eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Koszalin: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 205889 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV, w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie, w podziale na 3 części: Część nr 1 - wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 1 i 2 - w ilościach: 276 szt. - 595,04m2; wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 353,37 mb zgodnie z: kosztorysem nakładczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 1 - ZGM nr 2 siwz Zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych z PCV w ilościach: 276szt., tj. 595,04m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 152 szt., tj. 322,69m2 - po oknach zespolonych: 105szt. tj. 228,23m2 - po drzwiach balkonowych: 19 szt. tj. 44,12m2 - demontaż starych i montaż nowych okien i drzwi balkonowych. - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 353,37 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. Część nr 2 - wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 4 i 5 - w ilościach 280 szt.- 541,23m2; wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 411,88 mb zgodnie z: kosztorysem nakładczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 4 - ZGM nr 5 siwz Zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych z PCV w ilościach: 280 szt., tj. 541,23m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 142 szt., tj. 249,29m2 - po oknach zespolonych: 120 szt. tj. 255,55m2 - po drzwiach balkonowych: 18 szt. tj. 36,39m2 - demontaż starych i montaż nowych okien i drzwi balkonowych. - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 354,53 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. Część nr 3 - wymiana w lokalach i budynkach użytkowych (użytkowanych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM 1,5 - w ilościach 34 szt.- 80,01m2, wymiana podokienników wewnętrznych około 16,33m zgodnie z: kosztorysem nakładczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 1 - ZGM 5 siwz zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych w ilościach: 34 szt., tj. 80,01m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 10 szt.., tj. 25,06m2 - po oknach zespolonych: 22 szt. tj. 47,59m2 - po drzwiach balkonowych: 2 szt. tj. 7,36m2 - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 16,33 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. Kształ i wymiary stolarki okiennej i balkonowej dla części nr 3 zamówienia zostały określone w zestawieniach (schematach) tj.: Wymiana okien zespolonych w zasobach ZGM 1 w budynkach przy ulicy: - Władysława Andersa 24-26; 5 szt okien zespolonych wg schematu i opisu z poz. 13 i 17 - Władysława Andersa 24-26; 1 szt. drzwi balkonowych wg schematu i opisu z poz. 21. bez parapetów Wymiana okien zespolonych w zasobach ZGM 5 w budynkach przy ulicy: - Dworcowej 4 (Dzieci Wojny) 1 szt. okno skrzynkowego wg schematu i opisu z poz. 6 parapet 0,68m. - Dworcowa 4 (PTTK) 6 szt. okien skrzynkowych wg schematu i opisu w poz. 7,21,22, 49,50,51. - Dworcowej 4 (PTTK) 1 szt. drzwi balkonowe wg schematu i opisu w poz. 2 ( drzwi balkonowe) parapety 7,89m. - Grunwaldzkiej 20 (PCK) - 3 szt. okien skrzynkowych wg schematu i opisu z poz. 54 i 55. - Grunwaldzkiej 20(PCK) - 3 szt okien zespolonych wg schematu i opisu z poz. 8 i 25 parapety (4,43m + 3,33m) - Mieszka I-go 16 (Br. Alberta) - 14 szt okien zespolonych wg schematu i opisu z poz. 24. bez parapetów - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 16,33 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: - część nr 1: 3.000,00 zł - część nr 2: 3.000,00 zł - cześć nr 3: 400,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty obejmującej wymianę lub montaż stolarki okiennej z PCV. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż: 1) dla części nr 1 - 200.000,00 zł brutto (z VAT) 2) dla części nr 2 - 200,000,00 zł brutto ( z VAT) 3) dla części nr 3 - 30.000,00 zł brutto (z VAT) Za wykonane zamówienie zamawiający uzna takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek. Uwaga! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, iż wykonał minimum po jednej robocie dotyczącej wymianę lub montaż stolarki okiennej z PCV o minimalnej kwocie odpowiadającej danej części, na którą wykonawca składa ofertę lub jedną robotę obejmującą wymianę lub montaż stolarki okiennej z PCV wykonaną w ramach jednego kontraktu (umowy), o minimalnej kwocie odpowiadającej sumie kwot przypadających na poszczególne części zamówienia, na które składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Jeżeli z polisy nie wynika fakt jej opłacenia wykonawca jest zobowiązany przedstawić również dokument (np. kserokopie przelewu), z którego wynikać będzie fakt opłacenia polisy w całości lub też opłacenie wymaganych rat. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, warunek ten musi spełnić każdy z wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kompletną aprobatę techniczną na profile oraz dokument stwierdzający prawo do posługiwania się tą aprobatą przez producenta okien ( w przypadku braku wykazu producentów w aprobacie) lub dokumenty równoważne, kompletną aprobatę techniczna na okucia lub dokument równoważny, kompletną aprobatę techniczną na nawiewniki okienne lub dokument równoważny, atest higieniczny na profile, klasyfikację ogniową na profile.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający żąda, aby wykonawca będący osobą fizyczną dołączył do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 61,50 zł. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie intewrnetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat) lub 212 (sekcja biuro zam. pub)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 1 i 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 1 i 2 - w ilościach: 276 szt. - 595,04m2; wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 353,37 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 4 i 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 4 i 5 - w ilościach 280 szt.- 541,23m2; wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 354,53 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wymiana w lokalach i budynkach użytkowych (użytkowanych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM 1,5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana w lokalach i budynkach użytkowych (użytkowanych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM 1,5 - w ilościach 34 szt.- 80,01m2, wymiana podokienników wewnętrznych około 16,33mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.