eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20573

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe: 1) nawierzchni gruntowych i tłuczniowych, 2)budowy i czyszczenia studni chłonnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, do kontaktów: Ewa Kowalska, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6753066 wew. 237, fax 022 675 18 83, e-mail: ekowalska@targowek.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.targowek.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe: 1) nawierzchni gruntowych i tłuczniowych, 2)budowy i czyszczenia studni chłonnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe: 1) nawierzchni gruntowych i tłuczniowych, 2)budowy i czyszczenia studni chłonnych na poszczególnych drogach będących w zarządzie m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych polegają na profilowaniu nawierzchni równiarką i zagęszczaniu walcem w stanie wilgotnym, w razie potrzeby z polewaniem wodą. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych polega na wzruszeniu uszkodzonego miejsca oskardem, usunięciu odspojonego materiału, oczyszczeniu wyboju, wypełnieniu tłuczniem, ubiciu lub zawałowaniu, zaklinowaniu z polaniem wodą, ponownym zawałowaniu i zamiałowaniu. Wykonanie rowu chłonnego polega na wykopaniu koparką rowu o głębokości 50 cm, wyprofilowaniu dna i skarp wykopu, odwiezieniu urobku samochodami samowyładowczymi na zwałkę oraz wypełnieniu wykopu tłuczniem grubofrakcyjnym i wyrównaniu powierzchni. Budowa studni chłonnej polega na wykonaniu wykopu, odwiezieniu urobku samochodami samowyładowczymi na zwałkę, umocnieniu ścian wykopu wypraskami, wykonaniu podsypki filtracyjnej na dnie studni, obsadzeniu kręgów betonowych, zamontowaniu pokrywy nadstudziennej z włazem, obsypaniu studni tłuczniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia tj: zamówień, których przedmiotem była przebudowa, remont lub utrzymanie nawierzchni lub podbudów tłuczniowych o łącznej powierzchni co najmniej 20.000 m2, potwierdzonych dokumentami o wykonaniu robót z należytą starannością, 3. Dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: drogowej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) dysponują odpowiednią ilością środków finansowych lub zdolnością kredytową - posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 2 do oferty, 2)oświadczenie Nr 1 o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiący załącznik nr 3 do oferty, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 4 do oferty, 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 do oferty, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6 do oferty, 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z warunkiem określonym w dziale V ust. 1, pkt1.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący-załącznik nr 7 do oferty 7)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w dziale V pkt 1.3. SIWZ, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący załącznik nr 8 do oferty, 8)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata obowiązuje za SIWZ w przypadku przesłania dokumentacji za zaliczeniem pocztowym lub przy zakupie w siedzibie Zamawiającego- opłata w banku lub kasie urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 10:00, Siedziba m. st. Warszawy Dzielnica Targówek ul. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, sala nr 127.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.