Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Kielce: Dostawę materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 205248 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nabycie materiałów biurowych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym, wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.11.00.00 - Masa papiernicza Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 24.60.00.00 - Wybuchowe i wysokowartościowe produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.60.00.00 - Materiały wybuchowe Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby nożownicze, narzędzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg słownika 2008: 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegać będą Wykonawcy określeni w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dokumenty powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia, oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie. 5 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1.Wypełniony formularz ofertowy. 1.2.Wypełniony formularz cenowy. 1.3.Oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. 1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki. 1.5.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.6.Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy. 2.Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce - KANCELARIA P.118..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup dwustanowiskowej myjni-dezynfektora z endoskanem, dodatkowych przyłączy endoskopowych oraz wózka transportowego dla endoskopów wraz z dystrybutorem jałowych folii ochronnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu rozwijania umiejętności i zdolności dla uczestników projektu pn: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA CZTERECH DWUDNIOWYCH WARSZTATÓW DLA PRACOWNIKÓW CENTRÓW USŁUG SPOŁECZNYCH, OŚRODKÓW POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ POWIATOWYCH CENTRÓW POMOCY RODZINIE
- Dostawa stymulatorów przeciwbólowych rdzenia kręgowego o stałym natężeniu prądu na potrzeby Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- ZP/13/2024_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.