Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Warszawa: Stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treści audiowizualnych i audialnych
Numer ogłoszenia: 205792 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Audiowizualny , ul. Wiejska 12A, 00-490 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6214031, faks 022 8264425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nina.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie, wdrożenie i utrzymanie multimedialnego portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego, konsoli do tworzenia stron internetowych oraz systemu dystrybucji treści audiowizualnych i audialnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Poniższy opis stanowi wstępny opis przedmiotu zamówienia, który zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z wykonawcami w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają wykonawcy po negocjacjach jako załącznik do składania ofert. WPROWADZENIE Narodowy Instytut Audiowizualny jest państwową instytucją kultury - Zamawiający, której celem statutowym jest upowszechnianie oraz promowanie kultury, nauki i edukacji w mediach audiowizualnych ze szczególnym uwzględnieniem twórczości audiowizualnej. Zamawiający w szczególności gromadzi, archiwizuje i dokumentuje twórczość audiowizualną oraz prowadzi digitalizację i rekonstrukcję utworów audiowizualnych jak również podejmuje działania w celu stworzenia warunków powszechnego dostępu do twórczości audiowizualnej. Dla pełnej realizacji misji statutowej Zamawiającego niezbędnym jest stworzenie funkcjonalnego i powszechnie dostępnego narzędzia służącego gromadzeniu, udostępnianiu i upowszechnianiu twórczości audiowizualnej i polskiego dziedzictwa audiowizualnego. Multimedialny projekt opisany w Zamówieniu dotyczy: - stworzenia portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego z treściami audiowizualnymi (z częścią VoD oraz społecznościową); - stworzenia konsoli do samodzielnego tworzenia przez Zamawiającego niezależnych stron internetowych; - stworzenia systemu do dystrybucji materiałów audiowizualnych z jednej bazy na portalu i tworzonych przez konsolę stronach (powiązanego z archiwum audiowizualnym); - hostingu portalu i stron internetowych w okresie testowania portalu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I pierwszej części portalu; - kolokacji urządzeń informatycznych stanowiących archiwum materiałów audiowizualnych Narodowego Instytutu Audiowizualnego w okresie testowania projektu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I pierwszej części portalu; - dystrybucji treści audiowizualnych w ramach CDN. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest projekt multimedialny Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA) obejmujący : 1.1 opracowanie koncepcji rozwoju i funkcjonowania portalu Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA) w okresie 1 roku jako projektu internetowego, którego celem jest szerokie upowszechnianie kultury audiowizualnej, na podstawie przeprowadzonej przez Wykonawcę analizy założeń projektu, znanej mu sytuacji rynkowej oraz potrzeb, wymagań i przyzwyczajeń użytkowników Internetu 1.2 budowa portalu wraz z wdrożeniem w zakresie: a) stworzenia wydajnej architektury portalu spełniającej wymagania techniczne oraz użytkowe; b) stworzenie szczegółowej listy funkcjonalności i ich wdrożenie; c) stworzenie planu interakcji i makiet funkcjonalnych; d) przeprowadzenie testów z udziałem redaktorów portalu oraz użytkowników na etapie analitycznym, wdrożeniowym oraz testów akceptacyjnych projektu; e) opracowanie i wdrożenie koncepcji graficznej i layoutów graficznych wszystkich elementów; f) stworzenie i wdrożenie modułu kina Video on Demand z wykorzystaniem Digital Rights Management oraz integracji z systemami płatności; g) wdrożenie systemu Content Management do edycji treści, zarządzania, i rozbudowy portalu. 