eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Remont i kolorystyka elewacji, remont dachu oraz klatki schodowej kamienicy Cmentarna 4 w Nowej Rudzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Nowa Ruda: Remont i kolorystyka elewacji, remont dachu oraz klatki schodowej kamienicy Cmentarna 4 w Nowej Rudzie
Numer ogłoszenia: 206059 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175969 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8722257 w. 24, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i kolorystyka elewacji, remont dachu oraz klatki schodowej kamienicy Cmentarna 4 w Nowej Rudzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i kolorystyce elewacji, remoncie dachu oraz klatki schodowej kamienicy przy ul. Cmentarnej 4 w Nowej Rudzie. W ramach robót remontowych dachu wykonać należy prace rozbiórkowe części elementów dachowych, roboty murowe - kominy, pokrycie dachowe. W ramach robót remontowych elewacji wykonać należy roboty murowe, prace tynkarskie i malarskie (częściowo tynki renowacyjne, tynki lekkie, odtworzenie gzymsów, konserwacja detali wykonanych z zaprawy), konserwację elementów kamiennych, wymianę współczesnego cokołu i stopni, wymianę stolarki okiennej, renowację stolarki drzwiowej, wykonanie obróbek blacharskich, renowację elementów stalowych i krat. W ramach robót remontowych klatki schodowej wykonać należy: 1)Zbicie tynków na parterze i pierwszym piętrze - wykonanie nowych tynków kat 3 i gładzi na ścianach i sufitach, 2)Uzupełnienie tynków i wykonanie gładzi na sufitach i ścianach na drugim piętrze i poddaszu, 3)Opalenie lamperii oraz wykonanie przecierki opalonych tynków, 4)Pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, 5)Wykonanie lamperii z tynku mozaikowego do wysokości 1,3m, 6)Naprawa elementów drewnianych biegu klatki schodowej - wykonanie pochwytu z parteru na 1 piętro i z 1 na 2 piętro na ścianie, 7)Malowanie elementów drewnianych klatki schodowej, 8)Wykonanie posadzki i ułożenie płytek antypoślizgowych parter, 9)Montaż domofonu o wartości do 3 tys. zł netto, 10)Wymiana instalacji elektrycznej z wykonaniem nowych tablic i doprowadzeniem WLZ. Wartość szacunkowa do 1 200,00 zł za lokal (11 lokali w tym - 2 użytkowe, 9 mieszkalnych w tym jeden wykupiony i klatka schodowa 12*1200 = 14.400 zł netto). 1.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ 2)W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 4)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 2.Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym i określają rodzaj prac jakie należy wykonać w celu zakończenia rozpoczętych i nie zakończonych robót na budynku. 3)Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Jan Zając, ul. 11 listopada 34, 58-340 Głuszyca, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411122,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299982,81

  • Oferta z najniższą ceną: 299982,81 / Oferta z najwyższą ceną: 395000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.