eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2007/2008 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Janów Lubelski: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2007/2008 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 205918 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, fax 015 8720191.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2007/2008 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : Wykonaniu usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2007/2008 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy. Wykonanie zamówienia polega na: odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń w sezonie zimowym 2007/2008 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy w następującym zakresie: 1.Nośnik pługopiaskarki - szt 1, samochód o ładowności min. 6 ton praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Zamawiający informuje, że posiada piaskarkę PP-1 o szerokości 2m, długości 6m, którą Wykonawca obowiązany będzie zamontować we własnym zakresie i na własny koszt na oferowany nośnik pługopiaskarki (za wyjątkiem załadunku i rozładunku na środek transportowy). 2.Nośnik pługopiaskarki - szt 1, samochód o ładowności min. 8 ton praca - 6 520 km, dyżur 80 godz. Zamawiający informuje, że posiada piaskarkę PP-1 o szerokości 2m, długości 6m, którą Wykonawca obowiązany będzie zamontować we własnym zakresie i na własny koszt na oferowany nośnik pługopiaskarki (za wyjątkiem załadunku i rozładunku na środek transportowy). 3.Nośnik pługa średniego dwustronnego stalowego, nośnik o ładowności 8-10 ton - szt 1, praca - 125 godz. 4.Równiarka - praca - 150 godz. 5.Usługi polegać będą na: 1)Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, 2)Utrzymaniu w gotowości sprzętu i środków transportu przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia (umowy) wraz z ich obsługą, 3)Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług, 4)Świadczeniu usług przekazanymi przez Zamawiającego protokolarnie urządzeniami do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tzw. piaskarki oraz urządzeniami do odśnieżania tj. pługi lemieszowe jednostronne lub dwustronne. 5)Montażu, demontażu piaskarek (za wyjątkiem załadunku i rozładunku tzw. piaskarki na środek transportowy), pługów i czołownic Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt zapewniając takie materiały jak: lampy reflektorowe, zawory powietrzne, przewody pneumatyczne, elektryczne i akumulatorowe, 6)Przystosowaniu równiarki do prac przy zimowym utrzymaniu dróg przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt. 7)Wykonywaniu usług na wezwanie Zamawiającego. 6. Materiał do likwidacji śliskości zimowej zabezpieczy i udostępni Zamawiający. Szczegółowy zakres praw i obowiązków na podstawie, których realizowane będzie zamówienie określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca - stosownie do oferowanego zakresu zamówienia (części zamówienia) musi spełniać następujące szczegółowe warunki: 1) potencjał kadrowy - Wykonawca musi dysponować osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia maszynisty do obsługi sprzętu przewidzianych do realizacji zamówienia, 2) potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu w ilości zgodnej z ofertą. 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór zał. 3), 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych wykonawca załączy do oferty: 1) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - zał. nr 4) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień do kierowania pojazdami/uprawnień maszynisty. 2) w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu (wzór zał. nr 5). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) Oświadczenie wymienione w pkt.1 ppkt.1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) Dokumenty wymienione w pkt.1. ppkt 2 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, c) Dokumenty wymienione w pkt. 2. ppkt. 1 i ppkt. 2 winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24 po uprzednim przesłaniu pisemnego zamówienia..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie 2007/2008 - nośnik pługopiaskarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik pługopiaskarki - szt 1, samochód o ładowności min. 6 ton praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Zamawiający informuje, że posiada piaskarkę PP-1 o szerokości 2m, długości 6m, którą Wykonawca obowiązany będzie zamontować we własnym zakresie i na własny koszt na oferowany nośnik pługopiaskarki (za wyjątkiem załadunku i rozładunku na środek transportowy)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie 2007/2008 - nośnik pługopiaskarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik pługopiaskarki - szt 1, samochód o ładowności min. 8 ton praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Zamawiający informuje, że posiada piaskarkę PP-1 o szerokości 2m, długości 6m, którą Wykonawca obowiązany będzie zamontować we własnym zakresie i na własny koszt na oferowany nośnik pługopiaskarki (za wyjątkiem załadunku i rozładunku na środek transportowy)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie 2007/2008 - nośnik pługa średniego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik pługa średniego dwustronnego stalowego, nośnik o ładowności 8-10 ton - 1 szt, praca - 125 godz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie 2007/2008 - przy użyciu równiarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka - praca - 150 godz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.