eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › REMONT DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Proszowice: REMONT DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH
Numer ogłoszenia: 206217 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach , ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861005, 3861555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Droga (Kadzice) dz. nr 120 w obrębie Kadzice Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 567,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego. Natomiast na końcowym odcinku o długości 288,0 mb. o szer. 2,5m planowane jest wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego, który zostanie ostatecznie powierzchniowo utrwalony emulsją asfaltową. Część II zamówienia: Droga (Makocice) dz. nr 395/1 w obrębie Makocice Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 570,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego. Na początkowym odcinku o długości 280,0 mb. planujemy wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego, który zostanie ostatecznie powierzchniowo utrwalony emulsją asfaltową. Część III zamówienia: Droga (Szklana) dz. nr 53/2, 61 w obrębie Szklana Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 487,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego oraz wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego. Część IV zamówienia: Droga (Jazdowiczki) dz. nr 210/3 w obrębie Jazdowiczki Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 472,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego oraz wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego. Ze względu na konieczność zabezpieczenia korony remontowanego odcinka drogi - przed spływającymi z pól wodami opadowymi - planowa jest wykonanie renowacji odwodnienia, polegającej na odtworzeniu rowu przydrożnego na odcinku długości 126,0 mb. oraz przepustu drogowego O 600 mm o dł. 5,0m. Część V zamówienia: Droga (Bobin) dz. nr 477, 479/1 w obrębie Bobin Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 125,0 mb. (161,0mb. podniesienie niwelety istniej nawierzchni) poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni w celu przywrócenie pierwotnej niwelety drogi, następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego wraz z wykonaniem górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego. Wykonanie na odcinku o łącznej długości 286,0 m górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego, który zostanie ostatecznie powierzchniowo utrwalony emulsją asfaltową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.26-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz podobnych prac wykonywanych w okresie 1 roku wstecz od daty ogłoszenia zamówienia wraz z dołączonymi potwierdzeniami ich prawidłowego wykonania ( co najmniej 2 zadania z dołączonymi referencjami) - wzór załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Oferta wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonym do niej projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, 3 Wykaz podobnych prac wykonywanych w okresie 1 roku wstecz od daty ogłoszenia zamówienia wraz z dołączonymi potwierdzeniami ich prawidłowego wykonania ( co najmniej 2 zadania z dołączonymi referencjami) - wzór załącznik nr 4 do SIWZ 4 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia, na którą oferent sporządza ofertę). 5 Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - wzór umowy stanowi załącznik Nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Po otwarciu ofert zakres prac, dla poszczególnych część zamówienia, może ulec zmianie stosownie do posiadanych przez Zamawiającego środków. Zakres prac zostanie dostosowany do wartości jaką dysponuje Zamawiający, a dokładna wartość prac zostanie wyliczona na podstawie cen podanych przez oferenta w kosztorysie ofertowym (zależnie od części zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość całkowitej rezygnacji z wykonania każdej z części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach Wydział Gospodarki Komunalnej ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice (pok. nr 42, I piętro budynku UGiM Proszowice).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach, Biuro Obsługi Interesantów ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice (parter budynku UGiM Proszowice).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga Kadzice dz. nr 120 w obrębie Kadzice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 567,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego. Natomiast na końcowym odcinku o długości 288,0 mb. o szer. 2,5m planowane jest wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego, który zostanie ostatecznie powierzchniowo utrwalony emulsją asfaltową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga Makocice dz. nr 395/1 w obrębie Makocice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 570,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego. Na początkowym odcinku o długości 280,0 mb. planujemy wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego, który zostanie ostatecznie powierzchniowo utrwalony emulsją asfaltową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Droga Szklana dz. nr 53/2, 61 w obrębie Szklana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 487,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego oraz wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Droga Jazdowiczki dz. nr 210/3 w obrębie Jazdowiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 472,0 mb. poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni (przywrócenie pierwotnej niwelety drogi) następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego oraz wykonanie górnej warstwą nawierzchni z tłucznia kamiennego. Ze względu na konieczność zabezpieczenia korony remontowanego odcinka drogi - przed spływającymi z pól wodami opadowymi - planowa jest wykonanie renowacji odwodnienia, polegającej na odtworzeniu rowu przydrożnego na odcinku długości 126,0 mb. oraz przepustu drogowego O 600 mm o dł. 5,0m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Droga Bobin dz. nr 477, 479/1 w obrębie Bobin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac będzie obejmował wykonanie remontu nawierzchni na odcinku długości 125,0 mb. (161,0mb. podniesienie niwelety istniej nawierzchni) poprzez wykonanie niwelacji istniejącej nawierzchni w celu przywrócenie pierwotnej niwelety drogi, następnie ułożenie podbudowy i nawierzchni z żużla wielkopiecowego wraz z wykonaniem górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego. Wykonanie na odcinku o łącznej długości 286,0 m górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego, który zostanie ostatecznie powierzchniowo utrwalony emulsją asfaltową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.