eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-70/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-70/09
Numer ogłoszenia: 206261 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-70/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części (pakiety): Pakiet 1: Nabiał i tłuszcze I Pakiet 2: Nabiał i tłuszcze II Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00. Dostarczony towar musi być świeży i dobrej jakości. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), samochodem chłodnią spełniającym warunki do transportu nabiału: - mleko w płynie codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 6:00; - nabiał i tłuszcze od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 13:00 - trzy razy w tygodniu; Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji (terminu przydatności do spożycia) licząc od daty dostawy: - na masło, margarynę, jogurty, śmietanę, twaróg, sery - min. 10-dniowej; - na mleko w płynie - min. 3-dniowej. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji mleka w dniu dostarczenia towaru, natomiast pozostałych artykułów (masła, margaryny, jogurtów, śmietany, twarogu, serów) w ciągu 24 godzin od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umów, bez konsekwencji finansowych. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: zmiany stawki podatku VAT - zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego oraz korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Dostawcę w okresie trwania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.53.00.00 - Masło 15.51.21.00 - Śmietana chuda 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.54.40.00 - Ser twardy 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalnosci lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Zaświadczenie (lub inny dokument) o wdrażaniu lub stosowaniu systemu HACCP lub o stosowaniu Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej. Inne dokumnety, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pok. nr 9. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej o godz. 10:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Nabiał i tłuszcze I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.11.00-4, 15.53.00.00-2, 15.51.21.00-1, 15.54.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Nabiał i tłuszcze II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.54.30.00-6, 15.54.40.00-3, 15.55.13.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.