Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie
Numer ogłoszenia: 205837 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie: 1. Rzeka Korzkiew EL II w km 5+400-9+400, 4 000 mb; m.Reńska Wieś- Frączków Gm. Pakosławice, 2. Rzeka Płocha w km 0+000 -6+900 , L=6 900 mb, m.Śliwice,Jasienica Górna , gm. Otmuchów, 3. Rzeka Gierałcicki w km 0+000-6+700 m. Biskupów, Gierałcice gm. Głuchołazy, 4. Rzeka Młynówka Skoroszycka EL II w km 0+000 - 4+200 L= 4200mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm. Skoroszyce, 5. Rzeka Młynówka Niwnińska w km 0+000- 2+460,7+720-7+760; L = 2500 mb m. Wyszków Śląski.Wierzbięcice gm. Nysa, 6. Rzeka Cielnica EL IV w km 21+660-24+300; L= 2640 mb - m. Radzikowice gm. Nysa, 7. Rzeka Cielnica EL V w km 0+000 - 3+500 L= 3 000 mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm.Skoroszyce , 8. Rzeka Raczyna EL II w km 0000-6+156 m. Trzeboszowice, Ujeździec gm. Paczków 9. Rzeka Domaszkowicki w km 0+000-0+150,2+400-2+920, m. Kubice, Domaszkowice gm. Nysa.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek nie będzie oceniany.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Robót - posiadający: - wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek nie będzie oceniany.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy. Zmiana umowy nastąpi: - zmiany terminu realizacji: 1) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; 6) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 7) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; - zmiany wynagrodzenia: 1. w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 2. w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót, 3. w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
Oddział w Nysie
ul Fałata 6a
48-300 Nysa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Nysie ul Fałata 6a 48-300 Nysa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzeka Korzkiew EL II w km 5+400-9+400, 4 000 mb; m.Reńska Wieś- Frączków Gm. Pakosławice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem porostów Ścinanie drzew piłą mechaniczną o śred 10-25 cm Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Karczowanie pni koparką o śred. 55-75 cm Wywóz karpiny na odl odl 2,0 km Udrożnienie koryta jako wykopy koparką 0,6 m3 gr kat III na odkład Naprawa opasek z kiszki faszynowej 15+15cm gr.kat I-II Plantowanie skarp wraz z obsiewem Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rzeka Płocha w km 0+000 -6+900 , L=6 900 mb, m.Śliwice,Jasienica Górna , gm. Otmuchów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków i głębokości do 1,50m i szerokości dna 1,4 m Ścinanie drzew piłą mechaniczną o śred 36-65 cm Ręczne wycinanie zakrzaczeń ze skarp rzadkich i gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Usunięcie zatorów koparką podsiębierną 0,6m3 Wykopy i przekopy wyk.koparką o poj 0,6m3 -likwidacja przewężeń i wypłyceń koryta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeka Gierałcicki w km 0+000-6+700 m. Biskupów, Gierałcice gm. Głuchołazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1,50 m i szerokości dna 1,60 m Scinanie i koszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Ręczne ścinanie krzaków średniej gęstości ze skarp wraz ze zrąbkowaniem Ręczne ścinanie krzaków gęstych ze skarp wraz z ułożeniem w stosy Odmulenie ręczne cieku o szer do 1,0m zamulenie średnio do 10 cm Narzut kamienny na skarpach na geowłókninie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rzeka Młynówka Skoroszycka EL II w km 0+000 - 4+200 L= 4200mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm. Skoroszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Usunięcie zatorów z wyciągnięciem i złożeniem przy górnej krawędzi Koszenie porostów z wygrabieniem ze skarp i dna cieku Mechaniczne odmulenie cieku gr. namułu 20 cm z rozplantowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzeka Młynówka Niwnińska w km 0+000- 2+460,7+720-7+760; L = 2500 mb m. Wyszków Śląski.Wierzbięcice gm. Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem porostów Ręczne ścinanie zakrzaczeń ze skarp porost rzadki Odmulenie ręczne cieku o szer do 1,2m zamulenie 20 cm , głęb.1,5m Roboty ręczne z transp.urobku na odl.1,0km Wykonanie koszy z siatki ocynkowanej bez wyprawy Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem w nasyp Wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi o wym.90x60x10 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzeka Cielnica EL IV w km 21+660-24+300; L= 2640 mb - m. Radzikowice gm. Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem porostów Ścinanie drzew piłą mechaniczną o śred 10-45 cm Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Karczowanie pni koparką o śred. 36-55cm Rozbiórka narzutu z kamienia łamanego podwodnego Wykonanie gabionu płaskiego w dnie o gr.0,23m Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków i głębokości do 1,50m i szerokości dna 1,2 m Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych 15+15cm Usuwanie zatorów z powalonych drzew krzaków i zanieczyszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rzeka Cielnica EL V w km 0+000 - 3+500 L= 3 000 mb m. Więcmierzyce gm. Grodków ; Giełczyce gm. Skoroszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne ścinanie i karczowanie drzew z wywozem. Roboty ziemne - tworzenie półki technologicznej Roboty ziemne związane z korektą zaniżeń korony wału i odtworzeniem zadarnienia wału.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rzeka Raczyna EL II w km 0000-6+156 m. Trzeboszowice, Ujeździec gm. Paczków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wycinanie zakrzaczeń ze skarp rzadkich i gęstych wraz ze zrąbkowaniem. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp Oczyszczenie niecki wypadowej koparką kołową Udrożnienie koryta rzeki koparko-ładowarką Wykopy mechaniczne na odkład -udrożnienie koryta + usuwanie nawisów na brukach Naprawa płotka żredziowego 10+10 cm Wykonanie gabionów płaskich na skarpach z siatki ocynkowanej gr.0,23cm -zabudowa wyrw Likwidacja zatorów koparką 0,6m3 Mechaniczne wykopy z transportem na odl.0,5km - zasypywanie wyrw Rozplantowanie spycharkami gr.kat.I-IV Obsiew skarp i przyległego terenu mieszanką traw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: rzeka Domaszkowicki w km 0+000-0+150,2+400-2+920, m. Kubice, Domaszkowice gm. Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Rozbiórka rurociągów o śred 125 cm Wykopy jamiste wykonane koparkami o poj 0,6m3 na odkład Naprawa opasek z kiszki faszynowej 15+15 cm Darniowanie skarp bez humusu + obsiew skarp powyżej darniowania Ręczne zasypanie wykopów z przerzutem z formowaniem skarp Mechaniczne zał i wył. kręgów bet.125cm Udrożnienie koryta koparką wraz z usunięciem nawisów na skarpach Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.2 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
- Budowa suchego zbiornika retencyjnego w Grodzisku Górnym na działce nr 528/3 w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Roboty naprawcze - jaz rz. Konopka w km 3+372 w m. Częstochowa
- Roboty Budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap I
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.