Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Gorzków: Zakup wyposażenia w ramach modernizacji oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej w Gorzkowie
Numer ogłoszenia: 206172 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków , ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia w ramach modernizacji oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej w Gorzkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do placu zabaw, ceramiki, wyposażenia łazienek, mebli, pomocy edukacyjnych, sprzętu multimedialnego i elektronicznego na potrzeby realizacji projektu systemowego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - Szkoła Podstawowa w Gorzkowie, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada. 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 3.W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego podane parametry są parametrami minimalnymi. 4.Pomocy dydaktyczne będą przeznaczone do pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat, co Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie przy doborze poziomu pomocy dydaktycznych. 5.Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera kol. 2 w zestawieniu rzeczowo-finansowym, które stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 26.26.10.00-5, 44.41.13.60-7, 44.41.17.00-1, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Należy przedłożyć wypełnione i podpisane zestawienie rzeczowo-finansowe (Załącznik nr 6 do SIWZ) jako załącznik do Formularza Oferty w zakresie części jakiej dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: ,Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw poprzez doposażenie placu zabaw i montaż urządzeń na placu zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem na istniejącym placu zabaw następujących urządzeń: Zabawka wielofunkcyjna- ścianka - szt. 3; Sprężynowce jednoosobowe - zabawka na sprężynie - szt. 6; Karuzela tarczowa z siedzeniami dla 4 osób - szt. 1; Domki dla dzieci - szt. 3; Trampolina- dla 1-3 osób - szt. 1; Ławka z bali stała z oparciem - szt. 6; Nawierzchnia bezpieczna, syntetyczna- 30 m2. Urządzenia powinny posiadać deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty oraz gwarancje min. 24 mies. o ile wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie nie stanowią inaczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń łazienek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów wraz z montażem, instalacją. Zamawiający nie wymaga ułożenia płytek. Umywalki wym. min. 55x45 cm, - szt. 5; Miski ustępowe (kompakt) 43c34 cm - szt. 7; Nakładki zmniejszające obwód ustępu 30 x 40 x 15 cm - szt. 4; Podesty do toalet i umywalek 42x30x14 cm.- szt. 2; Suszarki do rąk min. 1800 W, 16m/s - szt. 4; Lustro 53x60cm - szt. 5; Podajnik na mydło poj. 480 ml- szt. 5; Terakota- gres szkliwiony, 33x33 cm, - 3, 70 m2 ; Płytki ceramiczne - gres szkliwiony 25x33 cm - 24, 75 m2; terakota-gres szkliwiony 33x33cm-23, 20 m2; płytki ceramiczne -gres szkliwiony 25x36 cm - 103, 48 m2. Urządzenia powinny posiadać deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty oraz gwarancje min. 24 mies. o ile wymagania zamawiającego określone w szczegółowym opisie nie stanowią inaczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.13.60-7, 44.41.17.00-1, 39.83.17.00-3, 26.26.