eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › 1.Opracowanie oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa lewego wału przeciwpowodziowego na potoku Kościelnickiego w km 0+000-3+020 w m.Pobiednik Wielki,Pobiednik Mały gm.Igołomia -Wawrzeńczyce woj.małopolskie 2.Opracowanie oceny stanu technicznego 5 szt ś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Kraków: 1.Opracowanie oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa lewego wału przeciwpowodziowego na potoku Kościelnickiego w km 0+000-3+020 w m.Pobiednik Wielki,Pobiednik Mały gm.Igołomia -Wawrzeńczyce woj.małopolskie 2.Opracowanie oceny stanu technicznego 5 szt śluz wałowych na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 205974 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033 wew. 131, fax 012 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Opracowanie oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa lewego wału przeciwpowodziowego na potoku Kościelnickiego w km 0+000-3+020 w m.Pobiednik Wielki,Pobiednik Mały gm.Igołomia -Wawrzeńczyce woj.małopolskie 2.Opracowanie oceny stanu technicznego 5 szt śluz wałowych na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opracowanie oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie Lewy wał potoku Kościelnickiego w km 0+000-3+020 w m.Pobiednik Wielki,Pobiednik Mały gm.Igołomia -Wawrzeńczyce woj.małopolskie OBEJMUJĄCE: 1.Ocenę stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń przeciwpowodziowych obejmująca: -korpus i podłoże obwałowania bezpośrednio pod wałem oraz w terenie przyległym w odległości do 4-5 wysokości piętrzenia od strony odwodnej oraz 7-8 piętrzeń od strony odpowietrznej, w tym szczególnie; na obszarze występowania zjawisk filtracyjnych zachodzących w okresie powodzi -budowle towarzyszące m.in. przepusty, śluzy, urządzenia odwadniające, przejazdy wałowe, drogi powodziowe i dojazdowe do obwałowań (ocena stanu ) -koryto rzeki (warunki hydrologiczne i hydrauliczne) -międzywale oraz sposób jego zagospodarowania pod kątem wpływu na przepływ wód powodziowych -obszar chroniony pod kątem jego zagospodarowania ,infrastruktury, zamieszkania 2.Badania geotechniczne obwałowań przeciwpowodziowych/ wykonane m.in. metodą wiercenia/, zawierające badania polowe, w tym również geofizyczne i niezbędne badania laboratoryjne. 3.Obliczenia stateczności, osiadania i filtracji 4. Pomiary geodezyjne : -plan orientacyjny ocenianego odcinka obwałowań w skali 1:25 000 -plan sytuacyjno-wysokościowy w skali 1:2000 z zaznaczona lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych innych istotnych danych np.miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych -profil podłużny wału w skali 1:100/2000 z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego -przekroje poprzeczne charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego w skali 1:100 5.Koncepcje poprawy stanu technicznego wału. 2.OPRACOWANIE OCENY STANU TECHNICZNEGO ŚLUZ WAŁOWYCH WRAZ Z OKREŚLENIEM ZAKRESU PRAC REMONTOWYCH 1. Lewy wał rzeki Wisły - śluza wałowa Nr 3 w km 6+900 w miejsc. Odwiśle, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce 2. Prawy wał rz. Serafa - śluza Nr 1 w km 0+075 w m. Brzegi, gm. Wieliczka 3. Prawy wał rz. Serafa - śluza Nr 2 w km 0+400 w m. Brzegi, gm. Wieliczka 4. Prawy wał pot. Głogoczówka - śluza Nr 2 w km 0+300 w m. Głogoczów, gm. Myślenice 5. Prawy wał pot. Głogoczówka - śluza N

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opracowanie winno być wykonane w oparciu o (Wytyczne wykonywania ocen stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych Instytutu Melioracji i Użytków Zielonych w Falentach Zakład Inżynierii Wodno-Melioracyjnej z 2003 r.) zgodnie z obowiązującymi przepisami: Prawo wodne, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo geologiczne i górnicze , Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do nich oraz innymi przepisami ,normami i instrukcjami obowiązującymi na dzień wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Każdy Wykonawca musi wykazać , że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał min.1 prace o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego zamówienia.(opinie inwestorów.). 3. Wykonawcy muszą udzielić rękojmi za wady opracowania i pozostałych usług to jest 5 lat licząc od daty odbioru wykonanych prac potwierdzonych protokołem odbioru.. 3. Wykonawcy muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia , zatrudniać fachową kadrę (potwierdzone CV zawodowymi) wykazać , że osoby , które będą wykonywać zamówienie posiadają właściwe uprawnienia potwierdzone stosownymi dokumentami (kserokopia uprawnień) oraz należą do właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów ( należy dołączyć kserokopię zaświadczenia). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału: Polegać będzie na sprawdzeniu załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, dopuszczających do dalszego postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku załączenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w.w. zaświadczenie musi być opatrzone klauzulą: Wpis figuruje w ewidencji według stanu na dzień ....(należy wpisać dzień w którym pracownik właściwego urzędu potwierdza wydanie dokumentu). Podpis urzędnika właściwego organu. Dokumenty stwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. UWAGA Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków ul.Szlak 73 pok.37 IIIp..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Kraków ul.Szlak 73 pok.37 IIIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.