eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Włókiennictwa przy ul. Gdańskiej 118

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Łódź: Dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Włókiennictwa przy ul. Gdańskiej 118
Numer ogłoszenia: 20604 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókiennictwa , ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163103, faks 042 6792638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Włókiennictwa przy ul. Gdańskiej 118.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Włókiennictwa przy ul. Gdańskiej 118 w Łodzi. 2. Sprzedaż realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 10.04.1997 r. (t.j. - Dz. U. 2012, poz. 1059, z późn. zm.) Prawo Energetyczne (dalej: UPE). 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami UPE, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121) Kodeks Cywilny oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi 4. Planowane rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej: 1.04.2016 r. nie wcześniej jednak niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 5. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a) adres obiektu: Łódź, ul. Gdańska 118 b) Planowana ilość pobieranej energii elektrycznej w trakcie trwania umowy:380 MWh W tym: - szczytowa 110 MWh - pozaszczytowa 270 MWh c) Grupa przyłączeniowa:III d)Grupa taryfowa: B22 e) Moc umowna: 230 kW -Planowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Sprzedawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. -Punkt odbioru jest przystosowany do zasad TPA. -Układ pomiarowy pośredni wyposażony jest w czterokwadrantowy licznik typu A1500, 3x58/100V, 1(6)A, kl. 0,5, licznik kontrolny typu A1350, 3x58/100V, 1(6)A, kl. 0,5, listwę WAGO 847-296/001/60, modem GSM/GPRS Basic SKALAR. -Układ pomiarowy zainstalowany jest w abonenckiej stacji nr 53258 w tablicy pomiarowej o wymiarach 800x600 mm, wykonanej w II klasie ochronności - przystosowanej do plombowania. -Przekładniki prądowe IMZ 24, 10/5 A, Jthp=1000JpN, SN=10 VA, kl. 0,5 FS5. -Przekładniki napięciowe VRQ2n/S1, 15000: /100: V/V, kl. 0,2, S=10 VA. -Obiekty objęte postępowaniem przetargowym znajdują się na terenie OSD PGE Dystrybucja S.A. -Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić pełną procedurę związaną ze zmianą sprzedawcy u OSD - PGE Dystrybucja S.A. - Obecna umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do: 31.03.2016 r. -Obiekty objęte postępowaniem przetargowym znajdują się na terenie OSD PGE Dystrybucja S.A. -Rozliczenia i obliczanie należności za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych wg cen określonych w ofercie. Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT do 7 dnia każdego miesiąca za poprzedni okres rozliczeniowy. -Wykonawca nie może angażować Zamawiającego w realizację zamówienia a cały proces dostawy energii (od momentu dostawy poprzez określenie ilości zużytej energii do wystawienia i dostarczenia faktury) musi odbywać się bez jego udziału, z zastrzeżeniem § 18 ust. 1 lit. d siwz..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dostawy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia oraz zgodnych z jego przedmiotem t.j. w szczególności zakresie zwiększenie ilości pobranej energii elektrycznej lub podłączenia nowych odbiorników energii elektrycznej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagania z pkt III.4.3.1 co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku zmian przepisów skutkujących zmianą stawki podatku VAT, akcyzy lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat i podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej, ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie umowy ulegną automatycznej korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian lub obowiązków nałożonych właściwymi przepisami i obowiązują od dnia ich wejścia w życie. Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiących podstawę tej korekty. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w szczególności w zakresie mocy umownej, ceny i grupy taryfowej, w szczególności w przypadku zmiany regulacji prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Włókiennictwa, ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, II piętro pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Instytut Włókiennictwa, ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.