eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-komunalnego wraz z zewnętrznymi instalacjami wod.-kan., deszczową, oświetlenia terenu, miejsc parkingowych, dojść i dojazdów przy ul. Pławieńskiej w Czaplinku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Czaplinek: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-komunalnego wraz z zewnętrznymi instalacjami wod.-kan., deszczową, oświetlenia terenu, miejsc parkingowych, dojść i dojazdów przy ul. Pławieńskiej w Czaplinku.
Numer ogłoszenia: 206040 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, faks 0-94 3754361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-komunalnego wraz z zewnętrznymi instalacjami wod.-kan., deszczową, oświetlenia terenu, miejsc parkingowych, dojść i dojazdów przy ul. Pławieńskiej w Czaplinku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-komunalnego o pow. użytkowej 1.576,63 m2, pow. zabudowy 632,35 m2 i kubaturze 6.318,40 m3. Budynek z trzema kondygnacjami + poddasze częściowo użytkowe, nie podpiwniczony z liczbą 36 mieszkań, z trzema klatkami schodowymi. Infrastruktura towarzysząca składa się z zewnętrznych przyłączy wodno-kanalizacyjnych i deszczowych, 36 miejsc parkingowych, dojść i dojazdów oraz 4 punktami oświetlenia terenu. Zgodnie z projektem budowlanym wraz z przedmiarami robót, w skład którego wchodzą: 1)projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, 2)projekt budowlany - projekt budynku, 3)projekt budowlany - przyłącza wod.-kan., 4)projekt wykonawczy - konstrukcja, 5)projekt wykonawczy - wewnętrzne instalacje sanitarne, 6)projekt wykonawczy - instalacje elektryczne, 7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70.000 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a więc którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Wykonawca musi wykazać, iż: a)wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy obiektu kubaturowego, mieszkalnego, wielorodzinnego o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych), b)posiada wolne środki finansowe lub zdolność kredytową, potwierdzone przez bank, w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł. (jeden milion złotych), c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości min. 1 mln zł. (jeden milion złotych), d) średnioroczne obroty w ostatnich 3-ch latach obrotowych, lub w okresie prowadzonej działalności, jeżeli jest on krótszy, nie mniejsze niż 3,5 mln zł. (trzy miliony pięćset tysięcy złotych) w każdym roku, e) posiada wskaźnik bieżącej płynności (za ostatni rok obrotowy) na poziomie min. 1,0. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty o których mowa w pkt. 1.3. - 1.5. powyżej , muszą być złożone dla każdego z nich. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jeden, wybudowany od podstaw obiekt budowlany, kubaturowy, mieszkalny, wielorodzinny o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy). Do oferty należy załączyć protokół odbioru robót z którego wynikać będą ww. dane oraz potwierdzający, że robota została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodniez Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 2.3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (uprawnienia budowlane i przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). 2.4. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest przedłożyć: takie same dokumenty jak: 3.1.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Warunek będzie spełniony, jeżeli średnioroczne obroty w ostatnich 3-ch latach obrotowych nie będą mniejsze niż 3,5 mln zł (trzy miliony pięćset tysięcy) w każdym roku lub okresie działalności, jeżeli jest on krótszy. Wykonawca musi wykazać, że posiada wskaźnik bieżącej płynności na poziomie min. 1,0, określony wzorem: majątek obrotowy / zobowiązania bieżące. Wskaźnik ten obliczony będzie za ostatni rok obrotowy. 3.2. Informację banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Spełnieniem tego warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej, potwierdzonych przez bank, w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln. zł (jeden milion złotych). 3.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości min. 1 mln zł (jeden milion złotych). - W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w pkt. 3.1,3.2,3.3. powyżej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 5. 7. Oferty wspólne przedstawione przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a)oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 1. dla każdego partnera konsorcjum, b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d)jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e)Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 12 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.