1.3 wdrożenie w ramach systemu Content Management konsoli do samodzielnego tworzenia i edycji przez Zamawiającego niezależnych od portalu stron internetowych oraz przypisywania ich do niezależnych domen; 1.4 przekazanie specyfikacji, dokumentacji i narzędzi umożliwiających tworzenie i edytowanie portalu oraz niezależnych od portalu stron internetowych w ramach systemu Content Management System. Przygotowanie i przekazanie procedur opisujących zarządzanie systemem CMS; 1.5 wykonanie i wdrożenie portalu w wersji anglojęzycznej; 1.6 wykonanie i wdrożenie portalu w wersji dla urządzeń mobilnych; 1.7 opracowanie i realizacja działań promocyjnych portalu, w szczególności: działań SEO, kreacji kampanii autopromocyjnej i wykonanie wybranych rodzajów reklamy internetowej; 1.8 stworzenie wydajnego, transparentnego dla użytkowników systemu do konwersji formatów plików medialnych, obsługi wewnętrznej oraz zewnętrznej transmisji danych oraz wsparcia dla mechanizmów archiwizacji plików; 1.9 świadczenie usług w zakresie dystrybucji treści multimedialnych w ramach rozproszonego systemu dystrybucyjnego klasy Content Delivery Network; 1.10 świadczenie usług w zakresie kolokacji urządzeń IT w okresie testowania projektu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I części portalu; 1.11 wsparcie techniczne dla użytkowników wdrożonego systemu w okresie testowania projektu i 12 miesięcy od daty uruchomienia I części portalu; 1.12 Przekazanie Zamawiającemu autorskich praw majątkowych do następujących elementów: opracowanej koncepcji budowy i rozwoju portalu oraz szablonów i elementów graficznych, struktury bazy danych i systemu CMS a także dokumentacji wdrożeniowej i projektowej, które w rezultacie umożliwią dalszy rozwój programistyczny portalu i stron internetowych tworzonych w ramach systemu. 2. Przeniesienie wskazanych przez Zmawiającego treści oraz mediów z dotychczasowych systemów CMS do budowanego portalu. 3. Udzielenie gwarancji na wdrożony system CMS oraz działanie sieci CDN na okres 3 lat od momentu odbioru systemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zmawiający zażąda od wykonawców zaproszonych do składania ofert po przeprowadzonych negocjacjach, wniesienia wadium w wysokości 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na wdrożeniu w całości projektów internetowych na łączną kwotę co najmniej 1 000 000 zł.; b) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 2 serwisów internetowych umożliwiających użytkownikom odtwarzanie plików multimedialnych (audio i video) z wykorzystaniem przynajmniej jednej z następujących technologii - streamingu live, streamingu, streamingu http bądź progressive download; c) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 2 projektów internetowych wraz z systemem transakcyjno-rozliczeniowym (z integracją z systemem mikropłatności); d) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 1 wersji mobilnej serwisu internetowego; e) zrealizowanie i wdrożenie co najmniej 2 projektów w Internecie polegających na obsłudze kanału video (udostępnianie użytkownikom plików video w dużych ilościach - więcej niż 100 plików) lub video na życzenie (VoD) f) posiadanie kompetencji i produktu w ofercie firmy polegającego na usłudze analizy usability i optymalizowania stron internetowych. dodatkowo punktowane będzie: a) zrealizowanie przez wykonawcę kampanii reklamowych lub akcji reklamowych w Internecie opracowanych kreacyjnie przez tego wykonawcę; b) zrealizowanie przez wykonawcę serwisów VoD; c) zrealizowanie przez wykonawcę serwisów społecznościowych; d) zrealizowanie przez wykonawcę serwisów mobilnych stron internetowych; e) posiadanie w ofercie świadczonych usług platformy do tworzenia stron internetowych; f) zrealizowanie przez wykonawcę projektów polegających na transmisji wideo w Internecie w czasie rzeczywistym. Do usług wskazanych w zał. Nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (tj. przedłożenie Zamawiającemu referencji, portfolio zawierających listę linków do zrealizowanych projektów internetowych, listę klientów, informacje o firmie i zespole pracowników oraz dodatkowe informacje, które wykonawca uzna za istotne).