eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › konserwacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Warszawa: konserwacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 205582 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Obsługowo-Produkcyjny Komendy Stołecznej Policji, Karolkowa 46, 01-203 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038874, fax 022 6038874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpksp.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych:ul. Rozbrat 28/30, Warszawa Ilość dźwigów 1 Ilość przystanków 6; ul. Uniejowska 9, Warszawa, Ilość dźwigów 3 Ilość przystanków 9; ul. Jagiellońska 49A, Warszawa, Ilość dźwigów 4, Ilość przystanków 8; ul. Jagiellońska 49B, Warszawa, Ilość dźwigów 4, Ilość przystanków 8; ul. Jagiellońska 49C, Warszawa, Ilość dźwigów 2, Ilość przystanków 8, ul. Jagiellońska 49D, Warszawa, Ilość dźwigów 2, Ilość przystanków 8 2. Stała konserwacja dźwigów obejmuje następujące prace: a) Przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Dozoru Technicznego w zakresie dotyczącym dźwigów osobowych, b) Usuwanie awarii w godzinach 700-2100, c) Sprawdzenie skuteczności zerowania i ochrony przeciwpożarowej elektrycznej instalacji ochronnej dźwigu, d) Usuwanie z podszybia zanieczyszczeń wynikających z normalnego użytkowania dźwigu, e) Wykonywanie drobnych napraw niezależnie od częstotliwości występowania w zakresie wymiany: cewek styczników, kontaktów, żarówek w kasetach sterowych, wkładek bezpiecznikowych. 3. Pozostałe prace wykonywane poza stałą konserwacją na zlecenie z zastosowaniem ustalonej stawki roboczogodziny: a) Usługa pogotowia w godzinach 2100 - 700. b) Skracanie lub wymiana lin nośnych, c) Wymiana prowadników kabiny, d) Wymiana zamków bezpieczeństwa, e) Wymiana lub naprawa kontaktów obwodu bezpieczeństwa, f) Wymiana mechanizmu zamykania drzwi szybowych, g) Wymiana styczników lub przekaźników, h) Wymiana kabla zwisowego, i) Naprawa lub wymiana kabiny, j) Wymiana aparatury sterowej, k) Naprawa lub wymiana drzwi szybowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) potwierdzają posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymaga ją wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) osoby (min. dwie), które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty stanowiące zawartość oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 87 poz. 605) Zamawiający żądać będzie przedstawienia oryginałów dokumentów w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. A. Oferta pod rygorem jej odrzucenia zawierać musi następujące dokumenty: 1. Ofertę Wykonawcy (załącznik nr 1) 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia oraz reprezentacji firmy. 2. Wykaz osób (z uprawnieniami), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (wymienione w załączniku nr 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez UDT do konserwacji urządzeń dźwigowych. C. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a) Każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt B ppkt 1 SIWZ. b) podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie oświadczenie wymienione w załączniku nr 2. c) wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt A, B 2, 3 2. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy. D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpksp.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GP KSP ZOP, ul. Karolkowa 46, 01-203 Warszawa, pok. 108; e:mail katarzyna.jacak.zopksp@wp.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: GP KSP ZOP, ul. Karolkowa 46, 01-203 Warszawa, pok. 105;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.