Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Kłodzko: szkolenie, poradnictwo grupowe, doradztwo zawodowe
Numer ogłoszenia: 205190 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8658179, faks 0-74 8658179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie, poradnictwo grupowe, doradztwo zawodowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 110 osób, w tym: dla 90 osób pełnoletnich, posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz 20 osób w wieku aktywności zawodowej, wychowanków rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz opuszczających placówki , o których mowa w art. 88 ustawy o pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: ZADANIE I Szkolenie w zakresie umiejętności społecznych i życiowych: Etap I - trening kompetencji i umiejętności społecznych Etap II - trening kompetencji i umiejętności życiowych ZADANIE II Poradnictwo grupowe: Etap I - szkolenie z podstaw przedsiębiorczości Etap II - szkolenie z zakresu praw i uprawnień osób niepełnosprawnych ZADANIE III Doradztwo zawodowe: Etap I - doradztwo grupowe Etap II - doradztwo indywidualne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny (na rok 2012) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: W zadaniu I: - 3 szkolenia grupowe dla osób dorosłych, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym (etapów) zadania I lub o tematyce porównywalnej; - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL; W zadaniu II: - 3 szkolenia grupowe dla osób dorosłych, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym (etapów) zadania II lub o tematyce porównywalnej; - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL; W zadaniu III: -dla etapu I: 3 szkolenia dla osób dorosłych z zakresu doradztwa grupowego, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym etapu I w zadaniu III lub o tematyce porównywalnej; 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL; - dla etapu II: doradztwo indywidualne dla min. 10 osób dorosłych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował: w Zadaniu I: minimum 2 osoby: wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; kwalifikacje: uprawnienia: - psychologa i/lub - terapeuty i/lub - socjologa i/lub - pedagoga doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: - 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi) - 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych. w Zadaniu II: wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: - 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi) - 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych w Zadaniu III: minimum 3 osoby wykształcenie: wyższe; kwalifikacje: uprawnienia doradcy zawodowego doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: - 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi) - 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku wykonawców występujących wspólnie; oświadczenie wykonawcy o posiadaniu aktualnego (na rok 2012) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; oświadczenie wykonawcy, że zapewni/posiada odpowiednią bazę lokalową, dołączając opis tej bazy (adres, lokalizacja)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3 - Program - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) zmiany miejsca przeprowadzenia zajęć; c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia usługi; d) zmiany harmonogramu zajęć; e) odstąpienia od realizacji części programu usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie w zakresie umiejętności społecznych i życiowych: Etap I - trening kompetencji i umiejętności społecznych Etap II - trening kompetencji i umiejętności życiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 44 osób; Miejsce przeprowadzenia usługi:miasto Kłodzko;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poradnictwo grupowe: Etap I - szkolenie z podstaw przedsiębiorczości Etap II - szkolenie z zakresu praw i uprawnień osób niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 22 osób; Miejsce wykonania usługi: miasto Kłodzko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo zawodowe: Etap I - doradztwo grupowe Etap II - doradztwo indywidualne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo grupowe dla 110 osób w podziale na 5 grup; Miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko; Doradztwo indywidulane dla 50 osób; Miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Przetarg krajowy na usługę odbioru i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych, oraz usługi badań histologicznych dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
więcej: przetargi w Kłodzku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.