eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Remont dachu (bez wieży) oraz malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Pobiedziska: Remont dachu (bez wieży) oraz malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach
Numer ogłoszenia: 20585 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306081 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach, ul. Tadeusza Kościuszki 4, Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu (bez wieży) oraz malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z termomodernizacją dachu kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy z wyłączeniem wieży zegarowej obejmujący ocieplenie dachu stromego (mansarda) wełną mineralną grubości 18 cm z ułożeniem paraizolacji, ocieplenie wełną mineralną grubości 22 cm stropu budynku głównego urzędu oraz rotundy, pokrycie dachu dachówką karpiówką podwójnie w koronkę (mansarda oraz rotunda), pokrycie dachu blachą cynkową ( budynek wysoki bez wieży: daszki kaferków, z wykonaniem pokrycia przy okapie (nad mansardą), murku szczytowym, i kominach) , ocieplenie stropodachu z płyt styropianowych (15 cm) obustronnie oklejonych papą oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (na blachę cynk - tytan), wymianę przewodów instalacji odgromowej, założenie rynien oraz rur spustowych. W zakres zamówienia wchodzi także malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy Estetyka i kolorystyka bezwzględnie powinna zostać uzgodniona z Zamawiającymi zatwierdzona przez konserwatora Zabytków . Teren budowy wyznaczony jest przez granice działki Urzędu z wszelkich mediów należy korzystać po spełnieniu warunków lub wytycznych dołączonych do pozwolenia na budowę. Zabezpieczenie placu budowy, ochrony środowiska, organizacji ruchu oraz warunków bezpieczeństwa pracy, użytkowania obiektów na podstawie odnośnych przepisów i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo Budowlane spoczywa po stronie Wykonawcy. Na wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia możliwości technicznych pracy urzędu w trakcie prowadzonych robót budowlanych. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego i uzgodnień konserwatorskich; zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej dokumentację geodezyjną powykonawczą; dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła, odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organom nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego ( w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie), jak również koszt wypłaty odszkodowań na rzecz osób trzecich, przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, naprawy uszkodzonych urządzeń zamontowanych na budynku przez Wykonawcę, ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania, Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja budowlano - wykonawcza specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.55.21.10 - 45.55.21.10 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 161813.36 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUH BUDEX, ul. Piastów 15, 62-030 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 161813.36
  • Oferta z najniższą ceną: 161813.36 oferta z najwyższą ceną: 269030.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.