eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Szczecin: Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Numer ogłoszenia: 206182 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Nr pakietu,Nazwa Pakietu,1.,1.1Alergeny do testów punktowych I (postać buteleczki po 3ml);2.,1.2Alergeny do testów punktowych II (postać buteleczki po 3ml);3.,1.3Antybiotyki;4.,1.4Bakteriologiczny zestaw transportowy + akcesoria;5.,1.5Krążki diagnostyczne;6.,1.6Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli;7.,1.7Paski do oznaczania wartości MIC Testy;8.,1.8Paski wskaźnikowe, lancety do testów punktowych, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej;9.,1.9Podłoża do posiewów krwi do aparatu BACTEC 9050 będącego na wyposażeniu Laboratorium Mikrobiologicznego;10.,1.10Podłoża do badań bakteriologicznych (suche, płynne, gotowe);11.,1.11Procedura identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu-testy do automatycznej i manualnej identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, oraz gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach;12.,1.12Surowice do aglutynacji szkiełkowej;13.,1.13Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych;14.,1.14Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów;15.,1.15Test urazowy do wykrywania Helicobacter Pylori;16.,1.16Testy diagnostyczne;17.,1.17Torebki do sterylizacji;18.,1.18Zestaw odczynników do preparatyki nasienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;b)pisemne oświadczenie na załączniku nr 4;c)wypełniony załącznik nr 6 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 6 z dopiskiem NIE DOTYCZY. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;b)pisemne oświadczenie na załączniku nr 4;c)wypełniony załącznik nr 6 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 6 z dopiskiem NIE DOTYCZY. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    1)pisemne oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa - wypełniony załącznik nr 5; 2)pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5, a) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 t. j. z późn zm.) oraz że posiadają aktualne świadectwa rejestracji i aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu; b) oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. t. j. 10.107.679 z późn. zm.); 3)pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5, że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązujanie się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy lub zostaną udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego; 4)prawidłowo wypełniony załącznik od nr 1.1 do nr 1.18 do SIWZ; 5)szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny folder (ulotka) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty foldery (ulotki) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku oferta cenowa (od 1.1 do 1.18), należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ; 6) wypełniony załącznik nr 8 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 8); 7)próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 8).Wykonawca zamieszcza wymagane próbki w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zaadresowana na zamawiającego : Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zdroje ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin oraz zawierać oznaczenie: Próbki do przetargu nieograniczonego na Dostawę testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu w pakiecie (tach) nr .......... dla SPSZOZ Zdroje oraz Nie otwierać przed 06.06.2013 r. godzina 11:30. Do opakowania z próbkami Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kserokopie wypełnionego załącznika nr 8 Wykaz próbek oferowanych produktów. ; 8)(dot. pak. nr 1.3, 1.7) certyfikat ISO na wyroby medyczne 13485; 9)(dot. pak. nr 1.4)kart charakterystyki podłoża Stuart i Amies, która zawiera:informację o możliwości wzrostu drobnoustrojów chorobotwórczych, (jakie rodzaje bakterii rosną na tym podłożu); informację o czasie przeżywalności i zachowaniu oryginalnego składu mikroflory obecnej w próbce klinicznej na podłożu transportowym;informację o dopuszczalnym zakresie temperatur transportu i przechowywania próbki; 10) (dot. pak. nr 1.5, 1.6, 1.9, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14) metodyki w języku polskim; 11) (dot. pak. nr 1.9) kart charakteryzujących poszczególne podłoża z następującymi danymi: warunki wzrostu, oraz informację, jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 12)(dot. pak. nr 1.10) kart charakteryzujących zamawiane podłoża. Karty charakteryzujące zamawiane podłóże powinny zawierać następujące informacje: skład podłoża, zasadę działania tzn. jakie bakterie rosną, warunki wzrostu bakterii oraz informacje jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowana jest każda seria podłoża; 13)(dot. pak. nr 1.11) do podłoży chromogennych należy dołączyć oryginalną, kolorowa ulotkę producenta; 14)(dot. pak. nr 1.11) kart do identyfikacji i lekowrażliwości dla wszystkich oznaczanych drobnoustrojów; 15)(dot. pak. nr 1.11) świadectw kontroli jakości do podłoży i testów; 16)(dot. pak. nr 1.11) kart charakteryzujących zamawiane podłoża z następującymi danymi: skład, warunki wzrostu, oraz informację, jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 17)(dot. pak. nr 1.11) opis kart antybiogramowych dla wszystkich oznaczanych drobnoustrojów; 18) (dot. pak. nr 1.15) aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenia do obrotu, a w przypadku gdy prawo nie wymaga dopuszczenia do obrotu-należy dostarczyć dokument potwierdzający znak zgodnośći CE dla tego wyrobu. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 do 1.18 - szczegółowa oferta cenowa/ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy - o parametrach; Załącznik nr 6 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom; Załącznik nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej; Załącznik nr 8 - wykaz próbek oferowanych produktów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; b) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; c) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; e) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; f) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); g) zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. W takim przypadku strony mogą przystąpić do negocjacji zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 po upływie każdego roku obowiązywania umowy; h) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.1 - Alergeny do testów punktowych I (postać buteleczki po 3ml).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Alergeny do testów punktowych I (postać buteleczki po 3ml).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1.2 - Alergeny do testów punktowych II (postać buteleczki po 3ml).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Alergeny do testów punktowych II (postać buteleczki po 3ml).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1.3 - Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Antybiotyków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1.4 - Bakteriologiczny zestaw transportowy + akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Bakteriologiczny zestaw transportowy + akcesoria.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 1.5 - Krążki diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Krążki diagnostyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 1.6 - Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 1.7 - Paski do oznaczania wartości MIC Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Paski do oznaczania wartości MIC Testy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 1.8 - Paski wskaźnikowe, lancety do testów punktowych, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Paski wskaźnikowe, lancety do testów punktowych, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 1.9 - Podłoża do posiewów krwi do aparatu BACTEC 9050 będącego na wyposażeniu Laboratorium Mikrobiologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Podłoża do posiewów krwi do aparatu BACTEC 9050 będącego na wyposażeniu Laboratorium Mikrobiologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 1.10 - Podłoża do badań bakteriologicznych (suche, płynne, gotowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Podłoża do badań bakteriologicznych (suche, płynne, gotowe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 1.11 - Procedura identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu-testy do automatycznej i manualnej identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, oraz gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Procedura identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu-testy do automatycznej i manualnej identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, oraz gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 1.12 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Surowice do aglutynacji szkiełkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 1.13 - Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 1.14 - Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 1.15 - Test urazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Test urazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 1.16 - Testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów doagnostycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 1.17 - Torebki do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa torebek do sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 1.18 - Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.