Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Leszno: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu
dróg powiatowych w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 206035 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-655256980; 0-655256983, faks 0655256979.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od podpisania umowy do 15 kwietnia 2014 roku. Zadanie zostało opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Zakres robót obejmuje usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg mieszaniną piasku i soli , oraz odśnieżanie dróg na terenie powiatu leszczyńskiego. Zarząd Dróg Powiatowych zapewnia pługi, zawieszenia , piaskarki , piaskarko-solarkę, lampy pulsujące ( na piaskarki ), urządzenie GPS. Zamawiający dla samochodu pod pług , samochodu pod piaskarkę ustala za 1 godz. dyżuru cenę netto równą cenie 10 km zgodnie z podaną przez Wykonawcę w ofercie ceną netto za 1 km. Dla ładowarek, koparek, równiarek, spycharek, dla pługów ciągnikowych w sytuacjach wymagających dyżuru, ustala się za 1 godz. dyżuru kwotę netto równą 1/3 ceny netto za 1 godz. pracy podanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych , gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie 1,2 Usługa ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w ładowarek. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. Zadanie 3, Usługa spycharką (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na jedną spycharkę. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych . Zadanie 4,5,6, Usługa równiarką. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 szt. równiarek Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. Zadanie 7,8,9,10,11,12,13, Usługa koparko-ładowarko-spycharką o mocy minimum 100 KM do odśnieżania dróg. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 7 koparko-ładowarko-spycharek o mocy min. 100 KM. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę Zadanie 14,15,16,17,18, Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 5 ciągników rolniczych o mocy do 100 KM pod pług lekki. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. Zadanie 19,20,21, Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM pod pług ciągnikowy średni ( pług zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 ciągniki rolnicze o mocy powyżej 100 km pod pług średni. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. Zadanie 22, 23, 24, 25, 26, Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 5 ciągników rolniczych z pługiem Wykonawcy. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 ton do 10,0 ton - pod pług lekki zamawiającego . Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 szt. w/w samochodu pod pług . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. Zadanie 28, 29, Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton - pod pług średni zamawiającego. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów pod pług . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. Zadanie 30, Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6 ton do 10 ton z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m. - pod piaskarkę zamawiającego. Samochód musi być przystosowany do montażu pługa. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 szt. w/w samochodów pod piaskarkę. Samochód ciężarowy pod piaskarkę musi być przystosowany do montażu pługa. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych. Zadanie 31 Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton z minimalną dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS (piaskarka zamawiającego), samochód musi być przystosowany do montażu pługa. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto . Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 samochód pod w/w piaskarkę. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych . Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto, obejmującą cenę netto plus obowiązujący podatek VAT. Zapotrzebowanie sprzętu i transportu dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Krzemieniewo, Rydzyna, Osieczna, Lipno, Święciechowa, Włoszakowice, Wijewo, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na środki transportu i sprzęt Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać doświadczenie zawodowe o charakterze porównywalnym z zakresem opisanym w pkt. 4 w minimum 1 sezonie zimowym w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty ( np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu lub sprzętem wymienionym poniżej: SPRZĘT: - ładowarka o pojemności łyżki min. 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m, - spycharka (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym), - równiarka, - koparko-ładowarko-spycharka o mocy minimum 100 kM do odśnieżania dróg. TRANSPORT - ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki, - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM pod pług ciągnikowy średni, - ciągnik rolniczy wraz z pługiem odśnieżnym Wykonawcy, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t - pod pług lekki zamawiającego, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton - pod pług średni zamawiającego, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m - pod piaskarkę, - sam. cięż. skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton z min. dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na usługę samochodem na który miałaby być zamontowana piaskarka STRATOS, winien przedstawić oświadczenie , że kierowca w/w samochodu ukończył szkolenie i posiada doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki model STRATOS firmy Schmidt, lub doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki równoważnej. Ponadto Wykonawca winien przedstawić wykaz osób które będą brały udział w wykonaniu zamówienia i nr telefonów komórkowych do tych osób.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdp.leszno.pl lub w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 2 na pisemny wniosek Wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów - Remont budynku przy ul. Sobieskiego 34-36.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- zakup oprogramowania antywirusowego wraz z oprogramowaniem do inwentaryzacji sprzętu w zakresie udostępnienia prawa licencji użytkowania
- Budowa ul. Szybowników w Lesznie
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.