eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remont osady Krzeczów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Wieluń: Remont osady Krzeczów
Numer ogłoszenia: 205358 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń , ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, fax. 043 8438191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL.Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont osady Krzeczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego, ogrodzenia.Remont bedzie polegał na wymianie instalacji c.o, wod-kan, elektrycznej, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remoncie tynków wewnętrznych,malowaniu tynków wewnętrznych, remoncie ogrodzenia z siatki 50 mb. Przy budynku gospodarczym należy wymienić pokrycie dachowe z eternitu na płytę ondulin, wykonać remont tynków zewnętrznych, wymienić wrota do stodoły i drzwi do garażu, naprawić opaskę betonową wokół budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie działania firmy co najmniej 2 kontraktY o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia oraz zapewnią kierowanie robotami przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem Nr 1 zamieszczonym w Część III SIWZ. podpisane przez Wykonawcę działające wspólnie osoby fizyczne partnerów Konsorcjum lub ich pełnomocnika Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub stare wypisy z rejestru sądowego wystawione wcześniej powinny posiadać adnotacje organu wystawiającego dokonane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające aktualność zawartych w nim danych Z dokumentu powinno wynikać kto jest uprawniony do podpisywania ofert. dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego tylko w przypadku złożenia oferty przez działające wspólnie osoby fizyczne spółkę cywilną Konsorcjum dokument określony w pkt. b odrębne dla każdego uczestnika postępowania działającego wspólnie Oświadczenie dot. gwarancji kartę gwarancyjną której wzór stanowi część nr 4 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ Przedmiarów robót i kosztorysów nakładczych Wykaz wykonanych kontraktów Część Wzór nr 7 z załączonymi referencjami, lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robot. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowegowystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/wielun.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń ul.Żeromskiego 5 98-300 Wieluń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń w Wieluniu ul.Żeromskiego 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.