eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › DOSTAWA ,MONTAŻ I URUCHOMIENIE SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO W MIEJSKIM DOMU KULTURY w SŁUPCY



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Słupca: DOSTAWA ,MONTAŻ I URUCHOMIENIE SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO W MIEJSKIM DOMU KULTURY w SŁUPCY
Numer ogłoszenia: 206054 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury w Słupcy , ul. Traugutta 5, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2772511, fax. 0-63 2772511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ,MONTAŻ I URUCHOMIENIE SPRZĘTU PROJEKCYJNEGO W MIEJSKIM DOMU KULTURY w SŁUPCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :dostawa ,montaż i uruchomienie sprzętu projekcyjnego w MDK w Słupcy. Wykaz sprzętu projekcyjnego do MDK w Słupcy 1) Projektor kinowy, mechanizm 35mm, uchwyt rewolwerowy na trzy obiektywy, odczyt cyfrowy SR*D w świetle czerwonym - szt. 2 2) Latarnia do lamp ksenonowych 1000/2000W kompletna, automatyka zapłonu, licznik godzin pracy, system wentylacji - szt. 2 3) Prostownik do lamp ksenonowych do 2000W - szt. 2 4) Obiektyw do formatu panoramicznego 1:2.35 - szt. 2 5) Obiektyw do formatu kaszety 1:1.66 - szt. 2 6) Obiektyw do formatu kaszety 1:1.85 - szt. 2 7) Przewijarka elektryczna do filmów - szt. 1 8) Sklejarka do filmów 35mm 9) Lampa ksenonowa 1600W - szt. 2 10) Szpule filmowe - szt. 10 11) Zestaw bezpieczeństwa do wymiany lamp - szt. 1 12) Szafa zasilania elektrycznego i sterowania urządzeniami projekcyjnymi. 13) Oprzewodowanie urządzeń (zasilanie, sterowanie) 14) Montaż i uruchomienie ww. aparatury wraz z szkoleniem pracowników w zakresie obsługi i regulacja systemu W ramach zamówienia dostawca jest zobowiązany do przekazania inwestorowi projektów związanych z zasilaniem i sterowaniem urządzeniami projekcyjnymi oraz projekty w zakresie wymogów budowlanych i instalacyjnych (posadowienie urządzeń, okienka projekcyjne, wentylacja, odprowadzenie ciepła z urządzeń). Oferta winna obejmować całość zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.32.11.00 - 33.32.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunki Zamawiającego: a) produkt musi posiadać wymagane atesty, certyfikaty, b) przedmiot zamówienia musi mieć zagwarantowaną obsługę serwisową, c) wykonanie w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia opisany w pkcie 3 SIWZ 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ponadto Zamawiający wnosi iż Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 24 miesiące. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu , a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków należy złożyć: A)1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał.nr 2) 2) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie , 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, spółki cywilne załączają - umowy spółki, 5) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty , 6) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opatrzone datą sporządzania oferty 7) oświadczeniu o spełnieniu warunku posiadania przez produkt wymaganych atestów i certyfikatów 8) oświadczenie o zapewnieniu obsługi serwisowej. B) Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu zawiera również a) druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy uproszczony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mdkslupca.pl/przetargi i www.bip.slupca.p.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słupca ,ul.Pułaskiego 21 w U Mw Słupcy lub http://mdkslupca.pl/przetargi - strona internetowa Urzędu Miasta : www.bip.slupca.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Słupcy , ul.Pułaskiego 21 , w sekretariacie urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.