Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Sieradz: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 205230 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827 60 27, faks 43 827 60 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2010/2011. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: I część przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2010/2011; II część- Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2010/2011; III część- Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2010/2011. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie mianem zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zanjduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli posiada wdrożony System Analizy Zagrożeń i Krytyczny Punkt Kontroli (HACCP)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedze i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem z należytą starannością co najmniej 1 zamówienia o charakterze żywienia zbiorowego, o wartości co najmniej 20 tys. złotych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli dysponuje co najmniej 1 środkiem transportowym wymaganym do realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w zakresie przestrzegania zasad higieny, wymagane od osób biorących udział w procesie produkcji i obrocie żywnością
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że firma nie zalega/zalega z opłacaniem podatków i opłat 2. Oświadczenie, że firma nie zalega/ zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Informacja o posiadanych środkach transportowych wymaganych przy realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://bip-gops.ugsieradz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Spłecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla około 40 uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2010/2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załaczniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla około 18 uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2010/2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla około 75 uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz mieszczącego się przy ul. Armii Krajowej nr 5 w Sieradzu w roku szkolnym 2010/2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wsparcie Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Centrum Psychiatrycznym w Warcie.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradz
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa efektywności energetycznej pawilonu zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.