eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup zestawów komputerowych stacjonarnych i mobilnych, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Warszawa: Zakup zestawów komputerowych stacjonarnych i mobilnych, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 205283 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5233334, faks 022 5233332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kgpsp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów komputerowych stacjonarnych i mobilnych, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych stacjonarnych i mobilnych, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wszystkie zestawy komputerowe, monitory i drukarki muszą być wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001:2000 lub normą równoważną. Wszystkie produkty, dla których istnieją odpowiednie wymagania prawne muszą posiadać oznakowanie CE albo spełniać normy równoważne. Wszystkie produkty, dla których istnieją odpowiednie wymagania prawne muszą posiadać oznakowanie EnergyStar albo spełniać normy równoważne. Ze względu na wewnętrzny standard oraz potrzebę zgodności i zachowania pełnej funkcjonalności oprogramowania będącego w dyspozycji Zamawiającego (SWD-ST v.1.24.9, VideoTEL v.5.0.234, , OfficeObjectsRDocman v.3.12.16, ) dla poz. I, IV, V wymagany system operacyjny MS Windows XP w wersji Professional. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do oferty, a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. Uwaga: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia; 2. Wypełniony przez Wykonawcę opis Minimalne wymagania techniczno użytkowe jakie musi spełniać przedmiot zamówienia pozwalający stwierdzić spełnienie wymagań określonych w Rozdziałach I i II oraz załączniku nr 1 do SIWZ; 3. Streszczenie oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Wystąpienie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 11 SIWZ (jeśli dotyczy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 6. Ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 10 SIWZ (jeśli dotyczy); 8. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego oświadczenia Wykonawcy za zgodność z wymaganiem, że dostarczane wyroby finalne będą fabrycznie nowe, I kategorii (nieużywane), wyprodukowane w 2009 roku. Zestawy komputerowe będą pochodziły z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta; 9. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego certyfikatu producenta potwierdzającego, że wszystkie zestawy komputerowe, monitory są wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001:2000 lub normą równoważną; 10. Zamawiający wymaga dołaczenia do oferty odpowiedniego oświadczenia wykonawcy, że wszystkie produkty, dla których istnieją odpowiednie wymagania prawne posiadają oznakowanie CE albo spełniają normy równoważne; 11. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniego oświadczenia wykonawcy , że wszystkie produkty, dla których istnieją odpowiednie wymagania prawne posiadają oznakowanie EnergyStar albo spełniają normy równoważne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kgpsp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Biuro Finansów, Wydział Zamówień Publicznych, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38 (budynek nr 4, pok. nr 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Biuro Finansów, Wydział Zamówień Publicznych, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38 (budynek nr 4, pok. nr 9).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.