eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › WYNAJEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W SEZONACH2008/2009; 2009/2010; 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Tomaszów Lubelski: WYNAJEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W SEZONACH: 2008/2009; 2009/2010; 2010/2011
Numer ogłoszenia: 206253 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, fax. 084 6642273.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl/.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W SEZONACH: 2008/2009; 2009/2010; 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYNAJEM SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH -nośniki pługopiaskarek -nośniki pługów lemieszowych ciężkich -nośniki pługów lemieszowych ciężkich wraz z pługiem -nośniki pługów lemieszowych średnich -równiarki spycharki - powyżej 100kmładowarki o pojemności łyżki pow. 2m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - zaakceptują termin płatności - 30 dni od daty złożenia rachunku, - dysponują personelem pozwalającym na prowadzenie daną jednostką sprzętową usług przez okres całej doby ( min. podwójna obsada ), - dysponują sprzętem spełniającym wymagania techniczne zawarte w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - formularz oferty ( na załączonym druku nr 1 ), - kosztorys ofertowy ( na załączonym druku nr 2A - 2G) - wykaz sprzętu (na załączonym druku nr 3), - wykaz personelu na załączonym druku nr 4) - zaakceptowany formularz umowy ( druk nr 6), - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy o zam. publicznych (na załączonym druku nr 7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdptomaszow.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Lwowska 54/4 22-600 Tomaszów Lub..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Lwowska 54/4 22-600 Tomaszów Lub..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NOŚNIKI PŁUGOPIASKAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapotrzebowanie - 3 szt.: - OD Lubycza Król. - 1 szt. - OD Żulice - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NOŚNIKI PŁUGÓW LEMIESZOWYCH CIĘŻKICH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zapotrzebowanie - 3 szt.: - OD Lubycza Król. - 2 szt. - OD Żulice - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NOŚNIKI PŁUGÓW LEMIESZOWYCH CIĘŻKICH WRAZ Z PŁUGIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zapotrzebowanie -1 szt.: OD ŻULICE -1 NOŚNIK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NOŚNIKI PŁUGÓW LEMIESZOWYCH ŚREDNICH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zapotrzebowanie -8 szt.: - OD Lubycza Król. - 4 szt. - OD Żulice - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RÓWNIARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zapotrzebowanie -2 szt.: OD LUBYCZA KRÓLEWSKA - 1 SZT OD ŻULICE -1 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPYCHARKI - POWYŻEJ 100KM:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPYCHARKI - POWYŻEJ 100KM: - zapotrzebowanie -4 szt.: OD LUBYCZA KRÓLEWSKA - 2 SZT OD ŻULICE -2 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŁADOWARKI O POJEMNOŚCI ŁYŻKI POW. 2m3:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁADOWARKI O POJEMNOŚCI ŁYŻKI POW. 2m3: - zapotrzebowanie -6 szt.: OD LUBYCZA KRÓLEWSKA - 3 SZT OD ŻULICE - 3 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.