eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU - II POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Radomsko: USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU - II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 20613 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU - II POSTĘPOWANIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Radomsku Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa zestawy asortymentowe, podzielone dalej na pakiety/zadania, z których każdy stanowi samodzielną część zamówienia. ZESTAW NR 1: SPRZĘT RÓŻNY I APARATURA MEDYCZNA - 42 PAKIETY, Zestaw Pakietów od 1 - 42 z podziałem na poszczególne pakiety: PAKIET 1 Przegląd z naprawami myjni i sterylizatorów z wymianą uszczelek, filtrów, wężyków, nakrętek oraz o-ring, PAKIET 2 Przegląd aparatu do hemodializy z podgrzewaczem PAKIET 3 Przegląd diatermii chirurgicznych PAKIET 4 Przegląd strzykawki automatycznej PAKIET 5 Przegląd Aparatu EEG PAKIET 6 Przegląd myjni-dezynfektorów (2 razy w roku poz. 1 oraz poz. 3, 1 raz w roku poz. 2) PAKIET 7 Przegląd stołów operacyjnych PAKIET 8 Przegląd aparatu do krioterapii PAKIET 9 Przegląd kriokomory z wymianą czujników tlenu PAKIET 10 Przegląd laserów chirurgicznych PAKIET 11 Przegląd Laparoskopu i artroskopu z wyposażeniem wraz z instrumentarium PAKIET 12 Przegląd defibrylatorów z załączeniem wykazu czynności według instrukcji producenta PAKIET 13 Przegląd endoskopów oraz myjni (2 razy w roku z naprawą układu napędu) z wymianą filtrów (raz w roku) PAKIET 14 Przegląd Endoskopów (2 razy w roku) wraz z wyposażeniem oraz myjni obejmujący wymianę filtrów- (raz w roku) oraz naprawę źródła światła PAKIET 15 Przegląd kolposkopu 1 PAKIET 16 Przegląd urządzeń okulistycznych PAKIET 17 Przegląd polifizjografu PAKIET 18 Przegląd pulsoksymetrów PAKIET 19 Przegląd urządzenia do hipotermii PAKIET 20 Przegląd urządzenia do badania słuchu noworodków PAKIET 21 Przegląd urządzenia do badania słuchu noworodków PAKIET 22 Przeglądy nagrywarki 2 razy w roku PAKIET 23 Przegląd łóżek intensywnej opieki medycznej z materacami przeciwodleżeniowymi i pompami PAKIET 24 Przegląd loży laminarnej PAKIET 25 Przegląd destylatora wody PAKIET 26 Przegląd mammografu PAKIET 27 Przegląd densytometru z kalibracją, naprawą-wymiana zestawu pasków napędowych kolimatora oraz uruchomieniem oraz zestawu łożysk kolimatora PAKIET 28 Przegląd ucyfrowienia aparatu RTG oraz drukarki PAKIET 29 Przegląd oraz walidacja zestawu do badań mikrometodą kolumnową z żelem PAKIET 30 Przegląd i kalibracja audiometrów (pozycja 2 ze wzorcowaniem w r.2014, poz.3 w r.2015)) PAKIET 31 Przegląd i kalibracja audiometru ze wzorcowaniem - 2014 PAKIET 32 Przegląd wag, pozycja 9 z legalizacją PAKIET 33 Przegląd , wzorcowanie piet i termometrów (wydanie certyfikatu jakości dla pipet oraz świadectwa wzorcowania dla termometrów) zakres wzorcowania: 3 szt w temp. 0 0C,-30 0C, 50 0C : zakres wzorcowania: 1 szt w temp. 4 0C, 30 0C, 350C, 56 0C PAKIET 34 Przegląd komory laminarnej z wymianą filtra PAKIET 35 Przegląd kardiomonitorów PAKIET 36 Diagnostyka systemów z badaniem bezpieczeństwa elektrycznego Aparatów USG PAKIET 37 Przegląd dygestorium z czyszczeniem komory roboczej, wymianą zużytych linek oraz rolek prowadzących okno pomiarem przepływu powietrza przez komorę PAKIET 38 Przegląd kardiostymulatorów PAKIET 39 Przegląd lancentronów PAKIET 40 Przegląd mikroskopu operacyjnego PAKIET 41 Przegląd laryngofiberoskopu PAKIET 42 Wymiana części zużywalnych w stacji uzdatniania wody ZESTAW NR 2: SPRZĘT I APARATURA DO REHABILITACJI - bez podziału na części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.21.00 - 50.42.21.00 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do S.I.W.Z .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- Załącznik Nr 6

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do S.I.W.Z.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do S.I.W.Z .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez danego wykonawcę opłaconej polisy na całość wartości składanej oferty (brutto) lecz nie mniejszej niż 20 000 zł , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 2 do Zestawu nr 1,2 2. Zaakceptowany Projekt umowy - Załącznik Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm. ) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w związku z art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4A

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 ust. 1 pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą stanowić podstawę do dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany danych rejestrowych stron umowy, 2) cesji praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, 3) wydłużenia terminu płatności, 4) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w § 11 projektu umowy, w przypadku niezrealizowania usługi serwisowej określonej w Załączniku nr 1 do Zestawu nr 1, 2 - do umowy w terminie określonym w § 11, w limicie cenowym wynikającym z zapisów umowy, 5) zmiany miejsca świadczonych usług serwisowych, 6) zmiany zaoferowanych cen brutto w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT, zmiany te obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych przepisów, bez względu na datę i fakt zawarcia aneksu do umowy, przy czym cena netto pozostaje bez zmian,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne Szpitala Powiatowego w Radomsku, ul. Jagiellońska 36, pok. -1099 (niższy parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ( holl główny - po prawej stronie) Dyrekcji Szpitala Powiatowego w Radomsku, ul. Jagiellońska 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.