eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI GminaDobrzeń Wielki ObrębKrzanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Opole: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI Gmina: Dobrzeń Wielki Obręb: Krzanowice
Numer ogłoszenia: 205767 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.powiatopolski.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI Gmina: Dobrzeń Wielki Obręb: Krzanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI Gmina: Dobrzeń Wielki Obręb: Krzanowice Realizacja prac geodezyjnych i kartograficznych odbędzie się w etapach. Etap I: - założenie szczegółowej osnowy poziomej i przekazanie dokumentacji technicznej do PODGiK w Opolu. Etap II: - analiza istniejących opracowań geodezyjno-kartograficznych niezbędna do stwierdzenia stopnia przydatności tych dokumentów do wznowienia punktów granicznych obrębu i działek ewidencyjnych, - wywiad w terenie w zakresie użytków dla terenów zabudowanych i zurbanizowanych, budynków, - ustalenie położenia punktów granicznych obrębu oraz działek ewidencyjnych i ich pomiar, - pomiar budynków i użytków, - pozyskanie danych do założenia ewidencji budynków i lokali, - obliczenie powierzchni działek i zmienionych klasoużytków, - skompletowanie operatu technicznego, - założenie baz danych gruntów, budynków i lokali w systemie EGB 2000, - założenie mapy ewidencji gruntów i budynków w systemie GEO - INFO, - przedstawienie gotowych baz danych gruntów, budynków i lokali Zamawiającemu, - kontrola operatu opisowo-kartograficznego wraz z bazami danych i zatwierdzenie ich do wyłożenia - realizacja przez Zamawiającego, - przyjęcie operatu geodezyjno - prawnego i baz danych założonych w systemach informa-tycznych EGB2000 i GEO - INFO V do PODGiK - realizacja przez Zamawiającego. - wyłożenie operatu opisowo-kartograficznego oraz sporządzenie protokołu z wyłożenia projektu, - sporządzenie wykazu uwag zgłoszonych do projektu modernizacji operatu opisowo-kartograficznego, - rozstrzygnięcie o przyjęciu bądź odrzuceniu uwag zgłoszonych do projektu. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - WARUNKI TECHNICZNE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Kod CPV wg słownika 2008: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożonych wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 4.1. Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższe warunki. 4.2. Sytuacja finansowa - średnia wysokość obrotów całkowitych musi wynosić min. 150.000 zł z ostatnich 3 lat. W przypadku oferty wspólnej średnia wys. obrotów całkowitych (wszystkich partnerów łącznie) musi wynosić min. 150.000 zł z ostatnich 3 lat. Jeśli okres działalności jest krótszy - suma obrotów całkowitych z tego okresu podzielona przez 3 musi wynosić min. 150.000 zł. 4.3. Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel , w tym co najmniej: - 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie 1 + 2 - 2 osoby po kursie Geo-Info 4.4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (VIII.2005r - VIII.2008r) co najmniej 2 zadania , o charakterze porównywalnym z zakresem opisanym w p.III niniejszej SIWZ, polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali, z podaniem ilości jednostek opracowywanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): a) formularz oferty (wg załącznika nr 1), b) dowód wniesienia wadium 2000 zł c) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 Pzp (wg załącznika nr 2) d) załącznik nr 2-a - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (a także zakres powierzonych prac - w tym osoby, które posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie 1 + 2 oraz kurs Geo-Info ) e) załącznik nr 2-b - Wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 lat, polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali w systemie informatycznym (co najmniej 2 zadania) + stosowne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie f) załącznik nr 2-c - Dane finansowe g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione /uaktualnione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert h) dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby/osób do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo) - jeśli nie wynika to wprost z zapisów w załączanych dokumentach rejestrowych firmy oraz w przypadku oferty wspólnej h) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (1 + 2) oraz kurs Geo-Info przez osoby, które będą wykonywać zamówienie j) harmonogram prac wraz ich wartością - potwierdzający terminową realizację zamówienia 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(c), (g) i (h) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (g), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 (sekretariat - pok. 41) - złożeniu zapotrzebowania.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 (sekretariat - pok. 41).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.