eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania prac polegających na dokończeniu remontu dachu oficyny południowej (XIX-wiecznej dawnej wozowni) kompleksu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych A-572.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania prac polegających na dokończeniu remontu dachu oficyny południowej (XIX-wiecznej dawnej wozowni) kompleksu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych A-572.
Numer ogłoszenia: 205900 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105379 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania prac polegających na dokończeniu remontu dachu oficyny południowej (XIX-wiecznej dawnej wozowni) kompleksu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych A-572..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania prac polegających na dokończeniu remontu dachu oficyny południowej (XIX-wiecznej dawnej wozowni) kompleksu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych A-572. 2. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, programem prac konserwatorskich, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlano-konserwatorskich (zwaną dalej w skrócie STWiOR) i przedmiarem robót, stanowiące załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią (plik w formie PDF). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, program prac konserwatorskich, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-konserwatorskich i przedmiar robót, w których zawarto zakres robót do wykonania zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej ograniczony jest do wykonania wymiany części pokrycia dachowego i elementów więźby dachowej oficyny południowej kompleksu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19. 4. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest projekt budowlany, program prac konserwatorskich oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-konserwatorskich. 5. Zamawiający informuje, że w budynku oficyny południowej pełnią całodobową służbę strażacy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Krakowie i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą jednostki. Ponadto w zakresie prac i koszcie oferty należy uwzględnić: - Koordynację i zgłaszanie wszelkich zamierzeń wykonywania prac uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego; - Ścisłą współpracę z Dowódcą JRG Nr 1 celem dostosowania harmonogramu prac do działalności ratowniczo-gaśniczej jednostki; - Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia materiałów, urządzeń i sprzętu zamontowanego przez Zamawiającego i znajdującego się w budynku JRG Nr 1. 6. Użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów lub producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczalne jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ i będącej jej integralną częścią), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu (stanowiącego załącznik do SIWZ), oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 7. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 - miesięczny okres gwarancji na wykonane prace, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 6. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie, czyli do 60 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 7. Wykonawca musi przedstawić cenę za przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o kosztorys uproszczony plus zestawienie materiałów wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami, w szczególności dokumentacji technicznej, programu konserwatorskiego, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego i wiedzy technicznej Wykonawcy w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys uproszczony plus zestawienie materiałów wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy projektem, a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z projektem. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowej zapłaty i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z projektu i STWiOR w cenie oferty. Kosztorys uproszczony stanowi podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych. 9. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizacji zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 10. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralna część SIWZ. 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 12. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Gruca Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Dietla 79/17, 31-050 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200708,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159628,67

  • Oferta z najniższą ceną: 159628,67 / Oferta z najwyższą ceną: 172221,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.