eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych Numer sprawy 6/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Nowa Dęba: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych Numer sprawy 6/2007
Numer ogłoszenia: 206206 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2090, ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8162235, fax 015 8162410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ospwl.nd.sow.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych Numer sprawy 6/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądu technicznego, konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Bojowej Strzelnicy Czołgowej, BWP i Transporterów Opancerzonych oraz Bojowej Strzelnicy Piechoty w OSPWL w Nowej Dębie. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do udzielenia co najmniej dwunastomiesięcznej gwarancji na niezawodne działanie urządzeń poddanych przeglądowi technicznemu, konserwacji i naprawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym także na dostarczone przez siebie urządzenia, części i podzespoły wymienione w trakcie przeglądu, konserwacji i naprawy, jak również na bezawaryjne funkcjonowanie całych obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot części zamówienia (zadania), na które wykonawca składa ofertę (Za usługi odpowiadające wartością usługom stanowiącym przedmiot zadania nr 1 oraz odpowiadające wartością usługom stanowiącym przedmiot zadania nr 2 Zamawiający uzna usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 110.000,00 zł.); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana odrębnie dla zadania nr 1 i odrębnie dla zadania nr 2 na podstawie dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły -- spełnia / nie spełnia -- na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca powinien wraz z ofertą, pod rygorem wykluczenia z ubiegania się o zamówienie, złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych powyżej - w oryginale,a także oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę --za zgodność-- z oryginałem następujących dokumentów: 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków czy opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS (KRUS) potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zadania, na które wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie te usługi zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl oraz http://ospwl.nd.sow.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiającego, ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI - SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu lub przesłaniu wniosku o jej wydanie. Zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wydanie specyfikacji w tych formach podlega opłacie, która wynosi 2,90 zł + VAT przy odbiorze osobistym w siedzibie Zamawiającego i 8,70 zł + VAT - w przypadku przekazania SIWZ za pośrednictwem poczty. Kwoty te należy przekazać na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze NBP o/Rzeszów 06101015280015601391500000. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT - oferty otwarte zostaną w dniu 05 listopada 2007 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego, w sali odpraw. OSOBY DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI - p. Jacek KWAŚNIK tel. (0-15) 816 22 48 lub 816 22 50, p. Agata ZIAJOR tel. (0-15) 816 22 35.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje przegląd techniczny, konserwację i naprawę urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Bojowej Strzelnicy Czołgowej, BWP i Transporterów Opancerzonych w OSPWL Nowa Dęba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje przegląd techniczny, konserwację i naprawę urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Bojowej Strzelnicy Piechoty w OSPWL Nowa Dęba.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3, 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.