eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach w modułach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Katowice: Usługa utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach w modułach
Numer ogłoszenia: 205967 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, faks 032 257 74 99,2577108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach w modułach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi utrzymania czystości obiektów oraz terenów zewnętrznych Akademii w podziale na moduły: Moduł I: utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych w Bielskim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym (BOND) w Bielsku Białej, przy ul. Dworkowej 5. Moduł II: utrzymanie czystości pomieszczeń Rybnickiego Ośrodka Naukowo Dydaktycznego (ROND) w Rybniku, przy ul. Rudzkiej 13c. Moduł III: utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych obiektu dydaktycznego, przy ul. Ks Bpa ST. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianych jako wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, których przedmiotem było świadczenie usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej: - Dla modułu I - 50 000,00 zł brutto każda; - Dla modułu II - 50 000,00 zł brutto każda; - Dla modułu III - 300 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów: Dla modułu I: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Dla modułu II: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Dla modułu III: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w szczególności poprzez wykazanie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - Dla modułu I - 500 000,00 zł; - Dla modułu II - 500 000,00 zł; - Dla modułu III - 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - Dla modułu I - 500 000,00 zł; - Dla modułu II - 500 000,00 zł; - Dla modułu III - 1 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47,40-287 Katowice, pok. nr 7, bud. E.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47,40-287 Katowice, pok. nr 7, bud. E.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych w Bielskim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym (BOND) w Bielsku Białej, przy ul. Dworkowej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych w Bielskim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym (BOND) w Bielsku Białej, przy ul. Dworkowej 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości pomieszczeń Rybnickiego Ośrodka Naukowo Dydaktycznego (ROND) w Rybniku, przy ul. Rudzkiej 13c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości pomieszczeń Rybnickiego Ośrodka Naukowo Dydaktycznego (ROND) w Rybniku, przy ul. Rudzkiej 13c.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych obiektu dydaktycznego, przy ul. Ks Bpa ST. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych obiektu dydaktycznego, przy ul. Ks Bpa ST. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2, 90.91.13.00-9, 90.92.10.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.