eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treści audiowizualnych i audialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Warszawa: Stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treści audiowizualnych i audialnych
Numer ogłoszenia: 205792 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Audiowizualny , ul. Wiejska 12A, 00-490 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6214031, faks 022 8264425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nina.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treści audiowizualnych i audialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Poniższy opis stanowi wstępny opis przedmiotu zamówienia, który zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z wykonawcami w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają wykonawcy po negocjacjach jako załącznik do składania ofert. WPROWADZENIE Narodowy Instytut Audiowizualny jest państwową instytucją kultury - Zamawiający, której celem statutowym jest upowszechnianie oraz promowanie kultury, nauki i edukacji w mediach audiowizualnych ze szczególnym uwzględnieniem twórczości audiowizualnej. Zamawiający w szczególności gromadzi, archiwizuje i dokumentuje twórczość audiowizualną oraz prowadzi digitalizację i rekonstrukcję utworów audiowizualnych jak również podejmuje działania w celu stworzenia warunków powszechnego dostępu do twórczości audiowizualnej. Dla pełnej realizacji misji statutowej Zamawiającego niezbędnym jest stworzenie funkcjonalnego i powszechnie dostępnego narzędzia służącego gromadzeniu, udostępnianiu i upowszechnianiu twórczości audiowizualnej i polskiego dziedzictwa audiowizualnego. Multimedialny projekt opisany w Zamówieniu dotyczy: - stworzenia portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego z treściami audiowizualnymi (z częścią VoD oraz społecznościową); - stworzenia konsoli do samodzielnego tworzenia przez Zamawiającego niezależnych stron internetowych; - stworzenia systemu do dystrybucji materiałów audiowizualnych z jednej bazy na portalu i tworzonych przez konsolę stronach (powiązanego z archiwum audiowizualnym); - hostingu portalu i stron internetowych w okresie testowania portalu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I pierwszej części portalu; - kolokacji urządzeń informatycznych stanowiących archiwum materiałów audiowizualnych Narodowego Instytutu Audiowizualnego w okresie testowania projektu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I pierwszej części portalu; - dystrybucji treści audiowizualnych w ramach CDN. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest projekt multimedialny Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA) obejmujący : 1.1 opracowanie koncepcji rozwoju i funkcjonowania portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA) w okresie 1 roku jako projektu internetowego, którego celem jest szerokie upowszechnianie kultury audiowizualnej, na podstawie przeprowadzonej przez Wykonawcę analizy założeń projektu, znanej mu sytuacji rynkowej oraz potrzeb, wymagań i przyzwyczajeń użytkowników Internetu 1.2 budowa portalu wraz z wdrożeniem w zakresie: a) stworzenia wydajnej architektury portalu spełniającej wymagania techniczne oraz użytkowe; b) stworzenie szczegółowej listy funkcjonalności i ich wdrożenie; c) stworzenie planu interakcji i makiet funkcjonalnych; d) przeprowadzenie testów z udziałem redaktorów portalu oraz użytkowników na etapie analitycznym, wdrożeniowym oraz testów akceptacyjnych projektu; e) opracowanie i wdrożenie koncepcji graficznej i layoutów graficznych wszystkich elementów; f) stworzenie i wdrożenie modułu kina Video on Demand z wykorzystaniem Digital Rights Management oraz integracji z systemami płatności; g) wdrożenie systemu Content Management do edycji treści, zarządzania, i rozbudowy portalu. 1.3 wdrożenie w ramach systemu Content Management konsoli do samodzielnego tworzenia i edycji przez Zamawiającego niezależnych od portalu stron internetowych oraz przypisywania ich do niezależnych domen; 1.4 przekazanie specyfikacji, dokumentacji i narzędzi umożliwiających tworzenie i edytowanie portalu oraz niezależnych od portalu stron internetowych w ramach systemu Content Management System. Przygotowanie i przekazanie procedur opisujących zarządzanie systemem CMS; 1.5 wykonanie i wdrożenie portalu w wersji anglojęzycznej; 1.6 wykonanie i wdrożenie portalu w wersji dla urządzeń mobilnych; 1.7 opracowanie i realizacja działań promocyjnych portalu, w szczególności: działań SEO, kreacji kampanii autopromocyjnej i wykonanie wybranych rodzajów reklamy internetowej; 1.8 stworzenie wydajnego, transparentnego dla użytkowników systemu do konwersji formatów plików medialnych, obsługi wewnętrznej oraz zewnętrznej transmisji danych oraz wsparcia dla mechanizmów archiwizacji plików; 1.9 świadczenie usług w zakresie dystrybucji treści multimedialnych w ramach rozproszonego systemu dystrybucyjnego klasy Content Delivery Network; 1.10 świadczenie usług w zakresie kolokacji urządzeń IT w okresie testowania projektu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I części portalu; 1.11 wsparcie techniczne dla użytkowników wdrożonego systemu w okresie testowania projektu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I części portalu; 1.12 Przekazanie Zamawiającemu autorskich praw majątkowych do następujących elementów: opracowanej koncepcji budowy i rozwoju portalu oraz szablonów i elementów graficznych, struktury bazy danych i systemu CMS a także dokumentacji wdrożeniowej i projektowej, które w rezultacie umożliwią dalszy rozwój programistyczny portalu i stron internetowych tworzonych w ramach systemu. 2. Przeniesienie wskazanych przez Zmawiającego treści oraz mediów z dotychczasowych systemów CMS do budowanego portalu. 