Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer ogłoszenia: 20532 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa,instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UW.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.21.31.00 - 32.21.31.00 Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w §2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - dotyczy części: I - XXI 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dotyczy części: I - XXI - wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami (np. opinie lub referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia). 5. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych w ust. 3 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 6. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty (opracowanym przez zamawiającego) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ 1) Formularz Nr 1 - (części I -XXI) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: ( Wykonawca składa jeden komplet (załączników) dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy(o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych: Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania, zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania lub mieć postać aktu notarialnego, 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie w sprawie podatku VAT 4) Formularz Nr 4 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów wraz z załączoną specyfikacją techniczną proponowanego sprzętu (w przypadku zestawów komputerowych, należy podać szczegółową konfigurację z wymienionymi nazwami podzespołów, w przypadku pozostałego sprzętu wystarczy wskazać nazwę) 5) Formularz nr 5 - wypełniony formularz cenowy 6) Formularz nr 6 - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami ( opinie lub referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 7) Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty, jako Formularz Nr 7.Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa, oficyna pod wizytkami - II piętro pokój 32.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa, oficyna pod wizytkami - II piętro pokój 32
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa, oficyna pod wizytkami - II piętro pokój 32
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa, oficyna pod wizytkami - II piętro pokój 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: kontakt w sprawach proceduralnych : Jadwiga Szyszko-Pogrzebska tel. (0-22) 55 22 532
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instytut Socjologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.11.00-8, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych oraz drukarki laserowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zarząd Samorządu Studentów UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drukarki laserowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.11.00-8, 30.12.00.00-6, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zarząd Samorządu Studentów UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WDiNP - Instytut Polityki Społecznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa,instalacja i uruchomienie drukarki laserowej i projektora multimedialnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.32.31-9, 30.19.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Instytut Polityki Społecznej UW..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych, drukarek laserowych, projektorów multimedialnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9, 30.19.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wydział Nauk Ekonomicznych UW..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów LCD oraz dostawa,instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych oraz notebooka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.11.00-8, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Międzywydziałowe Studia Ochrony Środowiska UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IPSiR - Katedra Socjologii Norm, Dewiacji i Kontroli Społecznej UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zewnętrznych dysków twardych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.31.71-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Instytut Filozofii UW - Zakład Estetyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektora multimedialnego ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.19.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Hotel HERA UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego oraz drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Administracja Centralna UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych, drukarek laserowych, skanera, monitorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Biuro Spraw Studenckich UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Instytut Socjologii - Pracownia Teorii Zmiany Społecznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego oraz drukarki laserowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wydział Psychologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa,instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wydział Psychologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wydział Psychologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamery cyfrowej ze statywem, dostawa nagrywarek DVD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wydział Psychologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektora multimedialnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wydział Psychologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektorów multimedialnych, drukarki laserowej wielofunkcyjnej oraz monitorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.12.00-6, 30.12.00.00-6, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wydział Psychologii UW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przełączników sieciowych (switche).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.12.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.