eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie-Zdroju - Etap 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Kudowa-Zdrój: Wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie-Zdroju - Etap 1
Numer ogłoszenia: 205200 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kudowy-Zdrój , ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, fax. 074 8661351.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.kudowa.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie-Zdroju - Etap 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ulicy Polnej w Kudowie-Zdroju od skrzyżowania z ul. Główną na wysokości budynku ul Polna 3 do początku posesji nr ul. Główna 24 usytuowanego na cz. działek nr 275, 280w obrębie Zakrze, AM-8 (stanowiących własność Gminy Kudowa-Zdrój) wraz z infrastrukturą drogową w tym: -rozbiórka istniejącej nawierzchni na dł.115 m -budowa nawierzchni ulicy w standardzie ciągu pieszo-jezdnego o szerokości od 2,75 - 3,5 m o dł 115 m, powierzchnia nowej nawierzchni z kostki betonowej: 441 m2 wraz z powierzchniowym ściekiem liniowym; -budowa odwodnienia drogowego wraz z kanalizacją deszczową w tym 1 studzienka ściekowa (W1) oraz 1studnia rewizyjna (D1) na istniejącym kanale deszczowym -budowa oświetlenia ulicznego - 6 pkt od 1S do 6S + napowietrzna linia izolowana - 188m -przełożenie kolidujących odcinków kanalizacji teletechnicznej, zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej i regulację wysokościową studni teletechnicznych z wyminą pokryw na odcinaka A, B -wykonanie zakończeń sieci liniowych I etapu remontu drogi z zapewnieniem ciągłości bieżącej eksploatacji oraz przystosowaniem wykonanych zakończeń do dalszej realizacji. Zakres robót I - Etapu obejmuje : I. ROBOTY DROGOWE na odcinku km 0+00 do km 0+115 : 1. Rozbiórki istniejących nawierzchni szutrowo - żużlowej grub. 15cm i częściowo na początku robót nawierzchni asfaltowej grub. 5cm ok. 45m2 z odwozem urobku na do odl. 1 km 2. Mechaniczne korytowanie na głębokość 20cm z odwozem urobku na odl. do 1 km. 3. Wbudowanie urobku na drodze dojazdowej i skarpie przy potoku poza zakresem robót położonej za budynkiem ul. Główna nr 4 . 4. Podbudowa drogi składa się z dwu warstw : - warstwa wzmacniająca - kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm=2,5MPa grub. 15cm - warstwa nośna kruszywa łamane 0/0,31,5mm grub. 15 cm 5. Nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8cm ułożonej na podsypce z kruszywa łamanego miał kamienny 0/4mm grub. 3 cm 6. Krawężniki betonowe 12x25cm częściowo wystające 6cm i wtopione na ławie betonowej B-15 z oporem , początek nawierzchni drogi z kostki betonowej i koniec I Etapu odcięte obrzeżem betonowym wy. 30x8cm . 7. Pobocza z obu stron drogi ścięte na głębok. 10cm i ustabilizowane kruszywem kamiennym 0/4mm. 8. Regulacja pionowa urządzeń infrastruktury drogowej do poziomu nawierzchni drogi jak : włazy , pokrywa zaworów itp. 9. Na odcinku 115m przewiduje się wykonanie ścieku wodnego z kostki betonowej prostokątnej wym. 20x10cm szerokości 40cm na ławie betonowej wym. 50x20cm z betonu B-15. II. KANALIZACJA DESZCZOWA : 1. Przykanaliki z rur PCV-200 o dł. 2,5 m, podłączone do studni rewizyjnej D-1, z wpustu ulicznego żeliwnego typ ciężki W-1. 2. Studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych fi-1200mm , głębokość zagłębienia do h- 2,0m na podstawie betonowej prefabrykowanej lub wykonanej na budowie , studzienki ściekowe uliczne betonowe z kręgów betonowych fi-500mm z osadnikiem i syfonem podłączone do studni rewizyjnej D-1,. 3. Wszystkie elementy betonowe należy wykonać szczelnie i zaizolować powłokowo 2 x emulsją izolacyjną. 4. Rurociągi wykonać na podsypce i nadsypce piaskowej. 5. Wykopy w gruncie kat. III-IV mechaniczne z odwozem na odl. 1 km , częściowo umocnione . III. OŚWIETLENIE ULICZNE : 1. Linia napowietrzna izolowana AsXSn 4x35mm2 na słupach wirowanych pojedynczych dług. 10,50m na odcinku 1-S do 6-S , zasilanie linii oświetlenia z istniejącego słupa linii napowietrznej PO-17 położonego przy ul. Głównej , drodze krajowej nr 8 do słupa 6-S . 2. Oprawy sodowe mocy 70 W z montowanym sterownikiem mocy na wysięgnikach stalowych o zróżnicowanej długości w zależności od położenia słupa 1,0 - 2,0m (energooszczędne). 3. Zabezpieczenie - montaż ograniczników przepięć typ SE30.128 na początku i końcu odcinka linii, uziomy z bednarki i prętów i montażu słupowego rozłącznika bezpiecznikowego SZ46. 4. Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i rezystancji. IV. ROBOTY TELEKOMUNIKACYJNE : 1. Na odcinku I-etapu robót drogowych występuje kolizja z linią kablową i kanalizacją w ziemi , która zgodnie z uzgodnieniami z TP S.A. wymaga na odcinku A - B pogłębienia o ok. 40cm do poziomu min. 1m pod nawierzchnią drogi oraz zamontowania rur ochronnych dwudzielnych typu A120PS i A85PS . 2. Regulacja pionowa studni TP szt- 2 3. Roboty wymagają zgłoszenia i wykonywania pod nadzorem przedstawicieli TP. S,A. - odpowiedzialny Inwestor. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zamieszczone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących zał. do SIWZ. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe w powyższych opracowaniach użyte zostały w celu określenia odpowiedniego standardu wykonania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustalono wadium w wysokości: 2 000 PLN (dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na budowie lub remoncie dróg wraz z infrastrukturą techniczną o wartości min. 50 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), 2. dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie drogowym, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z art. 24. ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu określonego w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zamówień potwierdzający doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na wykonaniu robót izolacyjnych i odwodnieniowych o wartości min. 50 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie i zakończone (np.: referencje, protokoły odbioru) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie) - na załączniku Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie drogowym, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych na załączniku Nr 4 do SIWZ (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kudowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kudowie-Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5) do 23 września 2008 r. do godz. 13:00 oznakowanej w następujący sposób: < NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO> Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój wraz z dopiskiem: Oferta w przetargu nieograniczonym na wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie-Zdroju - Etap 1 Nie otwierać przed dniem 23 września 2008 r. godz. 13:15.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.