Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Toruń: Wywóz odpadów stałych z URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 20586 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urbitor Sp. z o. o. , Ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 669 43 01, faks 56 660 48 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbitor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych z URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: a) nieodpłatne udostępnienie kontenerów na odpady o pojemności: - 1,1m3: 1 szt. (1 szt.), - 7,5 m3: 5 szt. (17 szt.), - 15 m3: 2 szt. (3 szt.); b) cykliczny odbiór i wywóz- w zależności od ich zapełnienia- do miejsc przeznaczenia (składowiska) wszelkich odpadów stałych nie segregowanych pochodzących z Giełdy Towarowej, cmentarzy komunalnych i Urbitor Sp. z o.o. w Toruniu; c) mycie i dezynfekcję kontenerów oraz utrzymanie ich w sprawności technicznej. Uwaga 1: Ilości podane w nawiasach w punkcie 3.1 ppkt a) są szacowaną ilością kontenerów wymaganych do równoczesnego podstawienia Zamawiającemu w okresie Świąt Wielkanocnych oraz przełomu października i listopada. Uwaga 2: Wszelkie koszty związane z gromadzeniem i wywozem odpadów należy wkalkulować w oferowaną cenę jednostkową, w tym koszt eksploatacji pojemników. Uwaga 3: Częstotliwość wywozu oraz ilość pojemników może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.2. Odpady nie są segregowane i pochodzą z: - zarządzanych cmentarzy komunalnych (Cmentarz Komunalny nr 1, Cmentarz Komunalny nr 2, Centralny Cmentarz Komunalny): trawa, liście, znicze i wieńce; - prowadzonej Giełdy Towarowej: odpady owoców, warzyw i artykułów spożywczych; - komunalne. 3.3. Przewidywana maksymalna ilość odpadów do wywozu- 3 735,4 m3 (trzy tysiące siedemset trzydzieści pięć metrów sześciennych 40/100). 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w punkcie 3.3 SIWZ. Z podanej ilości m3 odpadów Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70% wielkości zamówienia. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości m3 odpadów do wywozu w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.51.10.00 - 09.51.10.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). 2. Posiadają własne miejsce składowania odpadów z aktualnym pozwoleniem na jego eksploatację zgodnie z obowiązującymi przepisami bądź posiadają podpisaną umowę na odbiór odpadów z miejskim wysypiskiem śmieci lub innym miejscem składowania odpadów, działającym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Umowa ta winna obowiązywać do 31.03.2013r. 3. Posiadają pozwolenie na transport odpadów wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pozwolenie to winno obowiązywać do 31.03.2013r.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wdrożony certyfikat systemu jakości. Certyfikat powinien obowiązywać do 31.03.2013r.- Kserokopia certyfikatu systemu jakości obowiązującego przez czas trwania zamówienia, potwierdzona przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urbitor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URBITOR sp. z o.o. w Toruniu
ul Chrobrego 105/107 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 09:45, miejsce: URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Chrobrego 105/107 (87-100 Toruń), w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.03.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu - sięgacz od posesji nr 108
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku z podziałem na 7 zadań
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 238 m3.
- Modernizacja boiska sportowego Orlik przy ul. Ugory w Toruniu
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA NORMATYWNEJ WYCENY PROCEDUR REALIZOWANYCH W OŚRODKACH PROCEDURALNYCH JEDNOSTKI
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.