eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Knurów: Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów
Numer ogłoszenia: 205227 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 19 km, stanowiącej własność Gminy Knurów. 2.Zakres prac: -czyszczenie kanałów, -czyszczenie studni rewizyjnych, -regulacja pionowa studni, -zabezpieczenie włazów studni przed klawiszowaniem, -odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem podbudowy i nawierzchni, -renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego bądź pakerów, -przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji przy użyciu kamery telewizyjnej wraz z opisem, -przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji bez użycia kamery telewizyjnej wraz z opisem, -wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, -uzupełnienie pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych na studniach kanalizacyjnych, -wymiana włazu wraz z pierścieniem odciążającym na studniach kanalizacyjnych, -zabudowa nowej studni kanalizacyjnej wraz z włazem, -odszukanie i odkrycie studni zasypanych bądź zaasfaltowanych, -ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą, -eksploatacja separatorów koalescencyjnych (czynności obsługowe i serwisowe), -udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych sieci i przyłączy kanalizacyjnych. 3.Zawarcie umowy z wykonawcą nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego - zakres prac ustalany będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb. Prace ujęte w pkt. 2 realizowane będą na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego. 4.Prace związane z występującymi awariami i miejscowymi niedrożnościami kanalizacji deszczowej Zamawiający może zgłosić Wykonawcy telefonicznie, faxem bądź mailem przez 24 godziny na dobę, także w dni wolne od pracy i święta. Powzięcie informacji przez Wykonawcę na drodze jw. zobowiązuje go do: -usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, lecz nie później niż do 3 dni od daty zgłoszenia, jednak zabezpieczenie miejsca awarii przez Wykonawcę nastąpi nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. -usunięcia miejscowych niedrożności kanalizacji deszczowej w ciągu 8 godzin od otrzymania zgłoszenia. 5.W związku z wykonywaniem prac określonych w pkt. 2 wykonawca zapewni i będzie ponosił koszty: -zakupu wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących umowy, -utrzymania pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, również poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i święta, -zorganizowania, utrzymania i likwidacji niezbędnego zaplecza dla potrzeb wykonania robót, -załatwienia wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia robót, -obsługi geodezyjnej, -zlecenia i poniesienia kosztów nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia (jeżeli zaistnieje taka konieczność), -odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót, -uzgodnienia czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie (jeżeli będzie taki wymóg) na czas prowadzenia robót, -opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzania ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczność), -oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenia dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia robót, -wywozu zanieczyszczeń i zbędnego urobku oraz ich składowania na zorganizowanym składowisku, -wykonywania innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca wybrany na realizatora zamówienia winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 90.64.20.00 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem minimum 2 zadań polegających na utrzymaniu kanalizacji deszczowej o wartości brutto min. 90 tys. zł każde lub jednego zadania o wartości min. 180 tys. zł, 1.4.wykonawca winien dysponować kierownikiem prac legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia w/w osoby, 1.5.wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia: 1.5.1.samochodem dostawczym o ładowności min. 0,9 t, 1.5.2.samochodem WUKO-SW, 1.5.3.samochodem WUKO-SC, 1.5.4.albo zamiast samochodów określonych w pkt 1.5.2. oraz 1.5.3 samochodem kombinowanym (dwufunkcyjnym), 1.5.5.samochodem z zestawem do inspekcji TV kanalizacji w zakresie średnic fi 200 mm do fi 1500 mm z pomiarem spadków, 1.5.6.wykrywaczem pokryw nastudziennych, 1.5.7.urządzeniem przystosowanym do wycinania korzeni zarastających przewody kanalizacyjne, lub przedstawić pisemne zobowiązanie/a innego podmiotu do udostępnienia w/w sprzętu, 1.6.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.3 opisu warunków, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.5.wskazanie osoby na stanowisko kierownika prac jeżeli wykonawca nią dysponuje lub będzie dysponował wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i przynależność do OIIB oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią dysponował, 1.6.wykaz sprzętu, określonego w pkt 1.5. opisu warunków jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tego sprzętu, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nim dysponował, 1.7.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. pracy Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 7.75 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Agnieszka Szulc, tel/fax (032) 339-22-92. e-mail zp@knurow.pl..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.