eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg technicznych na wałach przeciwpowodziowych oraz wykonanie modernizacji dróg przeciwpożarowych Część 1. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Młocińskim oraz modernizacji dróg przeciwpożarowych w Lesie Młocińskim Część 2. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Siekierkowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg technicznych na wałach przeciwpowodziowych oraz wykonanie modernizacji dróg przeciwpożarowych Część 1. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Młocińskim oraz modernizacji dróg przeciwpożarowych w Lesie Młocińskim Część 2. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Siekierkowskim
Numer ogłoszenia: 20531 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg technicznych na wałach przeciwpowodziowych oraz wykonanie modernizacji dróg przeciwpożarowych Część 1. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Młocińskim oraz modernizacji dróg przeciwpożarowych w Lesie Młocińskim Część 2. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Siekierkowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg technicznych na wałach przeciwpowodziowych oraz wykonanie modernizacji dróg przeciwpożarowych Część 1. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Młocińskim oraz modernizacji dróg przeciwpożarowych w Lesie Młocińskim Część 2. Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Siekierkowskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na wykonaniu robót tego samego rodzaju co stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.51-3, 45.23.60.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny Wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 1 zadanie obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę drogi utwardzonej lub ścieżki rowerowej utwardzonej o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000 zł. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.3 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która zgodnie z wymogami art. 12, 13, 14 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm. może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej specjalizacja budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych lub drogowej, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Pozostałe wymagane dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a. wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne. Za siłę wyższą uważa się także zakaz dalszego prowadzenia robót wynikający z prawomocnego orzeczenia sądowego lub administracyjnego; b. konieczności wykonania robót dodatkowych, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy; c. występowania temperatur powietrza poniżej -5oC, występowania powyżej 5 dni intensywnych opadów deszczu lub śniegu, utrzymywania się pokrywy śnieżnej, w przypadku stanu wody na Wiśle przekraczającego poziom 600 cm na Wodowskazie Warszawa; fakt ten musi mieć odzwierciedlenie wpisem do dziennika budowy i być potwierdzony przez Zamawiającego, d. ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu prawa budowlanego zmian w dokumentacji projektowej; e. wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; f. wstrzymania robót lub przerw w prowadzeniu robót budowlanych stanowiących następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a pozostałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 2. Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a. konieczności wykonania robót zamiennych; b. ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu prawa budowlanego zmian w dokumentacji projektowej; 3. W przypadkach określonych w pkt. 1a i 1c nastąpi rozliczenie wykonanych prac, a Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę. 4. W przypadkach określonych w pkt. 2a termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas trwania przyczyn. 5. Nie uznaje się za siłę wyższą: a. strajków w przedsiębiorstwach należących do stron oraz w przedsiębiorstwach, z którymi łączą strony umowy lub z którymi strony zamierzały zawrzeć umowy; b. utraty lub wstrzymania zewnętrznych źródeł finansowania bądź też pogorszenia standingu finansowego z innych przyczyn, w szczególności za siłę wyższą nie uważa się wstrzymania lub ograniczenia kredytu bądź gwarancji udzielonych przez instytucję finansową; c. zmniejszenia się podaży jakichkolwiek materiałów, wyrobów lub urządzeń koniecznych do realizacji zamówienia; d. trudności w zatrudnieniu pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zobowiązania; e. istotnego wzrostu cen materiałów, wyrobów lub urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 6. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu, jeśli w toku wykonywania robót strony uzgodniły: a. Zmiany faktycznej ilości wykonanych robót w stosunku do przedmiaru robót, b. Wystąpienia robót zamiennych, zaniechanych lub dodatkowych, c. zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 500.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Młocińskim oraz modernizacji dróg przeciwpożarowych w Lesie Młocińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu drogi technicznej na wale Młocińskim oraz wykonanie modernizacji dróg przeciwpożarowych na terenie Lasu Młocińskiego wraz z odcinkami stanowiącymi połączenie komunikacyjne, w celu udostępnienia jej dla ruchu rowerowego. Planowane roboty prowadzone będą na terenie dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. Zadanie stanowi cześć projektu pn.: Warszawski Węzeł wodno-rowerowy Pedałuj i Płyń (Bike & Sail) - Etap I ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionowym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących elementów: 1. drogi technicznej z tłucznia, na koronie wału Młocińskiego o szerokości 3,5m 2. drogi przeciwpożarowej z tłucznia, na terenie Lasu Młocińskiego o szerokości 3,5m 3. drogi przeciwpożarowej z tłucznia, na terenie Lasu Młocińskiego o szerokości 4,5m 4. drogi przeciwpożarowej z tłucznia, na terenie Lasu Młocińskiego o szerokości 6,5m wraz z parkingiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.51-3, 45.23.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie naprawy drogi technicznej na wale Siekierkowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu drogi technicznej na wale Siekierkowskim, w celu udostępnienia jej dla ruchu rowerowego. Planowane roboty prowadzone będą na terenie dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Zadanie stanowi cześć projektu pn.: Warszawski Węzeł wodno-rowerowy Pedałuj i Płyń (Bike & Sail) - Etap I ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionowym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie drogi technicznej z tłucznia, na koronie wału Siekierkowskiego o szerokości 2,5m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.51-3, 45.23.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.