eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie
Numer ogłoszenia: 205837 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie: 1. Rzeka Korzkiew EL II w km 5+400-9+400, 4 000 mb; m.Reńska Wieś- Frączków Gm. Pakosławice, 2. Rzeka Płocha w km 0+000 -6+900 , L=6 900 mb, m.Śliwice,Jasienica Górna , gm. Otmuchów, 3. Rzeka Gierałcicki w km 0+000-6+700 m. Biskupów, Gierałcice gm. Głuchołazy, 4. Rzeka Młynówka Skoroszycka EL II w km 0+000 - 4+200 L= 4200mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm. Skoroszyce, 5. Rzeka Młynówka Niwnińska w km 0+000- 2+460,7+720-7+760; L = 2500 mb m. Wyszków Śląski.Wierzbięcice gm. Nysa, 6. Rzeka Cielnica EL IV w km 21+660-24+300; L= 2640 mb - m. Radzikowice gm. Nysa, 7. Rzeka Cielnica EL V w km 0+000 - 3+500 L= 3 000 mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm.Skoroszyce , 8. Rzeka Raczyna EL II w km 0000-6+156 m. Trzeboszowice, Ujeździec gm. Paczków 9. Rzeka Domaszkowicki w km 0+000-0+150,2+400-2+920, m. Kubice, Domaszkowice gm. Nysa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Robót - posiadający: - wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy. Zmiana umowy nastąpi: - zmiany terminu realizacji: 1) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; 6) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 7) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; - zmiany wynagrodzenia: 1. w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 2. w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót, 3. w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Nysie ul Fałata 6a 48-300 Nysa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Nysie ul Fałata 6a 48-300 Nysa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzeka Korzkiew EL II w km 5+400-9+400, 4 000 mb; m.Reńska Wieś- Frączków Gm. Pakosławice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem porostów Ścinanie drzew piłą mechaniczną o śred 10-25 cm Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Karczowanie pni koparką o śred. 55-75 cm Wywóz karpiny na odl odl 2,0 km Udrożnienie koryta jako wykopy koparką 0,6 m3 gr kat III na odkład Naprawa opasek z kiszki faszynowej 15+15cm gr.kat I-II Plantowanie skarp wraz z obsiewem Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rzeka Płocha w km 0+000 -6+900 , L=6 900 mb, m.Śliwice,Jasienica Górna , gm. Otmuchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków i głębokości do 1,50m i szerokości dna 1,4 m Ścinanie drzew piłą mechaniczną o śred 36-65 cm Ręczne wycinanie zakrzaczeń ze skarp rzadkich i gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Usunięcie zatorów koparką podsiębierną 0,6m3 Wykopy i przekopy wyk.koparką o poj 0,6m3 -likwidacja przewężeń i wypłyceń koryta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeka Gierałcicki w km 0+000-6+700 m. Biskupów, Gierałcice gm. Głuchołazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1,50 m i szerokości dna 1,60 m Scinanie i koszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Ręczne ścinanie krzaków średniej gęstości ze skarp wraz ze zrąbkowaniem Ręczne ścinanie krzaków gęstych ze skarp wraz z ułożeniem w stosy Odmulenie ręczne cieku o szer do 1,0m zamulenie średnio do 10 cm Narzut kamienny na skarpach na geowłókninie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rzeka Młynówka Skoroszycka EL II w km 0+000 - 4+200 L= 4200mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm. Skoroszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Usunięcie zatorów z wyciągnięciem i złożeniem przy górnej krawędzi Koszenie porostów z wygrabieniem ze skarp i dna cieku Mechaniczne odmulenie cieku gr. namułu 20 cm z rozplantowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzeka Młynówka Niwnińska w km 0+000- 2+460,7+720-7+760; L = 2500 mb m. Wyszków Śląski.Wierzbięcice gm. Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem porostów Ręczne ścinanie zakrzaczeń ze skarp porost rzadki Odmulenie ręczne cieku o szer do 1,2m zamulenie 20 cm , głęb.1,5m Roboty ręczne z transp.urobku na odl.1,0km Wykonanie koszy z siatki ocynkowanej bez wyprawy Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem w nasyp Wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi o wym.90x60x10 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzeka Cielnica EL IV w km 21+660-24+300; L= 2640 mb - m. Radzikowice gm. Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem porostów Ścinanie drzew piłą mechaniczną o śred 10-45 cm Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Karczowanie pni koparką o śred. 36-55cm Rozbiórka narzutu z kamienia łamanego podwodnego Wykonanie gabionu płaskiego w dnie o gr.0,23m Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków i głębokości do 1,50m i szerokości dna 1,2 m Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych 15+15cm Usuwanie zatorów z powalonych drzew krzaków i zanieczyszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rzeka Cielnica EL V w km 0+000 - 3+500 L= 3 000 mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm. Skoroszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne ścinanie i karczowanie drzew z wywozem. Roboty ziemne - tworzenie półki technologicznej Roboty ziemne związane z korektą zaniżeń korony wału i odtworzeniem zadarnienia wału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rzeka Raczyna EL II w km 0000-6+156 m. Trzeboszowice, Ujeździec gm. Paczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wycinanie zakrzaczeń ze skarp rzadkich i gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp Oczyszczenie niecki wypadowej koparką kołową Udrożnienie koryta rzeki koparko-ładowarką Wykopy mechaniczne na odkład -udrożnienie koryta + usuwanie nawisów na brukach Naprawa płotka żredziowego 10+10 cm Wykonanie gabionów płaskich na skarpach z siatki ocynkowanej gr.0,23cm -zabudowa wyrw Likwidacja zatorów koparką 0,6m3 Mechaniczne wykopy z transportem na odl.0,5km - zasypywanie wyrw Rozplantowanie spycharkami gr.kat.I-IV Obsiew skarp i przyległego terenu mieszanką traw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: rzeka Domaszkowicki w km 0+000-0+150,2+400-2+920, m. Kubice, Domaszkowice gm. Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Rozbiórka rurociągów o śred 125 cm Wykopy jamiste wykonane koparkami o poj 0,6m3 na odkład Naprawa opasek z kiszki faszynowej 15+15 cm Darniowanie skarp bez humusu + obsiew skarp powyżej darniowania Ręczne zasypanie wykopów z przerzutem z formowaniem skarp Mechaniczne zał i wył. kręgów bet.125cm Udrożnienie koryta koparką wraz z usunięciem nawisów na skarpach Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.2 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.