Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Warszawa: Organizacja przedsięwzięcia pn Spotkanie Dyrektorów Generalnych Ochrony Ludności Państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Chorwacji, Turcji i Byłej Jugosławiańskiej Republiki Macedonii
Numer ogłoszenia: 205975 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5233334, faks 022 5233332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kgpsp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja przedsięwzięcia pn Spotkanie Dyrektorów Generalnych Ochrony Ludności Państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Chorwacji, Turcji i Byłej Jugosławiańskiej Republiki Macedonii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca, który będzie organizował przedsięwzięcie pn Spotkanie Dyrektorów Generalnych Ochrony Ludnosci Państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Chorwacji, Turcji i Byłej Jugosławiańskiej Republiki Macedonii, będzie odpowiedzialny za przygotowanie i obsługę Spotkania w dniach 27-29.09.2011 r. (3 dni) dla 118 uczestników. Zakres podstawowych obowiązków obejmuje: 1. Zapewnienie zakwaterowania. 2. Wynajęcie sali konferencyjnej wraz z obsługą. 3. Zapewnienie sprzętu konferencyjnego wraz z obsługą. 4. Zapewnienie tłumaczenia symultanicznego oraz sprzętu do jego przeprowadzenia. 5. Zapewnienie wyżywienia. 6. Zapewnienie dostępu do pokoju z niezbędnym sprzętem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji wydarzenia międzynarodowego w formie konferencji, seminarium, spotkania lub kongresu, a w każdej z nich uczestniczyło co najmniej 100 osób, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponuje możliwością zapewnienia miejsca zakwaterowania dla 108 osób w hotelu cztero lub pięcio gwiazdkowym na terenie Krakowa lub max 30 km od centrum miasta, poprzez złożenie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje osobami: 1 koordynator, 1 personel sprawdzający identyfikatory i sprawujący rolę sekretariatu konferencji, 4 tłumaczy, 2 osoby obsługi technicznej, poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć podpisany załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia wraz z podpisaną Tabelą harmonogram zadań... oraz dokumentację fotograficzną w rozdzielczości 300 dpi (w wersji elektronicznej) lub 15 x 10 cm. (w wersji papierowej): a) Obiektu hotelowego (wygląd zewnętrzny obiektu hotelowego, pokoje i korytarze, sala restauracyjna, toalety, recepcja z lobby, otoczenie hotelu, parking), b) Sali konferencyjnej (rzut Sali konferencyjnej zza stołu prezydialnego z ustawieniem stołów potwierdzających zgodność z wymaganiem zamawiajacego), rzuty wszystkich ścian w Sali konferencyjnej, miejsce na organizację przerw kawowych, pokój z niezbędnym sprzętem
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie warunków polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów lub potencjale technicznym lub osobach, zobowiązany jest do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższych warunków polegając na posiadaniu wiedzy i doświadczenia innych podmiotów lub potencjale technicznym lub osobach, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć poza pisemnym zobowiązaniem, oświadczenie w/w podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wszystkie oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do SIWZ powinny być złożone w formie oryginałów, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące grupę Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, a także podmiot uprawniony do podejmowania oświadczeń woli związanych z udzieleniem zamówienia, w tym do: a) podpisywania oferty, b) podpisania umowy. Z dołączonego do oferty pełnomocnictwa, o którym mowa powyżej, winno wynikać, że podmioty występujące wspólnie, po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy z Zamawiającym, zawrą umowę konsorcjum, która stanowić będzie załącznik do umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koncepcja realizacji zamówienia - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//www.kgpsp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Biuro Finansów, Wydział Zamówień Publicznych, 00-463 warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 4, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Biuro Finansów, Wydział Zamówień Publicznych, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 4, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3.1 i III.3.5 niniejszego ogłoszenia nie będzie wymagał dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Za wystarczające do potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, w związku z art. 44 ustawy. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. Brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi wskazać każdy z Wykonawców. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu >>Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej<< oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy"
- Kompleksowa organizacja widowiska świetlnego w formie pokazu do 1000 sztuk bezzałogowych statków powietrznych (Dronów) wraz z muzyczną narracją z okazji obchodów 80. Rocznicy Powstania Warszawskiego
- "Organizacja i przeprowadzenie festiwalu ekologicznego - kampanii telewizyjnej - eventu o tematyce ekologicznej, uzdrowiskowej, klimatycznej".
- "Organizacja i przeprowadzenie festiwalu ekologicznego - kampanii telewizyjnej - eventu o tematyce ekologicznej, uzdrowiskowej, klimatycznej".
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.