Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Łubianka: Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w kwocie 492.000,00 zł do 2013 r.
Numer ogłoszenia: 206263 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka, Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 056 6788217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w kwocie 492.000,00 zł do 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w kwocie 492.000,00 zł. Kredyt wraz odsetkami spłacony zostanie do 30.09.2013 r. Spłaty kredytu dokonywane będa w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. Spłaty odsetek dokonywane będa w ratach miesięcznych, płatne do ostatniego każdego miesiąca. Karencja w spłacie kredytu do 30.09.2008 r. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Gminy Łubianka do dnia 16.11.2007 r. do godz. 12.00. Wykonawca zobowiazany jest do przedstawienia wielkości oprocentowania na jakie gotów jest udzielić kredytu (możliwośc zastosowania oprocentowania zmiennego w oparciu o srednio miesieczny WIBOR 3M obliczanego jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzajacym miesiąc naliczania odsetek) Kredyt zaciągniety zostanie na podstawie art. 82 ust. 1 pkt 3 ustawy o finansach publicznych tj. na spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągnietych w latach ubiegłych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca musi posiadać niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz potecjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1. Zamawiający wykluczy z postepowanie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełnili innych wymagań określonych w ustawie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej). 3. Wzór umowy Banku z uwzglednieniem istotnych postanowień umowy. 4. Zestawienie płatności kredytu wraz z odsetkami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubianka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łubiance, Aleja Jana Pawła II nr 8, 87-152 Łubianka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubiance, Aleja Jana Pawła II nr 8, 87-152 Łubianka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁUBIANKA
więcej: przetargi ŁUBIANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.