eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wykonanie remontu i modernizacji kondygnacji parteru części zachodniej budynku dawnego szpitala przy ul. Warszawskiej 15 w Białej Podlaskiej na Ośrodek Misericordia Caritas dla potrzeb warsztatu terapii zajęciowej wraz z dostawą wyposażenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Siedlce: Wykonanie remontu i modernizacji kondygnacji parteru części zachodniej budynku dawnego szpitala przy ul. Warszawskiej 15 w Białej Podlaskiej na Ośrodek Misericordia Caritas dla potrzeb warsztatu terapii zajęciowej wraz z dostawą wyposażenia
Numer ogłoszenia: 205544 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Siedleckiej, ul. Bpa Świrskiego 57, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6310955.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pożytku publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i modernizacji kondygnacji parteru części zachodniej budynku dawnego szpitala przy ul. Warszawskiej 15 w Białej Podlaskiej na Ośrodek Misericordia Caritas dla potrzeb warsztatu terapii zajęciowej wraz z dostawą wyposażenia.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu i modernizacji kondygnacji parteru części zachodniej budynku dawnego szpitala przy ul. Warszawskiej 15 w Białej Podlaskiej na Ośrodek Misericordia Caritas dla potrzeb warsztatu terapii zajęciowej wraz z dostawą wyposażenia. 1. Przedmiotem przetargu są: 1.1 roboty budowlane w następującym zakresie: a) przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, uzupełnienie tynków, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, b) uzupełnienie ścianek działowych, ścian i sklepień, c) wykonanie posadzek z jastrychu cementowego z pokryciem terakotą, wykładziną PCW oraz wykładziną dywanową, d) malowanie emulsyjne ścian i sufitów, malowanie olejne lamperii, licowanie ścian glazurą, e) wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej, zgodnie z zakresem określonym w - Dokumentacji projektowej Projekt architektoniczno-budowlany przebudowy, remontu (modernizacji) i rewaloryzacji ze zmianą sposobu użytkowania budynku głównego dawnego szpitala na Ośrodek Misericordia Caritas, stanowiącym załącznik nr 1a. do SIWZ - Dokumentacji projektowej PROJEKT ZAMIENNY Instalacji wod - kan, c.o., c.t., wentylacji mechanicznej Instalacji elektrycznych wewnętrznych, załącznik nr1b do SIWZ w części dotyczącej remontu i modernizacji kondygnacji parteru części zachodniej budynku dawnego szpitala przy ul. Warszawskiej 15 w Białej Podlaskiej na Ośrodek Misericordia Caritas dla potrzeb warsztatu terapii zajęciowej, 1.2 dostawy wyposażenia w następującym zakresie: a) sprzęt meblowy b) sprzęt AGD i RTV, c) sprzęt teleinformatyczny, d) sprzęt rehabilitacyjny e) wyposażenie pozostałe zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) wniesionym w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne) - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w punkcie 9 niniejszego rozdziału SIWZ. 3. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 15.11.2007r. godz. 1000). 4. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Białej Podlaskiej 72 8025 0007 0025 6742 2000 0010. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w biurze Ośrodka Misericordia Caritas w Białej Podlaskiej ul. Warszawska 15, pok. 9. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Wadium zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w określonym przez siebie terminie przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 7 odnośnik drugi i trzeci, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.): 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek uważa się spełniony, jeżeli: a) Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu działania odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b) Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych objętych zamówieniem oraz zaświadczenie o przynależności do izb w rozumieniu ustawy z 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r nr 5, poz. 42 z późn. zm.), oraz zaświadczenie o spełnianiu wymagań dotyczących kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579), 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a) Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty ogólnobudowlane polegające na remoncie wewnętrznym budynków wpisanych do rejestru zabytków, w ilości co najmniej 5 szt., o łącznej kubaturze 2500m3, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, wystawionymi przez inwestora robót, potwierdzającymi ilość i rodzaj wykonanych robót oraz że zostały one wykonane należycie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada zapewnione środki finansowe do wysokości ceny złożonej oferty. Przez zapewnione środki finansowe rozumie się środki własne zgromadzone na podstawowym rachunku bankowym, jak również zdolność kredytową Wykonawcy. b) Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 50.000,00zł. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenia zamówienia. W takim przypadku winni spełniać następujące warunki: 2.1. ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2.2. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy prawo zamówień publicznych, 2.3. oferta winna być podpisana tak, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie, 2.4. wszyscy wykonawcy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia; Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie, 2.5. sposób wniesienia wadium winien uwidaczniać, że wniosły go wszystkie podmioty występujące wspólnie, 2.6. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w danych dotyczących Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.1. Oceny spełniania warunków przetargu komisja przetargowa dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek z wymienionych warunków, a także niespełnienie innych wymagań określonych ustawą skutkowało będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.2. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu 2.1. Oferta dla zachowania ważności winna zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty, b) kosztorys ofertowy c) formularz cenowy dostaw, c) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieniach publicznych (formularz) d) aktualny odpis dokumentu potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony, lub którego aktualność została potwierdzona przez organ wystawiający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) dokument potwierdzający, że osoby nadzorujące, odpowiedzialne za wykonanie zamówienia, posiadają uprawnienia umożliwiające realizację zadania (uprawnienia budowlane w odpowiednim zakresie). f) aktualne zaświadczenie osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania o przynależności do izb w rozumieniu ustawy z 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r nr 5, poz. 42 z późn. zm.), g) dokument potwierdzający, że osoby kierujące robotami spełniają wymagania dotyczące kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579), h) wykaz zamówień wykonanych w okresie ubiegłych 5 lat, o rodzaju i wartości porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia (formularz), i) dokumenty potwierdzające, iż roboty wymienione w wykazie z ppkt h, zostały wykonane należycie. j) informacja banku potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (informacja musi uwidaczniać zabezpieczenie środków finansowych w wysokości ceny ofertowej - wyrażone wartością liczbową), k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, oferta winna spełniać następujące warunki: a) wykonawcy załączą upoważnienie jednego spośród podmiotów (pełnomocnika) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie, b) dokumenty stwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy prawo zamówień publicznych, należy złożyć oddzielnie dla każdego z wykonawców występujących wspólnie, c) oferta winna być podpisana tak, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie, 2.3. Dokumenty można składać w formie oryginału, bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez wykonawcę. 2.5. Nie złożenie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, albo złożenie dokumentu (oświadczenia) zawierającego błędy spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem pkt. 2.6. 2.6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.caritas.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Misericordia Caritas, 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 15.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Misericordia Caritas, 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 15, pok. nr 9.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.