eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Żyraków: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 206308 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żyraków 156a, 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 6701217, fax 014 6701217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem dostawy jest sprzęt rehabilitacyjny. Niniejsze zestawienie obejmuje wyszczególnienie poszczególnych elementów objętych dostawą: l.p. Opis ilość 1 1.Biostymulator laserowy posiadający w zestawie: 2 sondy punktowe w pracy ciągłej i impulsowej (dwie różne długości fali światła), minimum 50 procedur leczniczych, w zestawie 2 szt. okularów ochronnych 1 szt. 2 2.Urządzenie do magnetoterapii wytwarzające impulsowe pole magnetyczne niskiej częstotliwości, w zestawie m. in.: trzy aplikatory w zestawie; możliwość niezależnej pracy na dwóch aplikatorach jednocześnie; możliwość wyboru kształtu pola: sinusoida, trójkąt, prostokąt; częstotliwość zmian pola 1-50 Hz; zakres indukcji pola 0-120 Gs; w zestawie dwie leżanki wykonane z materiału umożliwiającego ich mycie i dezynfekcję 1 szt. 3 3.Urządzenie do terapii ultradźwiękowej umożliwiające wykonywanie terapii skojarzonej : terapii prądowej, ultradźwiękowej, oraz terapii łączonej, możliwość zastosowania przynajmniej pięciu różnych rodzajów prądów; częstotliwość 1 MHz i 3 MHz; praca ciągła i impulsowa (z możliwością regulacji procentowej impulsów); wbudowane procedury terapeutyczne 1 szt. 4 4.Kabina UGUL standardowa, z przewieszką boczną montowaną do jednej ze ścian kabiny 1 kpl. 5 5.Osprzęt do kabiny UGUL - w pełnej wersji oprzyrządowania zawierającej między innymi: linki do zawieszeń linki do zawieszeń oporowych linki do ćwiczeń samowspomaganych podwieszki pas do wyciągu za miednicę kamaszek obciążniki haczyki (s) - ki mankiety: nadgarstkowy, nadkostkowy, udowy pętlę Glissona z orczykiem 1 kpl. 6 6.Stół do UGUL - elektrycznie regulowana wysokość, dwuczęściowy, z regulowanym zagłówkiem 1 szt. 7 7.Tor do nauki chodzenia z poręczami: w zestawie urządzenie pozwalające podwiesić pacjenta w czasie chodzenia w poręczach - pionowa konstrukcja stalowa z szyną jezdną i orczykiem; poręcze drewniane, ewentualnie z ciepłego tworzywa regulowana wysokość i szerokość poręczy; w zestawie pasy i podwieszki umożliwiające podwieszenie pacjenta powierzchnia podestu antypoślizgowa 1 kpl. 8 8.Schody do nauki chodzenia (jeden podest z zejściem na dwie strony) powierzchnia stopni antypoślizgowa dwa ciągi schodów o różnej wysokości (liczbie ) stopni, podest; regulowane poręcze 1 szt. 9 9.Aparat do elektroterapii: aparat dwukanałowy, posiadający niezależne kanały umożliwiające wykonywanie dwóch niezależnych zabiegów; pełen zakres przebiegów prądów; katalog procedur 1 szt. 10 10.Wanna do masażu wirowego kończyn górnych, w zestawie: pompa, zawór regulujący ciśnienie wody wypływającej z dysz, wbudowany system napełniania wanny, elektroniczny panel sterujący napełnianiem wody oraz czasem trwania zabiegu, system dezynfekcji resztek wody w pompie; krzesło (siedzisko) dla pacjenta 1 kpl. 11 11.Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa - w zestawie: pompa, zawór regulujący ciśnienie wody wypływającej z dysz, wbudowany system napełniania wanny, elektroniczny panel sterujący napełnianiem wody oraz czasem trwania zabiegu, system dezynfekcji resztek wody w pompie; krzesło (siedzisko) dla pacjenta montowane w wannie, możliwość kombinacji pracy dysz ( np. na stawy skokowe i kręgosłup) 1 kpl. 12 12.Lampa do nagrzewań promieniami INFRARED o mocy promiennika 375[W] - w zestawie: filtr czerwony filtr niebieski okulary ochronne przeznaczone do pracy z tym urządzeniem, statywowa z możliwością regulacji wyskokości, wbudowany zegar odmierzający czas zabiegu, regulacja natężenia światła 1 szt. 13 13.Okłady termiczne żelowe do stosowania na ciepło i na zimno: 1 szt. mały, 1 szt. średni, 1 szt. duży, 1 szt. okład na ramiona i szyję 4 szt. 14 14.Stół do masażu wykonany z materiału umożliwiającego jego mycie i dezynfekcję: możliwość stosowania go do masażu i terapii manualnej elektryczna regulacja wysokości z możliwością zejścia poniżej wysokości 50 cm możliwość łamania stołu w górę ( do pozycji pivota) i w dół ( do pozycji siedzącej); regulacja zagłówka - łamanie w górę i w dół; regulacja wysokości podłokietników, 1 szt. 15 15.Kozetki do fizykoterapii - drewniane z regulowanym zagłówkiem, nogi wzmocnione dodatkowymi rozpórkami, wykonane z materiału umożliwiającego ich mycie i dezynfekcję 4 szt. 16 16.Rotor kończyn dolnych - do zamontowania w kabinie UGUL lub do krzesła 1 szt. 17 17.Rotor kończyn górnych - do zamontowania w kabinie UGUL 1 szt. 18 18.Stół do terapii metodą BOBATH - wymiary min. 200x180cm, leżysko jednoczęściowe, wysokość regulowana elektrycznie 1 szt. 19 19.Cykloergometr z: pomiarem tętna pacjenta, pomiarem czasu zabiegu, pomiarem i regulacją oporu 1 szt. 20 20.Drabinki rehabilitacyjne - każda o wymiarach 250x90cm 4 szt. 21 21.Lustro korekcyjne - w ramie na kółkach; z narysowaną na lustrze siatką umożliwiającą ocenę pozycji ciała pacjenta, trwale przyklejone na całej powierzchni do płyty nośnej. 1 szt. 22 22.Materace do ćwiczeń - wykonane z materiału umożliwiającego ich mycie i dezynfekcję : 2 szt. o wymiarach 195x85x5cm (łamane na trzy części) 2 szt. o wymiarach 200x100x5cm (jednoczęściowych) 4 szt. 23 23.Wałki rehabilitacyjne, twarde, wykonane z materiału umożliwiającego ich mycie i dezynfekcję: 1 szt. Wymiary 20x100 cm 1 szt. wymiary 30x50 cm; 2 szt. 24 24.Kliny rehabilitacyjne - twarde, wykonane z materiału umożliwiającego ich mycie i dezynfekcję, o wymiarach: 1 szt. 10x30x50cm, 1 szt. 60x50x25 cm, 1 szt. 60x50x30 cm, 1 szt. 60x50x40 cm; 4 szt. 25 25.Piłki rehabilitacyjne napełniane powietrzem o wymiarach (gumowe z możliwością pompowania): 1 szt. średnica 45 cm; 1 szt. średnica 55 cm, 1 szt. średnica 65 cm 3szt. 26 26.Stół (tablica) do ćwiczeń manualnych - (tablica stojąca umożliwiająca wykonanie ćwiczeń manualnych z oporem kończyny górnej) 1szt. Powyższy sprzęt musi spełniać wymagania zawarte w obowiązujących przepisach oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, dopuszczajce go do użytkowania. W zakres zamówienia wchodzi także: Dostawa sprzętu do siedziby zamawiającego (wraz z załadunkiem, wyładukiem i montażem) Dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej ( instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty itp.) oraz innych niezbędnych dokumentów, zezwoleń i opinii dopuszczających sprzęt do użytku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. Na dostarczony sprzęt udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich elementów dostawy jeżeli wykonawca wystawi okres dłuzszy niż 72 miesiące, to do oceny ofert zostanie wziety pod uwagę okres 72 miesiące. Wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu, bez możliwości naliczania do tego czasu odsetek za nieterminową realizację faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.2 SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.3 i ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.2. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1 i 4.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.5, 4.6 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 4 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: oświadczenie wykonawcy-oferenta, że oferowane produkty będące przedmiotem dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia są wolne od wad fizycznych i prawnych - podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentowania wykonawcy - oferenta zgodnie z jego dokumentami statutowymi (podpis i pieczątka imienna) oraz zawierać pieczątkę firmową wykonawcy - oferenta a także miejsce i datę jego wystawienia aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom i wymaganiom; Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.3 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ; Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.4 SIWZ - każdy z Wykonawców powinien wypełnić odpowiednie pola w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żyrakowie, 39-204 Żyraków, Żyraków 156a tel.: (0 - 14) 670 12 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy dostarczyć do Urzędu Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, do sekretariatu (I piętro pok. Nr 21).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.