To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-06
Ogłoszenie nr 20598 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.
Wieluń: Świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób : przewóz chorych oraz personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, przewóz chorych oraz personelu medycznego wg potrzeb SP ZOZ w Wieluniu , przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych wg potrzeb POZ , przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360854-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365470-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny
31014300000, ul.
ul. Szpitalna
16,
98300
Wieluń, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 406 800, faks
438 406 801, e-mail
zp@szpital-wielun.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.szital.powat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób : przewóz chorych oraz personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, przewóz chorych oraz personelu medycznego wg potrzeb SP ZOZ w Wieluniu , przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych wg potrzeb POZ , przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ-OiZP/3/38/380-382/ 24 /2016.
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAMÓWIENIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej -karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy, niedziele i święta . Dotychczasowa / planowana roczna ilość km - 23.600 Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej, w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. Wykonawca zapewnia gotowość wyłącznego użytkowania środka transportu sanitarnego, co oznacza, że pojazd wskazany w ofercie nie może być wykorzystywany w godzinach funkcjonowania nocnego POZ przez WYKONAWCÓW w innych rodzajach świadczeń. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, oraz NNW kierowcy i pasażera na sumę ubezpieczenia min.100.000,00 zł. 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami, oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych ,posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. KOD CPV 60130000-8 ZAMÓWIENIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu - karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h/dobę, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Dotychczasowa / planowana roczna ilość km - 93.200 Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, oraz NNW kierowcy i pasażera na sumę ubezpieczenia min.100.000,00 zł. 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami, oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych ,posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. KOD CPV 60130000-8 ZAMÓWIENIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ - karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, Dotychczasowa / planowana roczna ilość km - 5.600 Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, oraz NNW kierowcy i pasażera na sumę ubezpieczenia min.100.000,00 zł. 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. KOD CPV 60130000-8 ZAMÓWIENIE D -świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego - przewóz krwi z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25 do SP ZOZ w Wieluniu. Transport realizowany będzie w trybie zwykłym i "na ratunek" od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport "na ratunek" to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiający. Dotychczasowa / planowana roczna ilość km - 38.000 - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego - przewóz materiału biologicznego do wykonywania badań laboratoryjnych z siedziby Zamawiającego do Wykonawcy - Laboratorium Medyczne Spółka z o. o., 91-520 Łódź - Łagiewniki , ul. Okólna 181 Dotychczasowa / planowana roczna ilość km - 20.000 Wymagania: 1)pojazdy odpowiadać muszą wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczone do użytku zgodnie w z obowiązującymi przepisami prawa i spełniające warunki dla pojazdów uprzywilejowanych . 1.1)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, 2) pojemniki do transportu krwi znajdujące się na wyposażeniu Wykonawcy muszą posiadać dokumenty w postaci protokołów walidacji dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11.12.2012 w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami ( Dz. U. 2013 poz.5). KOD CPV 60130000-8 3) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, 4) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZAMÓWIENIE A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty / oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZAMÓWIENIE B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT264352.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 227408.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ZAMÓWIENIE C |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17018.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13664.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: ZAMÓWIENIE D-krew |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38494.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 38000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: ZAMÓWIENIE D-mater.biolog. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34442.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.