eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych prac remontowych w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, z podziałem na 2 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Warszawa: Wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych prac remontowych w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, z podziałem na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 206256 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.plwat.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych prac remontowych w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, z podziałem na 2 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych prac remontowych w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, z podziałem na 2 zadania: Zadanie I: a) Remont 1 toalety z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, segment A I p.; b) Remont 2 toalet, segment A II i III p.; c) Remont wejścia dla osób niepełnosprawnych, segment A parter. Zadanie II: Ocieplenie ściany północnej budynku, segment E. Dla zadania I przedmiot zamówienia opisano w następujących załącznikach do SIWZ: Zał. Nr 1 I (a,b,c); Zał. Nr 2 I (a,b,c,d); Zał. Nr 3 I (a,b,c); Zał. Nr 4 I. Dla zadania II przedmiot zamówienia opisano w następujących załącznikach do SIWZ: Zał. Nr 1 II d; Zał. Nr 2 II e; Zał. Nr 3 II d; Zał. Nr 4 II. Ofertę wg wzorów, stanowiących Zał. Nr 5 I i Nr 5 II, można składać zarówno na całość przedmiotu zamówienia, obejmującą 2 zadania remontowe oraz dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej na wybrane zadanie. Zadania dalej są już niepodzielne.ec.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki, a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się poniżej w informacji o oświadczeniach i dokumentach. Wykonawcy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie warunków udziału złożą: 1.Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 6 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz w związku z art. 24 Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionymi w: § 1 ust. 1, pkt 2; § 1 ust. 2 pkt 1, pkt 5 i pkt 6; § 1 ust. 3 pkt 3; § 2 ust. 1 tego Rozporządzenia: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 3.1 Wykazu wykonanych robót remontowo-budowlanych o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia dla danego zadania (min. 1 robota budowlana w zakresie każdego zadania), z okresu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - z tego krótszego okresu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga podania na druku załącznika Nr 8 do SIWZ co najmniej 1 roboty budowlanej dla wybranego zadania odrębnie, łącznie z referencjami. 3.2 Wykazu robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, sporządzonego w określonym miejscu na formularzu ofertowym, stanowiącym Zał. Nr 5 I/II. 3.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony Wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący Zał. Nr 7 I i Nr 7 II do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). Dla zadania I - wymagane są uprawnienia w zakresie: robót budowlanych i robót elektrycznych; Dla zadania II wymagane są uprawnienia w zakresie robót budowlanych. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następującego dokumentu: 4.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe, aktualnej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia jak również w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi. Zakres ubezpieczenia powinien wynikać z załączonych dokumentów. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r., wymienionego w ust. 1. Dokumenty wymagane w p. 1; w ppkt 3.1, 3.2, 3.3; w pkt. 4.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 6. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się w ust. 1-5. 7. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ Warszawa, 01-492 ul. Kartezjusza 2, pok. 411. Zamawiający za dokumentację przetargową na piśmie wymaga opłaty 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ Warszawa, 01-492 ul. Kartezjusza 2, pok. 411 lub Kacelaria pok.109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: a) Remont 1 toalety z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, segment A I p.; b) Remont 2 toalet, segment A II i III p.; c) Remont wejścia dla osób niepełnosprawnych, segment A parter..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania I przedmiot zamówienia opisano w następujących załącznikach do SIWZ: Zał. Nr 1 I (a,b,c); Zał. Nr 2 I (a,b,c,d); Zał. Nr 3 I (a,b,c); Zał. Nr 4 I..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Ocieplenie ściany północnej budynku, segment E..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania II przedmiot zamówienia opisano w następujących załącznikach do SIWZ: Zał. Nr 1 II d; Zał. Nr 2 II e; Zał. Nr 3 II d; Zał. Nr 4 II..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.