eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla1. Przebudowa ul. Bugajskiej w Częstochowie od wiaduktu do granic miasta 2. Przebudowa ul. Dźbowskiej w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla: 1. Przebudowa ul. Bugajskiej w Częstochowie od wiaduktu do granic miasta 2. Przebudowa ul. Dźbowskiej w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 205757 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie , ul. Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, faks 34 3664305 wew. 60, 3664337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej dla: 1. Przebudowa ul. Bugajskiej w Częstochowie od wiaduktu do granic miasta 2. Przebudowa ul. Dźbowskiej w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat 1: Przebudowa ul. Bugajskiej w Częstochowie od wiaduktu do granic miasta. Opis: Zakres robót obejmuje : -opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i oznakowanie budowy( roboty prowadzone pełną szerokością jezdni ); - frezowanie nawierzchni do podbudowy na gł. 4 i 16 cm z odwozem na odl. 1 km.; - rozbiórka istniejącej podbudowy tłuczniowej gr. 18 cm; - roboty pomiarowe przy ustaleniu niwelety drogi po stabilizacji gruntu i pogłębieniu koryta; - pogłębienie koryta drogi; - stabilizacja, grunt rodzimy do Rm=1,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.; - mieszanka MCE gr. 20 cm; - skropienie międzywarstwowe emulsją szybkorozpadową 3 razy; - Podbudowa zasadnicza gr. 10 cm beton asfaltowy AC 22 P PMB 25/55-60 ;wg WT1 i WT2 - warstwa wiążąca gr. 8 cm beton asfaltowy AC WMS 16W PMB 25/50-60 wg WT1 i WT2 - warstwa ścieralna gr.4 cm SMA 11 PMB 45/80-55 wg Wt1 i WT2 - rozbiórka elementów dróg; - uporządkowanie korpusu drogi, wycinka samosiewów; - zabiegi pielęgnacyjne drzew o śr.> 15cm; - wymiana barier stalowych energochłonnych na nowe odcinkami; -wymiana dylatacji bitumicznej na wiadukcie typu STARKO 50 ; - naprawa cieków na nasypie z trylinki; - ścięcie nadmiaru ziemi na poboczu i korpusie nasypu; - przywrócenie rowu przydrożnego z nachyleniem skarpy 1 :1,5; - wykonanie pobocza 2*2,0 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm; - przełożenie,- ułożenie krawężnika ulicznego 15*30 na nasypie; - oznakowanie poziome - chemoutwardzalne grubowarstwowe gładkie gr.min 1,0mm; - oznakowanie poziome - elementy odblaskowe; - remont wpustów ulicznych istniejących; - inwentaryzacja powykonawcza. Temat 2: Przebudowa ul. Dźbowskiej w Częstochowie. Opis: Zakres robót: - frezowanie nawierzchni gr 5 cm,; - naprawa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - większe powierzchnie - grubość po zagęszcz. 5 cm; - remont nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową grysową grub 5 cm bez względu na rodzaj użytego sprzętu; - zalanie szwu o szer.do 2 cm masą asfaltową; - regulacja krat ściekowych; - regulacja włazów kanalizacji ; - regulacja skrzynek wodociągowych; - przebudowa krat ściekowych; - naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w którym zostanie ujęte przynajmniej: Dla zadania nr 1 - jedno zadanie o wartości minimum 600.000,00 PLN brutto w zakresie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni bitumicznych przy budowie lub przebudowie lub remoncie drogi wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla zadania nr 2 - jedno zadanie o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto w zakresie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni bitumicznych przy budowie lub przebudowie lub remoncie drogi wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą, która bedzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej: drogowej. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp.-Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. OŚWIADCZENIE O PODWYKONAWCACH-Oświadczenie należy wypełnić, podpisać przez osobę uprawniona i w oryginale załączyć do oferty. W przypadku wykonania zamówienia własnymi siłami należy na oświadczeniu umieścić stosowny zapis.-Załącznik nr 6. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną.-Załącznik nr 7 . KOSZTORYSY OFERTOWE-Należy przedłożyć kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej wraz z odrębnym wykazem czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, które powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ-Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że postanowienia umowy mogą być zmienione wyłącznie w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej; b) wstrzymania robót budowlanych lub nakazania ich zmian przez uprawniony organ administracji publicznej; c) wprowadzenie zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; d) wystąpienia kolizji nieprzewidzianych przy zlecaniu umowy i mających istotny wpływ na prowadzenie robót; e) zmiany warunków technicznych i standardów ustalonych przez uprawnione organy; f) wystąpienia znacznego zakresu robót dodatkowych; g) przedłużeniu procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; h) zmian wynikających z korekt planu podjętych przez właściwy organ administracji publicznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl/PRZETARGI.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE ul. Popiełuszki 4/6 pokój 48 42-217 CZĘSTOCHOWA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 09:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE ul. Popiełuszki 4/6 pokój 43 42-217 CZĘSTOCHOWA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Bugajskiej w Częstochowie od wiaduktu do granic miasta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : -opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i oznakowanie budowy( roboty prowadzone pełną szerokością jezdni ); - frezowanie nawierzchni do podbudowy na gł. 4 i 16 cm z odwozem na odl. 1 km.; - rozbiórka istniejącej podbudowy tłuczniowej gr. 18 cm; - roboty pomiarowe przy ustaleniu niwelety drogi po stabilizacji gruntu i pogłębieniu koryta; - pogłębienie koryta drogi; - stabilizacja, grunt rodzimy do Rm=1,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.; - mieszanka MCE gr. 20 cm; - skropienie międzywarstwowe emulsją szybkorozpadową 3 razy; - Podbudowa zasadnicza gr. 10 cm beton asfaltowy AC 22 P PMB 25/55-60 ;wg WT1 i WT2; - warstwa wiążąca gr. 8 cm beton asfaltowy AC WMS 16W PMB 25/50-60 wg WT1 i WT2; - warstwa ścieralna gr.4 cm SMA 11 PMB 45/80-55 wg Wt1 i WT2; - rozbiórka elementów dróg; - uporządkowanie korpusu drogi, wycinka samosiewów; - zabiegi pielęgnacyjne drzew o śr.> 15cm; - wymiana barier stalowych energochłonnych na nowe odcinkami; -wymiana dylatacji bitumicznej na wiadukcie typu STARKO 50 ; - naprawa cieków na nasypie z trylinki; - ścięcie nadmiaru ziemi na poboczu i korpusie nasypu; - przywrócenie rowu przydrożnego z nachyleniem skarpy 1 :1,5; - wykonanie pobocza 2*2,0 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm; - przełożenie,- ułożenie krawężnika ulicznego 15*30 na nasypie; - oznakowanie poziome - chemoutwardzalne grubowarstwowe gładkie gr.min 1,0mm; - oznakowanie poziome - elementy odblaskowe; - remont wpustów ulicznych istniejących; - inwentaryzacja powykonawcza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Dźbowskiej w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - frezowanie nawierzchni gr 5 cm,; - naprawa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - większe powierzchnie - grubość po zagęszcz. 5 cm; - remont nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową grysową grub 5 cm bez względu na rodzaj użytego sprzętu; - zalanie szwu o szer.do 2 cm masą asfaltową; - regulacja krat ściekowych; - regulacja włazów kanalizacji ; - regulacja skrzynek wodociągowych; - przebudowa krat ściekowych; - naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.