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń w meble i pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Odkurzacz - szt. 1; Froterka - szt. 1; Zestaw do sprzątania - szt. 1; Stoły przedszkolne (z regulowanymi nogami) 115x65 - szt. 15; Krzesełka dziecięce nr 3 - szt. 25; Krzesełka dziecięce nr 4 - szt. 25; Szafka ze schowkami - szt. 7; Szafa zamykana- szt. 3; Regał otwarty na zabawki - szt. 3; Biblioteczka - szt. 3; Biurko dla nauczyciela - szt. 3; Krzesło dla nauczyciela - szt. 3; Wykładzina dywanowa 5m x 5m - m2 75; Dekoracja na ścianę- element stały - szt. 1; Tablica przedszkolna - szt. 3; Krzesełka dziecięce nr 2 - szt. 15; Ścianki dekoracyjno- fakturowe- element stały - szt. 1; Aplikacje na ścianę, przesuwanki - szt. 1; Krzesełka dziecięce nr 1 - szt 5; Szafka - szt. - 1; Makatka edukacyjna z ruchomymi elementami na ścianę - szt. 1; Przesuwanki, labirynty na ścianę - kpl. 1; Rolety okienne z montażem - szt. 11; Pufy - szt. 19; Poduchy sensoryczne - szt. 5; Bajkowe materace- 3 częściowe - szt. 12; Kolorowe materace narożne np. serce, tulipan - szt. 1; Wałek 120 x 20 - 2 sztuki w kpl. - szt. 1; Piankowy samolot- szt.1; Poduchy silikonowe- szt. 5; Gruszki rehabilitacyjne - szt. 7; Piankowa ciuchcia - szt. 1; Kolorowe foteliki z pianki - szt.4; Stolik z pianki 78 x 68 x 24 cm - szt. 1; Bujaki kolorowe- 70x30x52cm - szt. 5; Kanapka 60 x 105 x 60 cm - szt. 2; Poducha podpierająca - szt. 7; Zestaw szatniowy zamykany 5 segmentowy- szt. 12; Ławka do szatni- szt. 7; Makatka na ogłoszenia 89 x 65 cm - szt. 2; Makatka na ogłoszenia 49 x 56,5 cm - szt. 1; Dekoracje na ścianę, zestaw - szt. 3; Dekoracje na ścianę, zestaw - szt. 2; Geometryczne kształty z tworzywa - szt. 9; Zestaw perkusyjny - szt. 3; Łazik ( jeździk dla dzieci) - szt. 6; Lalka mówiąca - 50 cm - szt. 12; Wózek gondola 58 x 38 x 61cm - szt. 6; Straganik warzywny z pojemnikami 76 x 72 x 110cm - szt. 3; Zestaw małego lekarza - szt. 9; Samochód wywrotka 23 x 13 x 12 cm, - szt. 12; Betoniarka- samochód 38 x 26 x16cm - szt.15; Koparka - samochód 38 x 26 x16cm - szt. 15; Straż pożarna- samochód - min. 47 x 27 x 16 cm- szt. 15; Koń na biegunach- plastikowy min. 86 x 29 x 43 cm - szt. 3; Lalka zamykająca oczy 74 cm - szt.12; Zestaw narzędzi do majsterkowania min.34 x 24,5cm. - kpl. 6; Zestaw plansz do zabaw ruchowych mi. 170 x 125 cm - szt. 6; Taca z naczyniami - szt. 15; Kuchenka- szt. 3; Kasa z kalkulatorem - szt. 3; Klocki drewniane- min.100 elementów - szt. 15; Znaki drogowe w woreczku- min.16 drewnianych elementów - szt. 3; Plansza mała do zabawy samochodami ze schem. ulic i skrzyżowań - szt. 3; Miś- maskotka do zabawy, siedzenia min.70 cm. - szt 9; Piłki skaczące średnica min. 45 cm - szt. 12; Piłki do rytmiki- średnica min. 17 cm. - szt. 75; Kolorowe woreczki do rytmiki - szt. 75; Pojemnik na zabawki- 35 x 35 x 42,5 cm - szt. 6; Piłka- o średnicy min. 30 cm. - szt. 12; Domek do zabawy min.116 x 107 x 120 cm - szt. 3; Globus podświetlany min. 40 cm - szt. 3; Zestaw pierwsze kroki z magnesem- szt. 3; Torba ogrodnika z akcesoriami min. 15,2-21,5 cm. - szt. 3; Mapa Polski- województwa min. 29 x29 x1 cm. - szt. 3; Zegar plan dnia wym. 71 x 71 cm, 26 magnetycznych obrazków -szt. 3; Ścienna mapa