3. Udzielenie gwarancji na wdrożony system CMS oraz działanie sieci CDN na okres 3 lat od momentu odbioru systemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający zażąda od wykonawców zaproszonych do składania ofert po przeprowadzonych negocjacjach, wniesienia wadium w wysokości 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na wdrożeniu w całości projektów internetowych na łączną kwotę co najmniej 1 000 000 zł.; b) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 2 serwisów internetowych umożliwiających użytkownikom odtwarzanie plików multimedialnych (audio i video) z wykorzystaniem przynajmniej jednej z następujących technologii - streamingu live, streamingu, streamingu http bądź progressive download; c) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 2 projektów internetowych wraz z systemem transakcyjno-rozliczeniowym (z integracją z systemem mikropłatności); d) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 1 wersji mobilnej serwisu internetowego; e) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 2 projektów w Internecie polegających na obsłudze kanału video (udostępnianie użytkownikom plików video w dużych ilościach - więcej niż 100 plików) lub video na życzenie (VoD) f) posiadanie kompetencji i produktu w ofercie firmy polegającego na usłudze analizy usability i optymalizowania stron internetowych. dodatkowo punktowane będzie: a) zrealizowanie przez wykonawcę kampanii reklamowych lub akcji reklamowych w Internecie opracowanych kreacyjnie przez tego wykonawcę; b) zrealizowanie przez wykonawcę serwisów VoD; c) zrealizowanie przez wykonawcę serwisów społecznościowych; d) zrealizowanie przez wykonawcę serwisów mobilnych stron internetowych; e) posiadanie w ofercie świadczonych usług platformy do tworzenia stron internetowych; f) zrealizowanie przez wykonawcę projektów polegających na transmisji wideo w Internecie w czasie rzeczywistym. Do usług wskazanych w zał. Nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (tj. przedłożenie Zamawiającemu referencji, portfolio zawierających listę linków do zrealizowanych projektów internetowych, listę klientów, informacje o firmie i zespole pracowników oraz dodatkowe informacje, które wykonawca uzna za istotne).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadanie możliwości dystrybucji treści w ramach rozproszonego po całym kraju i transparentnego dla użytkowników systemu dystrybucji treści (CDN - Content Delivery Network) o przepustowości przynajmniej 20Gbps; b) posiadanie możliwości zapewnienia usługi kolokacji urządzeń Zamawiającego (o sumarycznej wielkości do 25U) w ramach profesjonalnej serwerowni (centrum danych) z bezpośrednim łączem do systemu CDN o prędkości przynajmniej 1Gbps umożliwiającej szybką transmisję oraz transkodowanie plików archiwalnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadanie zespołu (przynajmniej koordynatora/szefa projektu oraz głównego projektanta/programisty) z określonymi kwalifikacjami i kompetencjami, który uczestniczył w projektach internetowych o łącznym budżecie 300.000 zł. realizowanych przez firmę na przestrzeni co najmniej 1 roku oraz przedstawienie wykazu osób - członków zespołu (Zał. nr 6), które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia posiadających doświadczenie w realizacji wskazanych usług, w tym: - co najmniej 1 osoba, która pełniła funkcję zarządzającą - koordynatora/ szefa projektu, w realizacji podobnej usługi; - co najmniej 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia grafiki komputerowej, której działalność należy udokumentować portfolio z dotychczas stworzonymi projektami; - co najmniej 3 osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie informatyki przynajmniej w jednej z następujących dziedzin - programowania, architektury systemów informatycznych, technicznej realizacji streamingu lub rozproszonych systemów dystrybucyjnych, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób, ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany przedstwić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł. oraz sprawozdanie finansowe za 2009 r., a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu możliwości dystrybucji treści i posiadaniu możliwości zapewnienia kolokacji, o których mowa w ust. 1.3 pkt b) i c) Ogłoszenia o zamówieniu. b) Referencje, portfolio, o których mowa w rozdziale VII, ust. 1.2 Ogłoszenia o zamówieniu c) Informacje na temat osób - członków zespołu,które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia , ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale VIII ogłoszenia o zamówieniu. 2. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: a) wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki obligatoryjnych wskazanych w części VII ust. 1.1-1.4 ogłoszenia o zamówieniu; b) za spełnienie dodatkowych warunków wskazanych w części VII ust. 1.2.1 ogłoszenia o zamówieniu - za zrealizowanie przez wykonawcę co najmniej 6 kampanii reklamowych lub akcji marketingowych w Internecie opracowanych kreacyjnie przez tego wykonawcę, Zamawiający przyzna wykonawcy 8 punktów; - za każdy zrealizowany przez wykonawcę serwis VoD (w Internecie i nowych mediach), Zmawiający przyzna wykonawcy 4 punkty; - za każdy zrealizowany przez wykonawcę serwis społecznościowy, Zamawiający przyzna wykonawcy 4 punkty, - za zrealizowanie przez wykonawcę co najmniej 3 mobilnych serwisów stron internetowych, Zamawiający przyzna wykonawcy 3 punkty, - za posiadanie w ofercie świadczonych usług platformy do tworzenia stron internetowych, Zamawiający przyzna wykonawcy 8 punktów - za zrealizowanie przez wykonawcę co najmniej 2 projektów polegających na transmisji wideo w Internecie w czasie rzeczywistym Zamawiający przyzna wykonawcy 3 punkty. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 5. Jeżeli wykonawca pomimo wezwania nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 6.Niespełnienie któregokolwiek z warunków obligatoryjnych będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Jakość rozwiązań koncepcyjnych i kreatywnych - 30
  • 3 - Ilość i jakość oferowanych funkcjonalności, aplikacji i usług - 30
  • 4 - Jakość integracji wielu funkcji projektu na poziomie systemu zarządzania (logistyka) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert wstępnych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Audiowizualny ul. Wiejska 12 A, V piętro, pok. nr 2 00-490 Warszawa,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.