eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Remont sanitariatów w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Przemków: Remont sanitariatów w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 206102 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.przemkow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: remont sanitariatów (4 szt.), remont pomieszczeń gospodarczych przy sanitariatach (3 szt.), remont magazynków (2 szt.), remont instalacji wodno-kanalizacyjnych w sanitariatach na poziomie parteru, I i II piętra oraz w pomieszczeniach gospodarczych I i II piętra - przy toaletach (2 szt.). Zakres robót obejmuje: wymianę zużytych i niespełniających wymagań szerokości drzwi do toalet (11 szt.), dostosowanie jednej toalety (na parterze budynku) dla osób niepełnosprawnych, skucie starej posadzki i wykonanie nowej z płytek gresowych, wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowanych, wykonanie równania ścian i sufitów oraz malowanie, wymiana starych żeliwnych rur kanalizacyjnych na nowe z PCV, częściowa wymiana rur wodociągowych, wymiana starego wyposażenia w sanitariatach, zamontowanie w wykonanych wnękach nowych hydrantów na I i II piętrze, wymiana grzejników centralnego ogrzewania w korytarzykach sanitariatów (I i II piętro). Pomieszczenia przy toaletach na parterze i II piętrze dostosować do potrzeb obsługi sprzątaczek: parter jako pomieszczenie na szatnię, II piętro na sprzęt i pobór wody potrzebnej do mycia i sprzątania. Pomieszczenie gospodarcze na I piętrze (przy toalecie męskiej) dostosować do potrzeb kuchni. UWAGA: 1.Remonty będą wykonywane w czynnym zakładzie pracy i będą realizowane w warunkach utrudnionych. 2.Prace dotyczą wyłącznie remontu sanitariatów i pomieszczeń przy toaletach (3 szt.) oraz magazynków (2 szt.)! Nie dotyczy remontu korytarzy i dostosowania wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: -    projekt budowlany, -    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000 zł. 5) Udzielą 36 miesięczną gwarancję. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 i 2 musi złożyć każdy z podmiotów), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, pok. 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: w punkcie informacyjnym Urzędu - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.