eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Udzielenie Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach kredytu na dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn.Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Katowice: Udzielenie Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach kredytu na dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 205966 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach , ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, faks 032 2516989, 259 7408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aspkat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach kredytu na dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kredyt inwestycyjny o wartości 1 000 000,00 PLN z możliwością zmniejszenia do faktycznie potrzebnych środków na dokończenie zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach. 2) Stawka oprocentowania kredytu ( wynagrodzenie Wykonawcy ) składać się ma z sumy stawek: ( a+b ) a) zmiennej stopy procentowej opartej na WIBOR dla pożyczek 3 miesięcznych; b) stałej stawki oprocentowania ustanowionej przez Wykonawcę - zwanej dalej marżą Wykonawcy - za udzielenie kredytu określonej w ofercie 3) Stawka oprocentowania kredytu ustalona w sposób określony w pkt 2 winna odzwierciedlać całkowity koszt kredytu i być jedynymi kosztami obciążającymi Zamawiającego w przypadku prawidłowej (umownej) obsługi zadłużenia. 4) Stawka marży Wykonawcy w całym okresie spłaty kredytu nie może ulec zmianie. 5) Wynagrodzenie Wykonawcy należy się tylko za faktycznie wykorzystaną przez Zamawiającego kwotę kredytu. 6) Okresem rozliczeniowym stawki oprocentowania w okresie spłaty kredytu są 3 miesiące (kwartał) 7) Stopa procentowa na dany okres rozliczeniowy wyliczany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3m obowiązującą w ostatnim dniu poprzedniego okresu rozliczeniowego. 8) Okres spłaty - 7 lat w równych ratach miesięcznych co oznacza równe raty kapitałowe. 9) Zamawiający ma prawo z miesięcznym uprzedzeniem Banku do wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia swojego wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia ppkt 2 od kwoty kredytu pozostałej do spłaty po dokonaniu przez Zamawiającego wcześniejszej, częściowej lub całkowitej spłaty kredytu. 10) Raty kapitałowe wraz z odsetkami będą płatne na dzień 25 każdego miesiąca, począwszy od 01.02. 2010r. 11) Planowe uruchomienie kredytu w pięciu transzach: I - lipiec/sierpień 2009r.; II - wrzesień 2009r.; III - październik 2009r.; IV- listopad 2009r.; V- styczeń 2010r. 12) Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia spłaty kredytu w formie: weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową 13) Zamawiający ma mieć możliwość zawieszenia spłaty raty kapitałowej kredytu na okres do 5 miesięcy. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o zawieszeniu spłaty raty kapitałowej , Zamawiający powiadomi Bank z miesięcznym uprzedzeniem. 14) Postanowienia zawarte w pkt 1 do 13 stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. Musza się one znaleźć w zaproponowanym i przedłożonym wraz z ofertą przez Wykonawcę projekcie umowy. Jeżeli projekt umowy nie będzie uwzględniał przedstawionych istotnych postanowień lub nie będą one z tymi postanowieniami zgodne oferta Wykonawcy zostanie odrzucona..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych tj.: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem , w tym: 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj.: 1. W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania Firma nie wyrządziła szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub też wyrządzona szkoda została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania; 2. W stosunku do Firmy nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości, lub w przypadku ogłoszenia upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3. Firma nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Firma będąca: osobą fizyczną / spółką jawną / spółką partnerską / spółką komandytową lub komandytowo-akcyjną / osobą prawną nie została / jej wspólnik / partner lub członek zarządu / komplementariusz / urzędujący członek zarządu nie został(a) prawomocnie skazana(y) za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5. Wobec Firmy będącej podmiotem zbiorowym sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Firma spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177). 5. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności bankowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się §2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca w takim przypadku w miejsce dokumentu, o którym mowa: aktualnego odpisu z właściwego rejestru/ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA! W przypadku gdy o Zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) uczestnicy konsorcjum będą oceniani w następujący sposób: I. Warunki i wymagane dokumenty musi spełniać i przedłożyć każdy uczestnik konsorcjum. Zachowuje on samodzielność i ocena odnośnie spełniania przez konsorcjum warunków udziału w postępowaniu odbywa się poprzez sprawdzanie spełnienia określonych powyżej warunków przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Łączna ocena uczestników konsorcjum może świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków składa każdy z uczestników konsorcjum. Oferta konsorcjum w tym również oświadczenia winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. W miejsce Wykonawcy należy wpisać Nazwy Wykonawców tworzących Konsorcjum. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 p.24 40-081 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9 p.1 (portiernia) 40-081 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.