eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocznia › rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku socjalno-biurowego oraz przebudowa przyłącza energetycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20528

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chocznia: rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku socjalno-biurowego oraz przebudowa przyłącza energetycznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Komunalne "EKO" sp. z o.o., do kontaktów: Lesław Makuch, ul. Kościuszki 304, 31-123 Chocznia, woj. małopolskie, tel. 033 8730664, fax 033 8730662, e-mail: eko@list.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Komunalne; Gospodarka odpadami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku socjalno-biurowego oraz przebudowa przyłącza energetycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chocznia ul. Kościuszki 304. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie przewiduje do wykonania: rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku socjalno-biurowego oraz przebudowę przyłącza energetycznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: a. rozbiórkę posadzki na parterze, b. rozkucie istniejących ław fundamentowych w miejscu wykonania słupów żelbetowych, c. rozebranie ściany szczytowej poddasza na elewacji zachodniej, d. wykucie otworów wejściowych w ścianie szczytowej zachodniej, e. wykucie otworów w ściankach działowych na parterze, f. rozebranie pokrycia dachowego z blachy, g. rozebranie rynien i rur spustowych, h. rozebranie więźby dachowej, i. wykonanie wykopów pod stopy i ławy fundamentowe, j. wykonanie żelbetowych stóp i betonowych ław oraz ścian fundamentowych, k. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, l. wykonanie schodów żelbetowych, m. wykonanie ścian betonowych, n. wykonanie żelbetowego stropu nad parterem, o. wykonanie podciągów, słupów i rygli żelbetowych, p. wykonanie ścian konstrukcyjnych z bloczków betonu komórkowego, q. wykonanie ścianek działowych z cegieł kratówek i dziurawek, r. wykonanie kanałów wentylacyjnych, s. wykonanie drewnianej więźby dachowej, t. wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej, u. wykonanie paraizolacji i wiatroizolacji, v. wykonanie poziomej izolacji cieplnej ze styropianu i wełny mineralnej, w. wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej powlekanej, x. montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej, y. osadzenie wyłazu na dach i okien dachowych, z. wykonanie balustrady schodowej z prętów stalowych, aa. wykonanie nowej posadzki parteru, bb. wykonanie tynków zwykłych na ścianach, słupach, podciągach i stropie, cc. wykonanie okładziny wewnętrznej powierzchni dachu płytami gipsowo-kartonowymi dd. zwykłymi na ruszcie metalowym, ee. wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, ff. wykonanie posadzek z paneli podłogowych, gg. ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, hh. osadzenie aluminiowych okien i drzwi zewnętrznych oraz drzwi wewnętrznych, ii. malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich oraz płyt gipsowych, jj. roboty elektryczne, kk. roboty instalacji sanitarnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 8 maja 2007r. do godz. 1000 w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, wniesionym przelewem na konto Nr 76 1060 0076 0000 3200 0053 3123 w Banku BPH PBK S.A. o/Wadowice b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Potencjał kadrowy a. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na każde wymienione w poniższej tabeli stanowisko. Kadra kierownicza: Lp./ Stanowisko / Kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi 1/ Kierownik budowy/ Branża konstrukcyjno - budowlana 2/ Kierownik robót/ Branża elektryczna 3/ Kierownik robót/ Branża sanitarna 2. Doświadczenie a. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności : - min. 2 roboty polegające na budowie (lub : przebudowie, rozbudowie, nadbudowie) budynku o wartości ok. 300 000,00 zł netto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika 2 do formularza oferty. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Formularza oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia uzyskać można w siedzibie Zamawiającego w Choczni ul. Kościuszki 304 w godzinach 8.00 - 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 10:15, budynek Przedsiębiorstwa Komunalnego "EKO", Chocznia ul. Kościuszki 304.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.