eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie przygotowania posiłków obiadowych dla diety normalnej, dla klientów Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37 oraz ul. Skwierzyńskiej 23 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Wrocław: Usługi w zakresie przygotowania posiłków obiadowych dla diety normalnej, dla klientów Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37 oraz ul. Skwierzyńskiej 23 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 20630 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przygotowania posiłków obiadowych dla diety normalnej, dla klientów Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37 oraz ul. Skwierzyńskiej 23 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV: 55321000-6 - usługi przygotowy-wania posiłków. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania posiłków obiadowych diety nor-malnej, dla klientów Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37 oraz ul. Skwierzyńskiej 23, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Obiad dla klientów DDPS przy ul. Żeromskiego 31 i ul. Skwierzyńskiej 23 w ramach cateringu: 210 dni x 80 posiłków dziennie przez 8 miesięcy i 40 posiłków przez 2 miesiące ( lipiec, sier-pień ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków. 1.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: spełnieniem warunków podmiotowych: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność w zakresie przygotowania posiłków obiadowych. 1.1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub in-ne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego orga-nu, Dla potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1. i 1.1.2., Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w Rozdziale VI od punktu 1 do punktu 8. 1.1.3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowni-ków zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż: dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach - potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie załączenie do oferty wykazu pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz aktualnego zaświadczenia lub zaświadczeń lekarskich, że osoba lub osoby wymienione w wykazie posiadają aktualne badania lekarskie przeprowadzone na podstawie rozporządzenia z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.3 Zamawiający wymaga przedłożenia do-kumentu określonego w pkt 9 i 10 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.4.potwierdzą, poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredy-tową na kwotę brutto, odpowiadającej ¼ wartości oferty złożonej w niniejszym postępowa-niu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1.1.3 Zamawiający wymaga przedłożenia do-kumentu określonego w pkt 11 Rozdziału VI SIWZ. spełnianie warunków przedmiotowych: 1.1.5. sporządzą 2 przykładowe jadłospisy dekadowe dla diety normalnej, z uwzględnieniem podanych warunków określonych w pkt. 8 i 9 załącznika Warunki i zakres wymagań doty-czących świadczenia usług sporządzania posiłków dla klientów DDPS, stanowiącego inte-gralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określo-nego w punkcie 12 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.6. przedłożą pełny raport z badań żywności wraz z opinią do raportu z badań żywności, wy-stawiony w okresie ostatnich 3 lat, chyba, że wewnętrzna procedura systemu HACCP przewiduje inny okres badań (wówczas należy dołączyć kserokopię wyciągu z procedury). Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określo-nego w punkcie 13 Rozdziału VI SIWZ. 1.2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowią-zań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączo-nych dokumentach. 1.3. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z ory-ginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do za-ciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 1.4.Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podsta-wie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1.5.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub ko-nieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny po-twierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez za-mawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzu-pełnienia oświadczeń lub dokumentów. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z po-stępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzu-ceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 3.Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właści-wego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert). 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaca-niem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). 8.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonaw-ca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności zwią-zane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 4 do SIWZ). 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje Wyko-nawca. 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo składnia ofert; 12.Opis (2 przykładowe jadłospisy dekadowe dla diety normalnej). 13.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że sporządzane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumen-tów, a)o których mowa w pkt 1,4,5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: ·nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ·nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ·nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b)o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze-nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wy-stawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Roz-porządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.