Polski min. 84 x 87 cm- szt.3; Plansze przyrodnicze min. 4,2 x 4,2 cm, dla 2-4 graczy - szt. 3; Kalendarz magnetyczny na pory roku min. 52 x 60 cm - szt. 3; Piaskownica- drewniane pudełko min. 65 x 60 x 4 cm - szt. 15; Gra edukacyjna Unia Europejska- min. 67 x 48 cm - kpl. 3; Gra do ćwiczenia pamięci dziecka np. flagi - dla 2-6 graczy - szt. 12; Gra planszowa np. Jaś i Małgosia min. 42 x 31 cm. - szt. 6; Ekologiczne Puzzle min. 21 x 3,5 cm- szt. 12; Gra ćwicząca pamięć dziecka min.33,5 x 26,2 cm - szt. 12; Gra do nauki recyklingu min. 34 x 18 x 17 cm. - szt. 3; Dwustronne puzzle do języka angielskiego min.15 x 7 x 2 cm - szt. 15; Fiszki z języka angielskiego 96 sztuk, wym.min.14 x 7 cm - szt. 9; Komplet 7 plansz tematycznych z języka angielskiego 42,5 x 55 cm - szt. 3; Słówka po angielsku- karty- szt.3; Gra w skojarzenia- karty - szt. 3; Magnetyczne formy z czarną planszą min. 35 el. i 20 kart- szt.18; Słuchowisko z bajkami- płyta CD - szt.3; Liczby na magnesach min. 10 płytek o wym. min. 10 x 15 cm. - szt. 15; Nożyczki przedszkolne min. 13 cm - szt. 45; Klej uniwersalny min. 100 ml - szt. 45; Klej przezroczysty- poj. min.500g - szt. 45; Plastelina- zestaw zawiera min.12 kolorów - szt. 75; Farby tempera- poj. min. 1000 ml -szt. 45; Kredki- 12 kolorów, dł. min.12 cm, śr. rysika min.0,5 cm, temp. - szt. 45; Bibuła różne kolory min. 200 x 50 cm - szt. 96; Kolorowy papier rysunkowy A4- min.400 arkuszy, 8 kolorów - kpl 30; Brystol różne kolory A3- min.20 arkuszy, 10 kolorów - kpl. 30; Brystol biały A4- min.100 arkuszy, 200g/m2 - kpl. 30; Taśma samoprzylepna- wym. min. 1cm x 400 cm - szt. 60; Papier szary A3- min.10 arkuszy, wym. 105 x 126 cm - szt.30; Tektura falista- metalizowana, min. 10 arkuszy, format A4 - szt. 48; Pędzle do malowania- min.24 pędzli o wym. min. 16 cm x 4 mm, - szt. - 12; Klasyczne markery zmywalne min.12 kol., śr. końc. min. 0,4 cm - kpl. - 45; Gaśnica proszkowa 4kg GP-4x ABC - 3 szt.; Oznaczenia ewakuacyjne (komplet 8 oznaczeń) - szt. 3; Apteczka metalowa z wyposażeniem wym. min. 25 x 25 x 12 - szt. 3; Zabezpieczenie gniazd elektrycznych (komplet- 8 szt.) - 3 szt.; Instrukcja udzielania pierwszej pomocy- min.25 x 35 cm - szt. 3; Zabezpieczenie narożników (komplet 4 szt.) wym. 4 x 4 cm wys. 2 cm- kpl. 18; Zabezpieczenie grzejników z montażem - szt. 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 35.11.13.00-8, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu ITC z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następujących urządzeń wraz z instalacją: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem- przekątna 17 cali - szt. 3; Drukarka kolorowa laser 2400x600 dpi- szt. 1; Drukarka mono laser 4800x600 dpi - szt. 2;Skaner 4800x2400 dpi - szt. 1; Rzutnik multimedialny: matryca 3LCD, jasność: 2700 ANSI lumen - szt. 3; Ekran- przenośny na statywie z trójnogiem, 150 x 150 cm. - szt. 3; Telewizor LED 40, Ful HD, tuner DVB-T, technologia 3 D - szt. 3; Odtwarzacz DVD szt. 3; Radio z odtwarzaczem CD i wejściem USB - szt. 3; Tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, przekątna 77 cali - szt. 3; Kserokopiarka - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Budowa placu zabaw i boiska przy ZSP w Łękawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.