eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych oraz warzyw i owoców dla OSW Dąb w Ustroniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Katowice: Dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych oraz warzyw i owoców dla OSW Dąb w Ustroniu.
Numer ogłoszenia: 205840 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, faks (032) 2513346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych oraz warzyw i owoców dla OSW Dąb w Ustroniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych oraz warzyw i owoców dla OSW Dąb w Ustroniu, obejmuje trzy części: 1) część I zamówienia - dostawy produktów nabiałowych dla OSW Dąb w Ustroniu, 2) część II zamówienia - dostawy lodów i innych produktów spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu, 3) część III zamówienia - dostawy warzyw i owoców dla OSW Dąb w Ustroniu. 2. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym wykazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty były świeże (dotyczy produktów nie mrożonych). Produkty te powinny zachować jak najdłużej cechy świeżości i zdatności do konsumpcji, względnie przerobu, jednak przez okres nie krótszy niż: 1) część I zamówienia - wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 7 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 2, 11, 15; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 14 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 1, 4, 5, 8-10, 13; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 30 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 12, 14, 16-34, 2) część II zamówienia - wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 30 dni od daty dostawy), 3) część III zamówienia - 3 dni od daty dostawy dla produktów w poz. 9-20, 24-27, 29, 30, 32, 34, 36, 37, 39, 40, 47, 49, 51, 53; 7 dni od daty dostawy dla produktów w poz. 1-8, 21-23, 28, 31, 33, 35-38, 46, 48, 50, 52, 54-57; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 30 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 41-44, 58; 6 miesięcy od daty dostawy - dla pro-duktów w poz. 45 załącznika nr 1 do SIWZ. Zachowanie świeżości produktów we wskazanym wyżej okresie nie powinno wymagać od zamawiającego stwarzania im szczególnych warunków przechowywania, w celu ochrony przed psuciem. 5. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do OSW Dąb, ul. Wczasowa 47, 43-450 Ustroń. 6. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 1) część I, II zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania umowy, 2) część III zamówienia - 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 7. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy. 8. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będą poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości i asortymentu, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. 9. Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt wykonawcy. Dostawy artykułów objętych zamówieniem winny być realizowane w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 ze zmianami)]. 10. Do każdej dostarczonej partii artykułów wykonawca winien każdorazowo dołączyć (przedstawić) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ. 11. Zamawiający wymaga, aby produkty spożywcze zamrożone po ich wytworzeniu, były dostarczane z zachowaniem łańcucha chłodniczego (tzn. poprzez dopilnowanie, aby produkt trans-portowany z zakładu, w którym został wytworzony do zamawiającego, nie był narażony na wahania temperatury). Temperatura produktów spożywczych zamrożonych nie może się wahać więcej niż o 3 oC. UWAGA: Przez zwrot mrożona/y zamawiający rozumie produkty spożywcze zamrożone po ich wytworzeniu, z zachowaniem łańcucha chłodniczego. 12. W przypadku nie zrealizowania przez wykonawcę dostawy w wyznaczonym terminie, zamawiający uprawniony jest do zakupu towaru u innego dostawcy (wykonanie zastępcze) i obciążenia wykonawcy kosztami wynikającymi z różnicy pomiędzy ceną wynikającą z niniejszej umowy, a ceną towaru zakupionego u innego dostawcy (łącznie z kosztami dostawy). 13. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe poszczególnych produktów, na podstawie których określona zostanie cena oferty, były niezmienne: 1) część I, II zamówienia - przez okres minimum 2 (dwóch) miesięcy od daty zawarcia umowy (okres stałości ceny). Przez okres stałości ceny należy rozumieć niezmienność ceny (niezmienność cen jednostkowych artykułów objętych przedmiotem zamówienia) w określonym czasie, niezależnie od zmiany warunków, które mają na nią wpływ. Wykonawca winien określić w ofercie okres stałości ceny, w miesiącach. Brak wpisu określającego okres stałości ceny w miejscu do tego przeznaczonym (Formularz oferty) zamawiający potraktuje jako podanie przez wykonawcę okresu minimalnego, tj. dwa miesiące. Zamawiający dopuszcza możliwość podwyższenia cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy po upływie okresu stałości ceny. Podwyższenie ceny może nastąpić wyłącznie na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (wyrażonego procentowo) w stosunku do wskaźnika miesiąca poprzedniego, ogłaszanego obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, potocznie inflacja (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane np. na oficjalnej stronie internetowej GUS: www.stat.gov.pl). Do przeliczenia cen jednostkowych należy przyjąć wskaźnik sprzed dwóch miesięcy (przykład: umowa zawarta w dniu 29.06.2009 r.; okres stałości zaoferowanej ceny wynosi minimum dwa miesiące; po tym okresie - najwcześniej 29.08.2009 r. - wykonawca może podwyższyć ceny jednostkowe artykułów na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonego przez GUS w sierpniu 2009 r. w stosunku do wskaźnika ogłoszonego w czerwcu 2009 r.). Do przeliczenia należy przyjąć wzrost cen wyrażony procentowo. 2) część III zamówienia - przez cały okres obowiązywania umowy. 14. Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury VAT wynosił 21 dni od daty jej otrzymania przez zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.55.50.00 - Lody i produkty podobne 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.24.10 - Owoce suszone 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdowanie się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podleganie wykonawcy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres stałości ceny - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407, IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 09:00, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407, IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy zamawiający wymaga, aby wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, dotyczące niniejszego postępowania, były przekazywane pisemnie..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy produktów nabiałowych dla OSW Dąb w Ustroniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości ceny - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy lodów i innych produktów spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.50.00-3, 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości ceny - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy warzyw i owoców dla OSW Dąb w Ustroniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.33.24.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.