eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Zakup, dostawa, montaż pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu NASZE PRZEDSZKOLE - EDUKACJA PRZEDSZKOLNA DLA WSZYSTKICH DZIECI GMINY KOZIEGŁOWY finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Koziegłowy: Zakup, dostawa, montaż pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu NASZE PRZEDSZKOLE - EDUKACJA PRZEDSZKOLNA DLA WSZYSTKICH DZIECI GMINY KOZIEGŁOWY finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 205994 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi , ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 34 3141299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl/zeaos/przedszkole_kozieglowy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu NASZE PRZEDSZKOLE - EDUKACJA PRZEDSZKOLNA DLA WSZYSTKICH DZIECI GMINY KOZIEGŁOWY finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup laptopa Zakup oprogramowania koniecznego do prowadzenia strony internetowej. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych - sztaluga Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych - stolik instrumentów. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych - keyboard Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych - gitara Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć artystycznych - pacynki ze stojakiem. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć artystycznych - teatrzyk wielofunkcyjny. Zakup wyprawek dla dzieci korzystających z sobotnich dyżurów 25 dzieci. Zakup materiałów do zajęć plastycznych dla 30 dzieci. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych 30 form do odlewów. Zakup wyposażenia do gabinetu sensorycznego - zestaw urządzeń. Zakup pomocy dydaktycznych Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - materac rehabilitacyjny cienki- składany Zakup wyposażenia do Sali korekcyjnej - pionizator Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - zestaw gimnastyczny. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - piłki sensoryczne. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - trampolina z poręczami. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - ścieżki z fakturami. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - sensoryczne kamienie. Zakup wyposażenia do Sali korekcyjnej - fakturowa ósemka Zakup pomocy dydaktycznych do Sali korekcyjnej - krążki do fizykoterapii. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - półwałek duży. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - woreczki Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - program multimedialny wspomaganie rozwoju. Zakup pomocy dydaktycznych do sali korekcyjnej - kombinezon ADELI. Szczegółowe określenie parametrów technicznych określa specyfikacja techniczna , która stanowi załacznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.30 - Pamięci 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 37.52.10.00 - Instrumenty muzyczne do zabawy 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe 37.31.33.00 - Gitary 37.51.30.00 - Kukiełki 37.51.31.00 - Teatrzyki kukiełkowe 39.29.23.00 - Przybory do rysowania 22.99.34.00 - Papier lub tektura faliste 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne 39.24.12.00 - Nożyczki 42.99.42.30 - Laminatory 39.30.00.00 - Różny sprzęt 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 51.41.60.00 - Usługi instalowania sprzętu do fizykoterapii .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli z oswiadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli z oswiadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli z oswiadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli z oswiadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli z oswiadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty według załączonego wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym materiałów (Załącznik nr 7 do SIWZ); 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 24 ust.1 i 2, Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 3 do SIWZ); 4) w przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 5) Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1) zmiany stanu prawnego mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) zmian wpływających na wynagrodzenie: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), obniżenie kosztu wykonania usługi, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikające z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, ul. 3go Maja 27; 42-350 Koziegłowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, ul. 3go Maja 27; 42-350 Koziegłowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zadanie realizowane w ramach projektu NASZE PRZEDSZKOLE - EDUKACJA PRZEDSZKOLNA DLA WSZYSTKICH DZIECI GMINY KOZIEGŁOWY finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.