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadanie możliwości dystrybucji treści w ramach rozproszonego po całym kraju i transparentnego dla użytkowników systemu dystrybucji treści (CDN - Content Delivery Network) o przepustowości przynajmniej 20Gbps; b) posiadanie możliwości zapewnienia usługi kolokacji urządzeń Zamawiającego (o sumarycznej wielkości do 25U) w ramach profesjonalnej serwerowni (centrum danych) z bezpośrednim łączem do systemu CDN o prędkości przynajmniej 1Gbps umożliwiającej szybką transmisję oraz transkodowanie plików archiwalnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadanie zespołu (przynajmniej koordynatora/szefa projektu oraz głównego projektanta/programisty) z określonymi kwalifikacjami i kompetencjami, który uczestniczył w projektach internetowych o łącznym budżecie 300.000 zł. realizowanych przez firmę na przestrzeni co najmniej 1 roku oraz przedstawienie wykazu osób - członków zespołu (Zał. nr 6), które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia posiadających doświadczenie w realizacji wskazanych usług, w tym: - co najmniej 1 osoba, która pełniła funkcję zarządzającą - koordynatora/ szefa projektu, w realizacji podobnej usługi; - co najmniej 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia grafiki komputerowej, której działalność należy udokumentować portfolio z dotychczas stworzonymi projektami; - co najmniej 3 osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie informatyki przynajmniej w jednej z następujących dziedzin - programowania, architektury systemów informatycznych, technicznej realizacji streamingu lub rozproszonych systemów dystrybucyjnych, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób, ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany przedstwić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000 zł. oraz sprawozdanie finansowe za 2009 r., a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu możliwości dystrybucji treści i posiadaniu możliwości zapewnienia kolokacji, o których mowa w ust. 1.3 pkt b) i c) Ogłoszenia o zamówieniu. b) Referencje, portfolio, o których mowa w rozdziale VII, ust. 1.2 Ogłoszenia o zamówieniu c) Informacje na temat osób - członków zespołu,które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia , ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale VIII ogłoszenia o zamówieniu. 2. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: a) wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki obligatoryjnych wskazanych w części VII ust. 1.1-1.4 ogłoszenia o zamówieniu; b) za spełnienie dodatkowych warunków wskazanych w części VII ust. 1.2.1 ogłoszenia o zamówieniu - za zrealizowanie przez wykonawcę co najmniej 6 kampanii reklamowych lub akcji marketingowych w Internecie opracowanych kreacyjnie przez tego wykonawcę, Zamawiający przyzna wykonawcy 8 punktów; - za każdy zrealizowany przez wykonawcę serwis VoD (w Internecie i nowych mediach), Zmawiający przyzna wykonawcy 4 punkty; - za każdy zrealizowany przez wykonawcę serwis społecznościowy, Zamawiający przyzna wykonawcy 4 punkty, - za zrealizowanie przez wykonawcę co najmniej 3 mobilnych serwisów stron internetowych, Zamawiający przyzna wykonawcy 3 punkty, - za posiadanie w ofercie świadczonych usług platformy do tworzenia stron internetowych, Zamawiający przyzna wykonawcy 8 punktów - za zrealizowanie przez wykonawcę co najmniej 2 projektów polegających na transmisji wideo w Internecie w czasie rzeczywistym Zamawiający przyzna wykonawcy 3 punkty. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 5. Jeżeli wykonawca pomimo wezwania nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, Zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 6.Niespełnienie któregokolwiek z warunków obligatoryjnych będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Jakość rozwiązań koncepcyjnych i kreatywnych - 30
- 3 - Ilość i jakość oferowanych funkcjonalności, aplikacji i usług - 30
- 4 - Jakość integracji wielu funkcji projektu na poziomie systemu zarządzania (logistyka) - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert wstępnych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Audiowizualny ul. Wiejska 12 A, V piętro, pok. nr 2 00-490 Warszawa,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Muzeum wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego
- Zakup usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji systemu Enova 365
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
- Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.