eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › NA PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄI etapu budowy zespołu mieszkalno - usługowego w rejonie ulicy Łącznej i Kukułeczki w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Szczecin: NA PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ: I etapu budowy zespołu mieszkalno - usługowego w rejonie ulicy Łącznej i Kukułeczki w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 205975 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ: I etapu budowy zespołu mieszkalno - usługowego w rejonie ulicy Łącznej i Kukułeczki w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I etapu budowy zespołu mieszkalno - usługowego w rejonie ulicy Łącznej i Kukułeczki w Szczecinie w zakresie: budowy dwóch budynków mieszkalnych Nr 1 i Nr 2 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę dwóch budynków mieszkalnych (30 lokali mieszkalnych wraz z 8 garażami zlokalizowanymi w budynkach), wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej, zagospodarowania terenu w granicach opracowania zaznaczonego na rys. nr 1/E1 - zagospodarowanie terenu Etap I ( wyciąg z dokumentacji stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z realizacją wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach: dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlanych, wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez FBA spółka cywilna z siedzibą przy al. Piastów 1/3 w Szczecinie (aktualny adres), KOBO Janusz Kowalski i Mariusz Borkowski z siedzibą przy ul. Bohaterów Warszawy 15/16 w Szczecinie oraz SIWZ. 3. Nadzorowane roboty budowlane będą realizowane na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę: nr 795/08 z dnia 02.06.2008r., nr 1038/12 z dnia 13.07.2012r., nr 495/08 z dnia 10.04.2008r. w zakresie Etapu 1 załącznik nr 8. Przedmiotowe decyzje są ważne, nie wygasły w związku z faktem rozpoczęcia w kwietniu 2011r. robót polegających na wytyczeniu i utrwaleniu w gruncie budynków nr 1, 4,12. 4. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisujące przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego w ramach zamówienia określają: - Przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami, - Ogólne Warunki Umów o Roboty Budowlane i Ogólne Warunki Umów o Prace Projektowe. - Umowa o kompleksowy nadzór inwestorski. - Umowa z wykonawcą robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 555.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Ustala się termin wniesienia wadium do dnia 16.10.2012 r. do godziny 1200

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawcę, iż ma do dyspozycji: a). Inspektora branży konstrukcyjno - budowlanej - koordynator prac: -wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - przynależność do izby inżynierów budownictwa; - doświadczenie zawodowe: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub Inżyniera Kontraktu lub Kierownika Budowy przy realizacji: budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku o wartości robót min. 2 000 000 zł, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2007r. do 15 października 2012r. b). Inspektora branży sanitarnej: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych; - przynależność do izby inżynierów budownictwa; - doświadczenie zawodowe: nadzorowanie lub kierowanie robotami w swojej specjalności przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2007r. do 15 października 2012r. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie. c). Inspektora branży elektrycznej: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych; - przynależność do izby inżynierów budownictwa; - doświadczenie zawodowe: nadzorowanie lub kierowanie robotami w swojej specjalności przy realizacji: budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2007 r. do 15 października 2012 r. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. b) Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 SIWZ - dotyczy oferty wspólnej. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt. II ust. 5 SIWZ; Tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w okoliczności wymienionych poniżej oraz w następujących przypadkach: 1. Wykonawca może zmienić osobę na stanowisku inspektora nadzoru, w przypadkach losowych oraz z jakichkolwiek innych uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednakże musi zawiadomić Zamawiającego o planowanej zmianie oraz uzyskać jego akceptację. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego, pisemnego uzasadnienia; proponowana osoba musi spełniać wymagania podane w SIWZ; 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian wynagrodzenia z tytułu zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi nadzoru budowlanego, przy czym : - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Nadzorującego, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym, po opłaceniu kosztów powielenia SIWZ. Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, (I piętro, Sekretariat Zarządu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przewidywany termin pełnienia obowiązków Nadzorującego 18,5 miesięcy tj. 555 dni (przyjęto 16 m-cy realizacji robót + ~2,5 m-ca na odbiór i rozliczenie inwestycji). 2. Przewidywany termin rozpoczęcia robót - listopad 2012r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.