To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-06
Ogłoszenie nr 20615 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.
Lidzbark Warmiński: Przebudowa ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim w ramach zadania pn.: "Rozwój gminnej infrastruktury drogowej poprzez przebudowę ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim" oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ulicy Astronomów i Słonecznej i budowa parkingu przy ul. Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372100-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, krajowy numer identyfikacyjny
51074350000000, ul.
ul. A. Świętochowskiego
14,
11100
Lidzbark Warmiński, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
897 678 500, faks
897 672 303, e-mail
zamowienia@lidzbarkwarminski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim w ramach zadania pn.: "Rozwój gminnej infrastruktury drogowej poprzez przebudowę ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim" oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ulicy Astronomów i Słonecznej i budowa parkingu przy ul. Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKI.271.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic miejskich: na całej długości ulicy Astronomów (1049,85 mb), na całej długości Słonecznej (321,19 mb) oraz na całej długości ulicy Krasickiego (277,21 mb) w Lidzbarku Warmińskim w ramach zadania pn.: "Rozwój gminnej infrastruktury drogowej poprzez przebudowę ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim" oraz przebudowie kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ulicy Astronomów i Słonecznej i budowie parkingu przy ul. Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim. 2. Inwestycja za wyjątkiem parkingu przy ul. Krasickiego, realizowana będzie w liniach rozgraniczających pasy drogowe ulic. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1) Element nr I: Przebudowa ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim w ramach zadania pn.: "Rozwój gminnej infrastruktury drogowej poprzez przebudowę ulic miejskich: Astronomów, Słonecznej i Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim". Przebudowa ww. ulic obejmuje: jezdnie, chodniki i ścieżki rowerowe, wjazdy na posesje, wpusty uliczne, zatoki, parkingi i skrzyżowanie ulic Astronomów i Słonecznej. W ramach przebudowy ww. ulic zostanie wykonana również regulacja urządzeń obcych (kanalizacyjnych, gazowych, telekomunikacyjnych i wodociągowych) znajdujących się w obrębie ulic oraz zostanie wykonane kompleksowo nowe oznakowanie ulic oraz oświetlenie uliczne. Ww. element zostanie dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019. 2) Element nr II: Przebudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ulicy Astronomów i Słonecznej oraz budowa parkingu przy ul. Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim. Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ciągu ulic Astronomów i Słonecznej w Lidzbarku Warmińskim będzie związana z przebudową ulicy Astronomów i Słonecznej w Lidzbarku Warmińskim. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) umową, 2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 3) obowiązującymi przepisami prawa i normami, 4) SIWZ, 5) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, p.poż oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót opisano wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia przez wskazanie znaków towarowych lub patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) wszystkie materiały użyte do Wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz muszą posiadać atesty lub aprobaty lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami; 4) ww. dokumenty (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45232410-9,
45316100-6,
45111200-0,
45316110-9,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3739228.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2735279,89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.