eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa nr 3, Gimnazjum nr 1 w Kępnie, Dom Kultury w Krążkowych - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Kępno: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa nr 3, Gimnazjum nr 1 w Kępnie, Dom Kultury w Krążkowych - etap I
Numer ogłoszenia: 206275 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828806, faks 062 7828801, 7826801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa nr 3, Gimnazjum nr 1 w Kępnie, Dom Kultury w Krążkowych - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pierwszy etap prac termo-modernizacyjnych budynków użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa nr 3, Gimnazjum nr 1 w Kępnie oraz Dom Kultury w Krążkowych. Prace będą wykonywane na obiektach: - Szkoła Podstawowa nr 3 - ul. 1000 lecia, 63-600 Kępno - Gimnazjum nr 1 - ul. 1000 lecia, 63-600 Kępno - Dom Kultury Krązkowach ul. Grabowska Zadanie przewidziane jest do dofinansowania w formie refundacji poniesionych nakładów w ramach Działania 3.2. III Priorytetu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Szkoła Podstawowa nr 3 i Gimnazjum nr1 w Kępnie Przedmiotowy obiekt jest kompleksem czterech budynków szkolnych połączonych trzema łącznikami, budynku sali gimnastycznej z zapleczem i magazynem oraz dodatkowego budynku połączonego z pozostałą częścią łącznikiem. Trzy budynki podstawowe oraz łączniki o 3 kondygnacjach nadziemnych, jeden budynek o 2 kondygnacjach nadziemnych z pełnym podpiwniczeniem. Pozostała część budynków o jednej kondygnacji nadziemnej; budynki wykonane metoda tradycyjną. stropodachy niewentylowane kryte papą na deskowaniu lub betonie. Stolarka drewniana i PVC, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, budynek wyposażony w media jak: woda, kanalizacja, prąd, C.O., gaz. Na w/w obiektach zakres robót obejmuje: - docieplenie dachów płytą PW 11 jednostronnie laminowaną grub. 14cm i 16cm. - wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. min. 4,8mm - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na obróbki z blachy powlekanej grub. min. 0,60mm, - wymiana orynnowania na rynny z blachy powlekanej grub. min. 0,60mm, - ocieplenie ścian nad dachem styropianem FS 15 grub. 14cm - założenie tynku silikatowego barwionego w masie - wymiana instalacji odgromowej na wspornikach klejonych - montaż wywietrzników dachowych z blachy ocynkowanej - naprawa kominów poprzez przecieranie tynków i spoinowanie Uwaga: - w kalkulacji przyjęto, że czoło oraz bok płyty PW 11 zamknięte będą blachą na pełnej wysokości + dodatek pod papę wierzchniego krycia i ewentualne wygięcia bądź naddatek do mocowania do gzymsu. dodatkowo wzdłuż rynien zakłada się założenie pasa nadrynnowego; - założono wykorzystanie dobrych uchwytów odgromowych oraz przewodu. Dom Kultury w Krążkowych. Przedmiotowy obiekt jest budynkiem parterowym 3-nawowym; budynek wykonany metoda tradycyjną. stropodachy niewentylowane kryte papą na deskowaniu, stolarka drewniana, podłogi drewniane z desek na legarach, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Budynek wyposażony w media jak: woda, kanalizacja, prąd, C.O. Na w/w obiekcie zakres robót obejmuje: - docieplenie dachów części niskiej płytą PW 11 jednostronnie laminowaną grub. 14cm - wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. min. 4,8mm - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na obróbki z blachy powlekanej grub. min. 0,60mm, - wymiana orynnowania na rynny i rury spustowe z blachy powlekanej grub. min. 0,60mm, - ocieplenie ścian poprzecznych nawy głównej styropianem FS 15 grub. 14cm - założenie tynku silikatowego barwionego w masie - wymiana instalacji odgromowej na wspornikach klejonych - wymiana parapetów zewnętrznych w oknach górnych nawy głównej Zakres zadania został określony w przedmiarach robót, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Załączone materiały (przedmiary oraz SSTWiOR) są materiałami pomocniczymi do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Zamówienie będzie rozliczane ryczałtowo w związku z powyższym należy uwzględnić w cenie oferty wszelkie nie przewidziane koszty wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dostarczyć dokumenty i informacje: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenia z art.22 i 24 Pzp (załączniki nr 2 i 3) 5) potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich ul. Kościuszki 5 63-600 Kępno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - Punkt Obsługi Interesanta ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane jest do dofinansowania w formie refundacji poniesionych nakładów w ramach Działania 3.2. III Priorytetu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.