Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Szczecinek: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 205420 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, fax 094 3726729, 3726709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i wyszczególnienie zamawianego sprzętu medycznego stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: Pakiet nr 1 - elektrokardiograf - 5.800,00 zł; Pakiet nr 2 - ssaki - wyposażenie sal operacyjnych - 13.400,00 zł; Pakiet nr 3 - pompy infuzyjne - 15.000,00 zł; Pakiet nr 4 - stoliki - wyposażenie sal operacyjnych - 6.000,00 zł; Pakiet nr 5 - kardiotokograf - 8.300,00 zł; Pakiet nr 6 - gwoździe śródszpikowe - 40.400,00 zł; Pakiet nr 7 - dynamiczny stabilizator - 26.000,00 zł; Pakiet nr 8 - aparat typu ZESPOL - 46.200,00 zł; Pakiet nr 9 - płytki i gwoździe - 19.400,00 zł.Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz. 896 z późn. zmianami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.12.41.20 - Diagnostyczne urządzenia ultradźwiękowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.20 - Diagnostyczne urządzenia ultradźwiękowe Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy : Spełniający postanowienia art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj . posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia - znajdujący się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SWIZ Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarczy oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a) wypełniony formularz oferty, druk w Załączniku nr 1 do SIWZ b) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w Załączniku nr 2 do SWIZ c) wypełniony formularz z wyszczególnieniem oferowanego sprzętu , wg Załącznika nr 3 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Atesty i certyfikaty potwierdzające spełnienie warunków zawartych w Ustawie o wyrobach medycznych. f) Prospekty, foldery lub dokumentacje opisujące oferowany wyrób. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. Art.24 ust.1, pkt 1-10 i ust 2, pkt. 1-4. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą na podst. Art. 89 ust.1, pkt. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczecinku ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kosciuszki 38 78-400 Szczecinek, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: urządzenia do elektrokardigrafii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrokardiograf - 5.800,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenia używane na salach operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssaki próżniowe - 13.400,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia do infuzji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy infuzyjne - 15.000,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych z wyjątkiem stołów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoliki - wyposażenie sal operacyjnych - 6.000,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: diagnostyczne urządzenia ultrdźwiękowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiotokograf - 8.300,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płytki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gwoździe śródszpikowe - 40.400,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dynamiczny stabilizator - 26.000,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyroby używane w przypadku złamań, śruby, płyty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat typu ZESPOL - 46.200,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyrobu używane w przypadku złamań, śruby, płyty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płytki i gwoździe - 19.400,00 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Gałowo
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gwda Mała
- Remont zespołu drewnianych pomostów i nawodnego hangaru dla statków pasażerskich wraz z doposażeniem plaży miejskiej w Szczecinku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z adaptacją dotychczasowej sali gimnastycznej przy SOSW w Szczecinku.
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 20 w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- TP.D.BO.33.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii i artroskopii
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.